Ik heb het nooit lekker gevondenquote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dronk nooit cola behalve als hangover cure, dan is het echt hemels.
Ja, goed, nou, vooruit: een 5.quote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Met de neus omhoog het enige leuke nummer van hun
818 kom je terug toch?quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik trek me even terug met Nightwish totaan Skunk Anansie
Vreselijke boutnummers nu in de lijst
Jeuj, we zijn het eens.quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik trek me even terug met Nightwish totaan Skunk Anansie
Vreselijke boutnummers nu in de lijst
Zal niet de laatste keer zijn helaasquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben per ongeluk bij L1 uitgekomen blijkbaar, gek.
quote:
Ijskoude melk met katersquote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dronk nooit cola behalve als hangover cure, dan is het echt hemels.
Sjalalalaquote:
November.quote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Met de neus omhoog het enige leuke nummer van hun
Cola is ranzig, überhaupt frisdrank met prikquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het nooit lekker gevonden
Ergens begin dit jaar voor het eerst in jaren weer een blikje gedronken toen ik tijdens een weekendje weg erg last had van mijn maag en darmen. Erg smerig, maar het hielp wel
Heze moeten we ook nog 6x toch?quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal niet de laatste keer zijn helaas
"Vlinder" werd nooit uitgebracht als single, maar verkreeg vanwege het onderwerp wel enige bekendheid. In 2019 kwam het nummer opnieuw onder de aandacht nadat er enige tijd eerder een verdachte in de zaak-Verstappen werd aangehouden. Naar aanleiding hiervan deed misdaadverslaggever Peter R. de Vries een oproep om het nummer in de jaarlijkse Top 2000 van NPO Radio 2 te stemmen als eerbetoon aan Verstappen.[5] De actie werd een succes en het nummer kwam dat jaar binnen op plaats 421 in de lijst.[6]quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef noodgang het volgende:
Ik ken deze van Rowwen Hèze niet eens
gatver, melkquote:
Waar zie je me voor aanquote:
Ok I caught itquote:
De rest gaat ook wel, maar ik vind die gewoon de bestequote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
November.![]()
En nog een hele rij nummers, prima band hoor.
Ik versta er geen reet van, maar prima band.
zal wel door die boeren komen destijds.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Dit stond vorig jaar 399 plaatsen hoger..
Water? Gatver, daar neuken de vissen in.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Cola is ranzig, überhaupt frisdrank met prikik drink water, siroop of bier. En koffie en thee natuurlijk
Nee ze hebben weer aan het verkeerde knopje gedraaidquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben per ongeluk bij L1 uitgekomen blijkbaar, gek.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Peter Rowwen de Vries?quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Peter R. de Vries
Rowwen Hèze
Vergeet reservelimbo Helene Fischer nietquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heze moeten we ook nog 6x toch?En dan nog Neet Oet Lottum en Lex Uiting (En Floor, maar dat klinkt wel oke)
Ah, dat verklaart waarom ik het niet ken.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Vlinder" werd nooit uitgebracht als single, maar verkreeg vanwege het onderwerp wel enige bekendheid. In 2019 kwam het nummer opnieuw onder de aandacht nadat er enige tijd eerder een verdachte in de zaak-Verstappen werd aangehouden. Naar aanleiding hiervan deed misdaadverslaggever Peter R. de Vries een oproep om het nummer in de jaarlijkse Top 2000 van NPO Radio 2 te stemmen als eerbetoon aan Verstappen.[5] De actie werd een succes en het nummer kwam dat jaar binnen op plaats 421 in de lijst.[6]
Floor is geen Limburgse.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heze moeten we ook nog 6x toch?En dan nog Neet Oet Lottum en Lex Uiting (En Floor, maar dat klinkt wel oke)
Ik drink altijd melk tegen de kater. Werkt goed want ik ben altijd kneiterzat maar heb nooit katers.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gatver, melk![]()
sorry ik heb niks met melk. Maar wel gek, ik heb nooit iemand gehoord die dat als hangover cure noemde
Same here, vind het ook mooiquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het wel mooi
Kom haten dan
Ik kan daar echt een liter van drinken naar een avond doorhalenquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gatver, melk![]()
sorry ik heb niks met melk. Maar wel gek, ik heb nooit iemand gehoord die dat als hangover cure noemde
quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Water? Gatver, daar neuken de vissen in.
Extra aromaquote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Water? Gatver, daar neuken de vissen in.
Nu nog 5x, nu deze voorbij is.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |