Huhquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe vaak zouden ze die Maan reclame nu hebben uitgezonden tijdens het dartsen? Alsof er één dartskijker is die Bolletje koopt. Iedereen koopt toch bij Aldi of Lidl. En sowieso beschuiten zijn voor wijven.
Gary lijkt me iemand die thuis boos is om het minste of geringste en zijn huisgenoten het leven zuur maakt.quote:
Ze lezen het gewoon terug en dan krijg jij zomaar drie jaar aan je broek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAA GEEN MODS AANWEZIG JONGENS VANMIDDAG [ afbeelding ]
Gary is een lieve man.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gary lijkt me iemand die thuis boos is om het minste of geringste en zijn huisgenoten het leven zuur maakt.
AFWAS NIET GEDAAN? PETS HIER CUNT
Vlaggetjesvolk weer weg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kijkcijfers maandag 28 december
Darts middag: 309.000 gemiddeld
Darts avond: 376.000 gemiddeld
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Voor de talloze fans in dit topic
Lekker dwars dingquote:Op dinsdag 29 december 2020 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe vaak zouden ze die Maan reclame nu hebben uitgezonden tijdens het dartsen? Alsof er één dartskijker is die Bolletje koopt. Iedereen koopt toch bij Aldi of Lidl. En sowieso beschuiten zijn voor wijven.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan we morgen allemaal stuk voor stuk keihard uitlachen als dit zo doorgaat.
we will see what I can next yearquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef Grifte het volgende:
[ twitter ]
Voor de talloze fans in dit topic
Zenuwachtig daarvoor zeg, ik hou 't niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
De homodarter gaat vandaag zijn bjinaam bekend maken. JAAAAAAAAAAAAA joepie.
Om die vervolgens niet te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Vast wel. Als het iets is wat hij zelf leuk vindt wel. Niet als het "Super-Chin" wordt of zoiets zwakzinnigs.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Om die vervolgens niet te gaan gebruiken.
Dat boeit inderdaad helemaal niemand.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Onverstaanbare teringfries zal wel niet door de ballotagecommissie komen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Ja wie weet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Als het iets is wat hij zelf leuk vindt wel. Niet als het "Super-Chin" wordt of zoiets zwakzinnigs.
Knophead Noppiequote:
The Ass Ripperquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:00 schreef Zipportal het volgende:
Ik zou graag willen winnen omdat mijn konijn onlangs is overleden reacties?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
1k+ reacties trouwens, normaal geen hond die op die tweetjes reageert. Men geeft iets weg en ze zijn er als de kippen bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |