Zit zeker Haags mongool af te tellen van 2000 naar 0quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Het Top 2000 topic zit al aan nummer 180.
in like 2 dagen??quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Het Top 2000 topic zit al aan nummer 180.
4quote:
Omdat hij zelf mokerslecht was in de eerste 2 zets en 1953929 matchdarts mistequote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Heta verloren van deze nutteloze hamburgervreter?
Omdat Heta zijn dubbels niet gooide.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Heta verloren van deze nutteloze hamburgervreter?
Dan nog. Ziet eruit alsof we daar wat van kunnen lerenquote:
Alles bij elkaar valt het voor mij ook wel mee. Prima zomer gehad eigenlijk, en november/december gelukkig nog een hoop van mijn doelstellingen bereikt waardoor ik toch tevreden terug kan kijken. Laten we zeggen: prima door een op papier loodzwaar jaar gekomen. Voelt aan als een gelijkspelletje uit bij Ajax, etcquote:Op maandag 28 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
unpopulayer opienion; ik vond 2020 best een prima jaar.
Dat gaat de hele dag door ja, en die boomers hebben allemaal vakantie of zijn huismoeke.quote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog. Ziet eruit alsof we daar wat van kunnen leren![]()
Of gaat dat echt 24 uur per dag door?
Ja, hier wordt niet van 8 uur sochtends tot 2 uur snachts op tempo gepostquote:Op maandag 28 december 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Of gaat dat echt 24 uur per dag door?
ja daar is voor ons niet tegenop te postenquote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat de hele dag door ja, en die boomers hebben allemaal vakantie of zijn huismoeke.
Ik zou een dergelijk WK ook niet aankunnenquote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, hier wordt niet van 8 uur sochtends tot 2 uur snachts op tempo gepost
Lowe is wel weer echt een cultdarter. Van die mainstream figuren als Hunt, Meikle en Woodhouse moeten er ook niet te veel komen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Kroegdarter Lowe gaat verrassen
Ik deel deze mening.quote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Pardon my words, maar 2020 was gewoon een kankerjaar.
Huis definitief op naam gekregen, nieuwe baan die prima bevalt en waar ik wat meer kan sparen. Vanwege de kerona ook weinig uitgegeven en veel uren kunnen maken. Studiegewijs alles naar wens gegaan. Relaatsie gaat prima. En er zijn dit jaar geen bekenden dood gegaan, dat is ook wel eens fijn.quote:Op maandag 28 december 2020 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles bij elkaar valt het voor mij ook wel mee. Prima zomer gehad eigenlijk, en november/december gelukkig nog een hoop van mijn doelstellingen bereikt waardoor ik toch tevreden terug kan kijken. Laten we zeggen: prima door een op papier loodzwaar jaar gekomen. Voelt aan als een gelijkspelletje uit bij Ajax, etc
Hoe zie jij het als een prima jaar?
Coronajaar toch?quote:Op maandag 28 december 2020 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Pardon my words, maar 2020 was gewoon een [ afbeelding ]jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |