'mijn zoon is gehandicapt geeft mij jullie liefde en pijlen'quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou graag willen winnen omdat mijn konijn onlangs is overleden reacties?
Diequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:35 schreef wimderon het volgende:
Als Noppie wint hebben we morgen een HOLLANDSE avond, JAAAA.
The Freeze lijkt mij topkandidaat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Frisian Fag wel toepasselijk.
Karin Grijpstra Ripper ook wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Frisian Fag wel toepasselijk.
INB4 Maijer "Maar het is wel altijd close!"quote:
Waar heeft ie het over vanaf 1:01?quote:
Nog steeds niet opgelost allen, ondanks hulp van Peter RRRR.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Karin Grijpstra Ripper ook wel.
Ik pijp iedere dag mannen voor geld terwijl mijn autistische zoon in z’n MvG/Vitesse-shirt naar het darten kijkt, mag ik een setje speren?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'mijn zoon is gehandicapt geeft mij jullie liefde en pijlen'
Goede vraagquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar heeft ie het over vanaf 1:01?
RTL wanted to do something about magelken... Stuff magelken what about me?
[ twitter ]
quote:
Even via youtube met ondertiteling en toen stond er mac elkin vervolgens zegt google dat het de manager van Dimitri is.quote:
Friezaquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Freeze lijkt mij topkandidaat.
Szura heeft een zoon genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik pijp iedere dag mannen voor geld terwijl mijn autistische zoon in z’n MvG/Vitesse-shirt naar het darten kijkt, mag ik een setje speren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |