Zachtgekookte eierenquote:Op maandag 28 december 2020 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zacht gekookte eitjes![]()
Lekker dat het eigeel nog vloeibaar is
[..]
Idd
Je snapt Lenny?quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet wat men in Lenny Kravitz ziet.
Mirror eggsquote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sunny Side Up, zoals de Amerikanen zeggen
Nederlandstalige cover van Jason Mrazquote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Vlinder is dat nummer over Nicky Verstappen?
Lekker manquote:
Of Crazy Town.quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlandstalige cover van Jason Mraz
Iets is beter dan niets moeten we in dit geval maar denken. Het is ook niet mijn nummer 1.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap jij het nog? Als je moet kiezen tussen Mr Cabdriver, Rock 'n Roll is Dead of dit weet ik het wel.
Dan wordt het dit niet.
Ik snap het ook niet, dit is toch een fijn nummertje?quote:
Jeetje, dit is wel een hot take zeg.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cola is sowieso niet te zuipen, met of zonder prik
Afgelopen 4 nummers waren prima wmb, maar dit...quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een zaaduurtjes eigenlijk
Staan die eigenlijk in de Lijst?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, dit is toch een fijn nummertje?
Let Love Rulequote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een zaaduurtjes eigenlijk
Genotquote:Op maandag 28 december 2020 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zacht gekookte eitjes![]()
Lekker dat het eigeel nog vloeibaar is
[..]
Idd
Nu dat ik weer thuis werk eet ik er zo'n beetje elke lunch wel 2quote:
Ik wou dat ik je er uitgebreider over kon vertellenquote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Zorro het volgende:
Ik snap niet wat men in Lenny Kravitz ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |