1939edquote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
Nog even filosoferen over Clemens v Ratajski.
Nee. We hunkeren gewoon naar Maan zodra er weer een papzak in beeld komt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Denk ik weer aan beschuit als bijvoorbeeld Adrian Lewis of John Henderson in beeld komt
Wat een haat allemaal. Zolang Maijer daar nog steeds zit wordt er echt niemand naar huis gestuurd begrepeuhquote:
Omdat de wedstrijden leuk eindigde. Het begin was ook vaak saai.quote:
Altijd. Dat wordt nog wel erger richting QF en verderquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijden leuk eindigde. Het begin was ook vaak saai.
Die zal zo toch ook wel naar huis gaan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een haat allemaal. Zolang Maijer daar nog steeds zit wordt er echt niemand naar huis gestuurd begrepeuh
Pooltje is wel smerig constant.quote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geef Clemens het voordeel van de twijfel.
Maar Clemens is eigenlijk ook best prima in zijn niveau.quote:
Wie heeft tot nu toe de meeste 180'ers gegooid in de 3e ronde?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Clemens is eigenlijk ook best prima in zijn niveau.
Hunt en Pieter.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie heeft tot nu toe de meeste 180'ers gegooid in de 3e ronde?
Morgen nog wel een paar erkende 180-smijters dus we zullen zien.quote:
Duidelijk geen fan de verfijnde techniek van Andrew.quote:Op maandag 28 december 2020 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:spleeh wat vinden we hier van?
@ 2:07quote:
YouTube subs kunnen het soms ook niet volgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
@ 2:07
90% of FOK! watching at home
wtf?!
Die moet werken zelfs.quote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yvonne
Heywoodu moet 4 schansentoernooi kijken en die andere ken ik niet
Nou nou nouquote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Borisz is een beschaafde man die best veel topics opent, gericht op de kleinere sporten maar die is verder vrij geruisloos in de topics zelf. (en daar is niets mis mee, één zo'n baggeraar is genoeg)
Ik doelde op nummer #1 @Tagliano hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moet werken zelfs.
[..]
Nou nou nou
JAAAA GEEN MODS AANWEZIG JONGENS VANMIDDAGquote:Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moet werken zelfs.
[..]
Nou nou nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |