quote:Op maandag 28 december 2020 23:38 schreef El-Stinho het volgende:
Dit ziet er niet naar uit als diep in de nacht.
quote:
Ik heb 4-3 voor Glen ingevuld dus dat zou wel leuk zijn haha.quote:
Ik roep ook maar wat.quote:
Duality of manquote:
Maar toch ook zeker nog niet helemaalquote:
ja dat staat deze pot op 274 inmiddels zekerquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel goed voor het aantal missers op dubbels maar dat heb ik ook al opgegeven
Die bonussen vul ik maar lukraak in, heb ze toch nooit goed.quote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel goed voor het aantal missers op dubbels maar dat heb ik ook al opgegeven
Duzza ook nietquote:
Maan nog een keertje voorbij laten komenquote:Op maandag 28 december 2020 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje en dan is het zover
Heeft je kat dit getikt?quote:Op maandag 28 december 2020 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dirk heeft meer tegenstand te verwachten van Baggish dan van Durrant.
Los van dat ie eigenlijk nooit in zo'n situatie terecht had mogen komen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
Glen met de rug tegen de muur is de beste Glen in veel gevallen.
Welnee man, het was echt doodvermoeiend de laatste zetsquote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zevende set was fantastisch geweest maar hiermee kan ik leven
Maijer ''Zou Durrant nog veel merken van die lange wedstrijd tegen Baggish?''quote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een zevende set was fantastisch geweest maar hiermee kan ik leven
DIEP IN DE NACHT moest een keer gebeuren maar ik vrees ervoorquote:Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Welnee man, het was echt doodvermoeiend de laatste zets
Nou en?quote:Op maandag 28 december 2020 23:50 schreef H_T het volgende:
Ze willen gewoon een associatie kweken door zo vaak Bolletje te doen als we net naar darters hebben gekeken
Denk ik weer aan beschuit als bijvoorbeeld Adrian Lewis of John Henderson in beeld komtquote:
Dit. Snel naar huis sturen.quote:
1939edquote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
Nog even filosoferen over Clemens v Ratajski.
Nee. We hunkeren gewoon naar Maan zodra er weer een papzak in beeld komt.quote:Op maandag 28 december 2020 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Denk ik weer aan beschuit als bijvoorbeeld Adrian Lewis of John Henderson in beeld komt
Wat een haat allemaal. Zolang Maijer daar nog steeds zit wordt er echt niemand naar huis gestuurd begrepeuhquote:
Omdat de wedstrijden leuk eindigde. Het begin was ook vaak saai.quote:
Altijd. Dat wordt nog wel erger richting QF en verderquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijden leuk eindigde. Het begin was ook vaak saai.
Die zal zo toch ook wel naar huis gaan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een haat allemaal. Zolang Maijer daar nog steeds zit wordt er echt niemand naar huis gestuurd begrepeuh
Pooltje is wel smerig constant.quote:Op maandag 28 december 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geef Clemens het voordeel van de twijfel.
Maar Clemens is eigenlijk ook best prima in zijn niveau.quote:
Wie heeft tot nu toe de meeste 180'ers gegooid in de 3e ronde?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Clemens is eigenlijk ook best prima in zijn niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |