SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Qua naam ook, oh dat zei je zelf later ook al.quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef BB-King het volgende:
Baggish doet mij qua uiterlijk en naam aan een Hobbit denken.
Bilbo Baggish uit de Shire.quote:Op maandag 28 december 2020 22:28 schreef BB-King het volgende:
Baggish doet mij qua uiterlijk en naam aan een Hobbit denken.
Ik had 'Waterpolo met Benno L.'quote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest nog even nadenken over een spitsvondige TT. (en tja, niet gevonden)
Ach ik kan ermee levenquote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest nog even nadenken over een spitsvondige TT. (en tja, niet gevonden)
Het is een complotquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Szura het volgende:
De Mensur weer niet genoemd, wat hebben die commentatoren
Dat doen ze volgens mij al langer wat minder vaakquote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Szura het volgende:
Hij gooit niet meer op D14..quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef Szura het volgende:
Of dat hij een half kratje pils heeft stuk gezopen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Durrund kijkt altijd alsof hij zijn lenzen achter zijn oogbol heeft gedrukt
ieder ander mag dat ookquote:
De vloek.quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ieder ander mag dat ook
Maar doet het ook niet trouwens
Whitlock, Heta, Kyle & Beau Anderson, Nicholson, er zijn vast veel meer bekenden maar ik kom niet verderquote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wie kan er 22 Australiërs opnoemen die aan het WK deelgenomen hebben?![]()
Tijdens de wedstrijd alquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef BB-King het volgende:
Speculeren over het afscheid van Anderson is toch ook wel benoemd?
In Anderson zijn eigen interview. Als het zo moet gaan dan ging hij liever golfen.
We hadden net bingo.quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef BB-King het volgende:
Speculeren over het afscheid van Anderson is toch ook wel benoemd?
In Anderson zijn eigen interview. Als het zo moet gaan dan ging hij liever golfen.
Durrant zwijnt wel met zijn lotingen tot dusverquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
Vooralsnog scoort Tia beter dan de laatste maanden.
Warren Perry? Of was die van NZ?quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Whitlock, Heta, Kyle & Beau Anderson, Nicholson, er zijn vast veel meer bekenden maar ik kom niet verder
Het is hem gegundquote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant zwijnt wel met zijn lotingen tot dusver
Beetje de Benito-route
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant zwijnt wel met zijn lotingen tot dusver
Beetje de Benito-route
@UitStralingquote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef bechirti het volgende:
Weinig uitstraling staat er op het podium.
Pursenelletiequote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef bechirti het volgende:
Weinig uitstraling staat er op het podium.
Vertel ons meerquote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Havenaar ziet er niet zo goed meer uit
Die Jap die toen bij Vitesse zat?quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Havenaar ziet er niet zo goed meer uit
Mis je nu bewust Cadby?quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Whitlock, Heta, Kyle & Beau Anderson, Nicholson, er zijn vast veel meer bekenden maar ik kom niet verder
Ojaquote:
Stukje bloedquote:Op maandag 28 december 2020 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tony David!!
Al was dat wel BDO WK
Duzza krijgt ook een tia op het podiumquote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet z'n pa even bellen dat beroerte van z'n broer wat erger is geworden zodat ie beter gaat keilen
Dat zeker, alhoewel ik nog steeds niet echt Durrant-supporter ben. Het is een lieve man maar er mist voor mij iets speciaals.quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.
De worp van Glen is echt walgelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat voor Glen wel lastig worden om Dirk scorend bij te benen.
Nee jij bent om aan te gluren schei toch uit man.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De worp van Glen is echt walgelijk om naar te kijken.
Maatjeeee rustig. Mijn worp is puur genot. We zouden een x moeten dartsen, eventueel online want dat kan tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee jij bent om aan te gluren schei toch uit man.
Haterz gonna hatequote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Net op tijd de mute knop gebruikt.
Hij lijkt op een mix tussen die van Wade en Raya. Niks bijzonders of geks allen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Szura het volgende:
Film jouw eigen worp eens een keer @:poepz0r
Sjoerd Mossou is zelf viesdik en onverstaanbaarquote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd Mossou is die viesdik.
Jajaja, beelden willen wequote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij lijkt op een mix tussen die van Wade en Raya. Niks bijzonders of geks allen.
CuLTquote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou is zelf viesdik en onverstaanbaar
Die heeft flink liggen speren die avond.quote:
Ik bouw elk WK weer een hele collectie van geinige plaatjes en gifjes opquote:
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.
Normaal gesproken zou hij alles in zich hebben om in ieder geval een soort semi-cultheld te worden op de tribunes maar dat gaat nu ook niet gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd Mossou is die viesdik.
Huh?quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.
Pro Darts 2020 app, ik gooi regelmatig 9 dartsers.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maatjeeee rustig. Mijn worp is puur genot. We zouden een x moeten dartsen, eventueel online want dat kan tegenwoordig.
Nee een andere user lukte het niet om hem te taggen dus ik was even bang dat ‘ie ons verlaten hadquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo tag je hem?
Expected doubles? Goed voor 15 gewonnen legs?
Sjoerd Mossou is ook een doodvermoeiende man.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Sjoerd Mossou moest ik Googlen (voetjebalmannetje dus...) maar hij lijkt wel een beetje op Baggish
[ afbeelding ]
Nee joh, Chizzy en Dimitri staan te wachten.quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.
Jezus, flink gevochten in de kroeg? Dat linkeroogquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Sjoerd Mossou moest ik Googlen (voetjebalmannetje dus...) maar hij lijkt wel een beetje op Baggish
[ afbeelding ]
Brabant.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jezus, flink gevochten in de kroeg? Dat linkeroog
Zijn neus is een dodelijk slagwapen zo te zienquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
O ja @Generationalpha moet wel blijven. Van onze tradities blijven ze afquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
N
[..]
Nee een andere user lukte het niet om hem te taggen dus ik was even bang dat ‘ie ons verlaten had
Laat maar. Ik zag hem wel weer glibberen tegen Chizzy. Maar dat daarna tegen en Dimi en MvG gebeurt is wel heel klein.quote:
dacht even dat dit over duzza gingquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopic
Lolquote:
Niet echt inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de volle focus bij darts
Die ligt al een poosje onder de grond.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet z'n pa even bellen dat beroerte van z'n broer wat erger is geworden zodat ie beter gaat keilen
Hoe noem je een darter die lijkt op Ian White?quote:Op maandag 28 december 2020 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
hoe noem je een homoseksuele baggish
Danny faggish
Wie die broer???quote:Op maandag 28 december 2020 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die ligt al een poosje onder de grond.
Niet strafbaar.quote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens afgehaakt voor dit partijtje
Even ter info
Ja ik ookquote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Even ter info
Dagjesmens.quote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Even ter info
ging tot 3-3 2-2 72-72 Price gooit hem uit. Maar genot? Mwoah.quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Grifte het volgende:
Jaaaa Gary gewonnen
Was Price - Dolan genot?
Ja. Dolen is tegenwoordig mainstream aan het worden. Over een paar jaar is hij publieksfavoriet op Fok.quote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef Grifte het volgende:
Jaaaa Gary gewonnen
Was Price - Dolan genot?
Siswet verleent het begrip "parking the bus" een nieuwe dimensie.quote:
Wij hebben gewoon een tyfushekel aan Prijs.quote:Op maandag 28 december 2020 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja. Dolen is tegenwoordig mainstream aan het worden. Over een paar jaar is hij publieksfavoriet op Fok.
Was heerlijk op de bagagedrager. Spijtig genoeg gooide Price de D20 in 1 dart uit, anders had Dolan een matchdart gehad.
@Caland moet harder zijn best doen als ie zijn plekje in de OoM wil behoudenquote:Op maandag 28 december 2020 22:53 schreef Szura het volgende:
Zelfs Flash houdt het langer vol dan Caland
Ik was bijna Dolan. Zal straks wel weer Noppert zijnquote:Op maandag 28 december 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar ik blijf posten omdat de erg irritante @:de_kraam mijn positie bezet in de OoM
En dat gewoon doordeweeksquote:Op maandag 28 december 2020 22:53 schreef Szura het volgende:
Zelfs Flash houdt het langer vol dan Caland
Ik verwacht meer van jouquote:Op maandag 28 december 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik was bijna Dolan. Zal straks wel weer Noppert zijn
Lieve meidquote:
Dit is zijn niveauquote:Op maandag 28 december 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Baggish gooit erg ver onder zijn niveau zeg.
Nope. Zijn niveau ligt dik in de 90 gemiddeld.quote:
je verwacht teveel van die zuiplapquote:Op maandag 28 december 2020 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Baggish gooit erg ver onder zijn niveau zeg.
quote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef BB-King het volgende:
Baggish schijnt net zo beroerd te gooien als zijn broer.
Too soon?
ja stijg ik al een beetje binnen die top 10?quote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Tagliano, hoe staan we er voor?
Sowquote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef BB-King het volgende:
Too soon?
Niet zo'n last van. Is doe broer überhaupt een darts player?quote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef BB-King het volgende:
Too soon?
quote:Op maandag 28 december 2020 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:Tagliano, hoe staan we er voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Goddankquote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Nog een dikke 3 dagen jongens, dan ligt 2020 alweer achter ons.
Ja sorry, ik was dus gisteren op zoek naar een nieuw boekje waar ik aan kan beginnen. Dus maar bij de lokale boekhandel die nieuwe over RutteGOD gekocht. Kwamen ze vandaag al PERSOONLIJK aan de deur om dat boekje af te gevenquote:
unpopulayer opienion; ik vond 2020 best een prima jaar.quote:Op maandag 28 december 2020 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank
Alhoewel het einde van 2020 uitstekend is geweest
en 2020 niet alleen. Mijn carrière in de IT ook bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Dat hoop je.quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ja, met een druk op de knop is alles opeens anders. Nieuw getal, nieuwe wereld, nieuw heelal, alles nieuw.quote:Op maandag 28 december 2020 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goddank
Alhoewel het einde van 2020 uitstekend is geweest
Heb jij voornemens?quote:Op maandag 28 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Oh die is meer dan prima, veel leesplezier.quote:Op maandag 28 december 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was dus gisteren op zoek naar een nieuw boekje waar ik aan kan beginnen. Dus maar bij de lokale boekhandel die nieuwe over RutteGOD gekocht. Kwamen ze vandaag al PERSOONLIJK aan de deur om dat boekje af te geven
Dus daar ga ik nu maar aan beginnen.
Alleen mijn spaarrekening is het hiermee eens.quote:Op maandag 28 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
unpopulayer opienion; ik vond 2020 best een prima jaar.
trap er niet inquote:Op maandag 28 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, met een druk op de knop is alles opeens anders. Nieuw getal, nieuwe wereld, nieuw heelal, alles nieuw.
Kwam Rutten aan de deur of watquote:Op maandag 28 december 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja sorry, ik was dus gisteren op zoek naar een nieuw boekje waar ik aan kan beginnen. Dus maar bij de lokale boekhandel die nieuwe over RutteGOD gekocht. Kwamen ze vandaag al PERSOONLIJK aan de deur om dat boekje af te geven
Dus daar ga ik nu maar aan beginnen.
Fred?quote:Op maandag 28 december 2020 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwam Rutten aan de deur of wat
Leuk, maar niet hier.quote:Op maandag 28 december 2020 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet dat Baggish het lastig heeft op het podium en aan zijn dode broer denkt. Dit verdient onze sympathie.
Die naam zegt me wel watquote:Op maandag 28 december 2020 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee Moreno, maar die ken je niet
De vinale.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Stelling: Van Duijvenbode v Durrant gaat om wie de halve finale haalt.
Onzin, ik voldoe precies aan het niveau in dit topic.quote:
Kroegdarter Lowe gaat verrassenquote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
Stelling: Van Duijvenbode v Durrant gaat om wie de halve finale haalt.
Dat sluit elkaar toch niet uitquote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin, ik voldoe precies aan het niveau in dit topic.
Ik probeer daar wat aan te doen soms, maar jaquote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin, ik voldoe precies aan het niveau in dit topic.
Wij focussen ons meer op kwaliteitquote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Het Top 2000 topic zit al aan nummer 180.
Daar werd ook volop over darts gepraat gisteren.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan niet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Zit zeker Haags mongool af te tellen van 2000 naar 0quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
in like 2 dagen??quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
4quote:
Omdat hij zelf mokerslecht was in de eerste 2 zets en 1953929 matchdarts mistequote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Heta verloren van deze nutteloze hamburgervreter?
Omdat Heta zijn dubbels niet gooide.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Heta verloren van deze nutteloze hamburgervreter?
Dan nog. Ziet eruit alsof we daar wat van kunnen lerenquote:
Alles bij elkaar valt het voor mij ook wel mee. Prima zomer gehad eigenlijk, en november/december gelukkig nog een hoop van mijn doelstellingen bereikt waardoor ik toch tevreden terug kan kijken. Laten we zeggen: prima door een op papier loodzwaar jaar gekomen. Voelt aan als een gelijkspelletje uit bij Ajax, etcquote:Op maandag 28 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
unpopulayer opienion; ik vond 2020 best een prima jaar.
Dat gaat de hele dag door ja, en die boomers hebben allemaal vakantie of zijn huismoeke.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog. Ziet eruit alsof we daar wat van kunnen leren![]()
Of gaat dat echt 24 uur per dag door?
Ja, hier wordt niet van 8 uur sochtends tot 2 uur snachts op tempo gepostquote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gaat dat echt 24 uur per dag door?
ja daar is voor ons niet tegenop te postenquote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat de hele dag door ja, en die boomers hebben allemaal vakantie of zijn huismoeke.
Ik zou een dergelijk WK ook niet aankunnenquote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, hier wordt niet van 8 uur sochtends tot 2 uur snachts op tempo gepost
Lowe is wel weer echt een cultdarter. Van die mainstream figuren als Hunt, Meikle en Woodhouse moeten er ook niet te veel komen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kroegdarter Lowe gaat verrassen
Ik deel deze mening.quote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Pardon my words, maar 2020 was gewoon een kankerjaar.
Huis definitief op naam gekregen, nieuwe baan die prima bevalt en waar ik wat meer kan sparen. Vanwege de kerona ook weinig uitgegeven en veel uren kunnen maken. Studiegewijs alles naar wens gegaan. Relaatsie gaat prima. En er zijn dit jaar geen bekenden dood gegaan, dat is ook wel eens fijn.quote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles bij elkaar valt het voor mij ook wel mee. Prima zomer gehad eigenlijk, en november/december gelukkig nog een hoop van mijn doelstellingen bereikt waardoor ik toch tevreden terug kan kijken. Laten we zeggen: prima door een op papier loodzwaar jaar gekomen. Voelt aan als een gelijkspelletje uit bij Ajax, etc
Hoe zie jij het als een prima jaar?
Coronajaar toch?quote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Pardon my words, maar 2020 was gewoon een [ afbeelding ]jaar.
Maar wat heb ík daar aan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huis definitief op naam gekregen, nieuwe baan die prima bevalt en waar ik wat meer kan sparen. Vanwege de kerona ook weinig uitgegeven en veel uren kunnen maken. Studiegewijs alles naar wens gegaan. Relaatsie gaat prima. En er zijn dit jaar geen bekenden dood gegaan, dat is ook wel eens fijn.
Noem Maradona maar geen bekendequote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huis definitief op naam gekregen, nieuwe baan die prima bevalt en waar ik wat meer kan sparen. Vanwege de kerona ook weinig uitgegeven en veel uren kunnen maken. Studiegewijs alles naar wens gegaan. Relaatsie gaat prima. En er zijn dit jaar geen bekenden dood gegaan, dat is ook wel eens fijn.
dat zijn z'n klotenquote:Op maandag 28 december 2020 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
die muis heeft echt bizar grote voeten hoor
Wat dacht je van nuquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
MORGEN VOORSPELSPEL INVULLEN ALLEN
Niet vergeten allen.
Ja dat mis ik ook wel hoor, en zelf sporten natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk begon dit jaar meh en is het daarna wel prima gegaan
Hoop wel in de komende maanden wat mensen te zien die ik in geen tijden gezien heb
Kan nu al wel want we gaan toch niet tot half twaalf door denk ikquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano tussenstand na de wedstrijd?
primaquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan nu al wel want we gaan toch niet tot half twaalf door denk ik
wade v buntingquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben nu echt weg trouwens
Wat is het programma morgen
Dit topic vol baggeren en dan lopen we maar 2 achterquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan nu al wel want we gaan toch niet tot half twaalf door denk ik
Dinsdag 29 december 13:00quote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben nu echt weg trouwens
Wat is het programma morgen
En daar zijn we neorm blij mee.quote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
100 gemiddeld voor Durrent. Afgerekend met kerona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
We gaan het gewoon doen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit topic vol baggeren en dan lopen we maar 2 achter
Dan valt het toch allemaal wel mee inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
wade v bunting
gurney v dobey
lowe v petersen
chisnall v noppert
--
clemens v ratajski
van gerwen v cullen
wat een middagprogrammaquote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dinsdag 29 december 13:00
James Wade v Stephen Bunting
Daryl Gurney v Chris Dobey
Jason Lowe v Devon Petersen
Chisnall v Noppert
Gabriel Clemens v Krzysztof Ratajski
Michael van Gerwen v Joe Cullen
Langzaam maar zeker komen we er welquote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit topic vol baggeren en dan lopen we maar 2 achter
quote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Actueler dan dit ga ik het niet meer maken vandaag, geluk ermee
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 04-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 3230 Tagliano Michael van Gerwen
002 2305 Szura Peter Wright
003 1850 SlechteWoordgrappen Gerwyn Price
004 1799 El-Stinho Michael Smith
005 1608 JR-Style-93 Rob Cross
006 1540 maxi-mus Nathan Aspinall
007 1493 Frozen-assassin James Wade
008 1298 Doevelaer Dave Chisnall
009 1227 Zipportal Dimitri Van den Bergh
010 1150 Dr_Flash Ian WhiteSzura en Tagliano zijn compleet uit zichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
alleen gurney v dobey en clemens v ratajski vind ik enigszins interezant.quote:
Tell sell analyseren?quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Actueler dan dit ga ik het niet meer maken vandaag, geluk ermee
[ afbeelding ] Top 500 van forum Darts van 15-12-2020 t/m 04-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 3230 Tagliano Michael van Gerwen
002 2305 Szura Peter Wright
003 1850 SlechteWoordgrappen Gerwyn Price
004 1799 El-Stinho Michael Smith
005 1608 JR-Style-93 Rob Cross
006 1540 maxi-mus Nathan Aspinall
007 1493 Frozen-assassin James Wade
008 1298 Doevelaer Dave Chisnall
009 1227 Zipportal Dimitri Van den Bergh
010 1150 Dr_Flash Ian WhiteIch bin ein BerlinerSaarlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow gaat het over heel DRT? Ik zit alleen maar hierquote:Op maandag 28 december 2020 23:12 schreef Szura het volgende:
Bijna 1000 posts voorsprong voor de capo van DRT
Kunnen we dan los? Zonder grenzen?quote:Op maandag 28 december 2020 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net die ene sessie die ik moet missen
Prima
Geeft dat zin aan het leven?quote:
Ja die 3 posts in het voorspeltopic gaan het verschil niet maken hoorquote:Op maandag 28 december 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow gaat het over heel DRT? Ik zit alleen maar hier
Dat is ter beoordeling aan @heywoodu en @boriszquote:Op maandag 28 december 2020 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kunnen we dan los? Zonder grenzen?
17:00 bedoel je?quote:Op maandag 28 december 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen hebben ze de enige leuke voetbalwedstrijd netjes om 17:30 gepland.
Ik probeer Stijn een beetje te ontlasten. Iedereen die tachtig keer voorspellingen gaat aanpassen lijkt me dodelijk vermoeiend.quote:Op maandag 28 december 2020 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja die 3 posts in het voorspeltopic gaan het verschil niet maken hoor
Sevilla - Villareal? 1700quote:Op maandag 28 december 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen hebben ze de enige leuke voetbalwedstrijd netjes om 17:30 gepland.
Oh dat kan ook haha.quote:
Yvonnequote:Op maandag 28 december 2020 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ter beoordeling aan @:heywoodu en @:borisz
En als je niet uitkijkt ook @:yvonne
blowjob on the side?quote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak en Frank zouden het afgelopen halfuur de hele bingo kunnen hebben opgenoemd en dan heb ik er niets vna meegekregen
Aangezien ik de 30e vrij ben en ik van 1 januari tot 3 januari thuis zit met een keiharde eksterciekater verwacht ik die 1000 ook wel aan te gaan tikkenquote:Op maandag 28 december 2020 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had voor dit WK als doelstelling 1000 posts. Dat gaat me mwt enig gemak lukken.
#trots
Borisz is een beschaafde man die best veel topics opent, gericht op de kleinere sporten maar die is verder vrij geruisloos in de topics zelf. (en daar is niets mis mee, één zo'n baggeraar is genoeg)quote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yvonne
Heywoodu moet 4 schansentoernooi kijken en die andere ken ik niet
Dat is vaak met figuren die het bier met kratten in de nek gooienquote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Baggish is vgs mij ook wel een super aardige kerel
Ja.quote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Baggish is vgs mij ook wel een super aardige kerel
Samequote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was mijn eerste goede pick na zaterdag.
Helaas Barça v Eibar al om 19u15. Dan had ik nog een redelijk excuus om Van Gerwen over te slaanquote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bord op schoot.
(@:koffieplanter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |