Whitlock, Heta, Kyle & Beau Anderson, Nicholson, er zijn vast veel meer bekenden maar ik kom niet verderquote:Op maandag 28 december 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wie kan er 22 Australiërs opnoemen die aan het WK deelgenomen hebben?![]()
Tijdens de wedstrijd alquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef BB-King het volgende:
Speculeren over het afscheid van Anderson is toch ook wel benoemd?
In Anderson zijn eigen interview. Als het zo moet gaan dan ging hij liever golfen.
We hadden net bingo.quote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef BB-King het volgende:
Speculeren over het afscheid van Anderson is toch ook wel benoemd?
In Anderson zijn eigen interview. Als het zo moet gaan dan ging hij liever golfen.
Durrant zwijnt wel met zijn lotingen tot dusverquote:Op maandag 28 december 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
Vooralsnog scoort Tia beter dan de laatste maanden.
Warren Perry? Of was die van NZ?quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Whitlock, Heta, Kyle & Beau Anderson, Nicholson, er zijn vast veel meer bekenden maar ik kom niet verder
Het is hem gegundquote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant zwijnt wel met zijn lotingen tot dusver
Beetje de Benito-route
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant zwijnt wel met zijn lotingen tot dusver
Beetje de Benito-route
@UitStralingquote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef bechirti het volgende:
Weinig uitstraling staat er op het podium.
Pursenelletiequote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef bechirti het volgende:
Weinig uitstraling staat er op het podium.
Vertel ons meerquote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Havenaar ziet er niet zo goed meer uit
Die Jap die toen bij Vitesse zat?quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Havenaar ziet er niet zo goed meer uit
Mis je nu bewust Cadby?quote:Op maandag 28 december 2020 22:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Whitlock, Heta, Kyle & Beau Anderson, Nicholson, er zijn vast veel meer bekenden maar ik kom niet verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |