Nee jij bent om aan te gluren schei toch uit man.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De worp van Glen is echt walgelijk om naar te kijken.
Maatjeeee rustig. Mijn worp is puur genot. We zouden een x moeten dartsen, eventueel online want dat kan tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee jij bent om aan te gluren schei toch uit man.
Haterz gonna hatequote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Net op tijd de mute knop gebruikt.
Hij lijkt op een mix tussen die van Wade en Raya. Niks bijzonders of geks allen.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Szura het volgende:
Film jouw eigen worp eens een keer @:poepz0r
Sjoerd Mossou is zelf viesdik en onverstaanbaarquote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd Mossou is die viesdik.
Jajaja, beelden willen wequote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij lijkt op een mix tussen die van Wade en Raya. Niks bijzonders of geks allen.
CuLTquote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou is zelf viesdik en onverstaanbaar
Die heeft flink liggen speren die avond.quote:
Ik bouw elk WK weer een hele collectie van geinige plaatjes en gifjes opquote:
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.
Normaal gesproken zou hij alles in zich hebben om in ieder geval een soort semi-cultheld te worden op de tribunes maar dat gaat nu ook niet gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd Mossou is die viesdik.
Huh?quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.
Hoezo tag je hem?quote:
Pro Darts 2020 app, ik gooi regelmatig 9 dartsers.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maatjeeee rustig. Mijn worp is puur genot. We zouden een x moeten dartsen, eventueel online want dat kan tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |