Slaappillen nog niet ingenomen?quote:
Jacques vindt dit leuk.quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom
Verder heb ik ook weinig met die hele Baggish maar dan kunnen we toch weer mooi een handjevol users uitlachen
Wanneer gebeurde zoiets laatst?quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom
Verder heb ik ook weinig met die hele Baggish maar dan kunnen we toch weer mooi een handjevol users uitlachen
RIEMEN VAST!!quote:Op maandag 28 december 2020 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga naar bed, krijg de touwtyfus Maijer
Ik kan me in ieder geval een partijtje van Lim heugen van een paar jaar terugquote:Op maandag 28 december 2020 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wanneer gebeurde zoiets laatst?
Gewoon Lowiequote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nooit meer Van Galen aub. Zet maar eerder Barry van Galen daar neer
Newton vs Reyes diep in de nachtquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval een partijtje van Lim heugen van een paar jaar terug
Bijna negendarter ook
neuh, paar biertjesquote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Slaappillen nog niet ingenomen?
Was dat ook met Hinks die toen zo ontzettend liep te kloten?quote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Newton vs Reyes diep in de nacht
ja tegen Gando miste hij de laatste pijlquote:Op maandag 28 december 2020 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me in ieder geval een partijtje van Lim heugen van een paar jaar terug
Bijna negendarter ook
De zaal was nog 25% vol dus dat was in de nacht volgens mij. Ja Hinks die liet gewoon doorspelen bij 5-5 en daarna halverwege de leg toch gaan bullen voor sudden deathquote:Op maandag 28 december 2020 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat ook met Hinks die toen zo ontzettend liep te kloten?
Voor mijn gevoel was dat een middagpot
Pay attention to teh manager!quote:Op maandag 28 december 2020 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lowie die met een baco's op die mensen even uitlegt hoe je moet darten.
Maan ook.quote:Op maandag 28 december 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoop dat Duzza serieus geaubergined wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |