Maar wat heb ík daar aan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huis definitief op naam gekregen, nieuwe baan die prima bevalt en waar ik wat meer kan sparen. Vanwege de kerona ook weinig uitgegeven en veel uren kunnen maken. Studiegewijs alles naar wens gegaan. Relaatsie gaat prima. En er zijn dit jaar geen bekenden dood gegaan, dat is ook wel eens fijn.
Noem Maradona maar geen bekendequote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huis definitief op naam gekregen, nieuwe baan die prima bevalt en waar ik wat meer kan sparen. Vanwege de kerona ook weinig uitgegeven en veel uren kunnen maken. Studiegewijs alles naar wens gegaan. Relaatsie gaat prima. En er zijn dit jaar geen bekenden dood gegaan, dat is ook wel eens fijn.
dat zijn z'n klotenquote:Op maandag 28 december 2020 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
die muis heeft echt bizar grote voeten hoor
Wat dacht je van nuquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
MORGEN VOORSPELSPEL INVULLEN ALLEN
Niet vergeten allen.
Ja dat mis ik ook wel hoor, en zelf sporten natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Eigenlijk begon dit jaar meh en is het daarna wel prima gegaan
Hoop wel in de komende maanden wat mensen te zien die ik in geen tijden gezien heb
Kan nu al wel want we gaan toch niet tot half twaalf door denk ikquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano tussenstand na de wedstrijd?
primaquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan nu al wel want we gaan toch niet tot half twaalf door denk ik
wade v buntingquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben nu echt weg trouwens
Wat is het programma morgen
Dit topic vol baggeren en dan lopen we maar 2 achterquote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan nu al wel want we gaan toch niet tot half twaalf door denk ik
Dinsdag 29 december 13:00quote:Op maandag 28 december 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
Ja ik ben nu echt weg trouwens
Wat is het programma morgen
En daar zijn we neorm blij mee.quote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
100 gemiddeld voor Durrent. Afgerekend met kerona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
We gaan het gewoon doen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit topic vol baggeren en dan lopen we maar 2 achter
Dan valt het toch allemaal wel mee inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op maandag 28 december 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
wade v bunting
gurney v dobey
lowe v petersen
chisnall v noppert
--
clemens v ratajski
van gerwen v cullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |