Controversieelquote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, dit is wel een hot take zeg.
die verdronken vlinder wel.quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan die eigenlijk in de Lijst?
Best een prima nummer, al zijn er wel leuker van Lennyquote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, dit is toch een fijn nummertje?
Denk aan je kolesterol hequote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nu dat ik weer thuis werk eet ik er zo'n beetje elke lunch wel 2
Je kan ook gewoon bij Paul al beginnen. Die haalt er heel vaak Corona bij dus dan drink je dan.quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begin trek te krijgen in n whisky, kan die Van Inkel niet al volgend uur beginnen? Hebben we ook meer kans op legendarisch
Hoe dan.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cola is sowieso niet te zuipen, met of zonder prik
Ze jagen Lenny weg ... en Bløf en Krezip liggen vergezeld door Rowwen Hèze op de loerquote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, dit is toch een fijn nummertje?
Paar weken terug nog bloedonderzoek gehad, zat wel goedquote:
Ik sinds ik thuis werk (half maart dus) meerdere keren per week als lunchquote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nu dat ik weer thuis werk eet ik er zo'n beetje elke lunch wel 2
Ik dronk nooit cola behalve als hangover cure, dan is het echt hemels.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cola is sowieso niet te zuipen, met of zonder prik
Die coverde Marieke Lucas Rijneveld net nog bij A Gogo.quote:
Bohhhhhquote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op een broodje filet american
Toevallig ook een mening over Fanta, of andere frisdranken?quote:
Dat heb ik eigenlijk voornamelijk bij Bruce Springsteen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef MTheBassman het volgende:
het is op zich geen slecht nummer.
Het duurt gewoon iets van 4 minuten te lang.
Ren Lenny Ren?quote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze jagen Lenny weg ... en Bløf en Krezip liggen vergezeld door Rowwen Hèze op de loer
quote:
Dikke eensquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rowwen Heze heeft prima nrs die niet in de lijst staan, maar deze hoeft echt niet
Inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rowwen Heze heeft prima nrs die niet in de lijst staan, maar deze hoeft echt niet
Kun je je ook op t toilet terugtrekken danquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Poppejans het volgende:
Ik trek me even terug met Nightwish totaan Skunk Anansie
Vreselijke boutnummers nu in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |