CuLTquote:Op maandag 28 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Sjoerd Mossou is zelf viesdik en onverstaanbaar
Die heeft flink liggen speren die avond.quote:
Ik bouw elk WK weer een hele collectie van geinige plaatjes en gifjes opquote:
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.
Normaal gesproken zou hij alles in zich hebben om in ieder geval een soort semi-cultheld te worden op de tribunes maar dat gaat nu ook niet gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Sjoerd Mossou is die viesdik.
Huh?quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.
Hoezo tag je hem?quote:
Pro Darts 2020 app, ik gooi regelmatig 9 dartsers.quote:Op maandag 28 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maatjeeee rustig. Mijn worp is puur genot. We zouden een x moeten dartsen, eventueel online want dat kan tegenwoordig.
Nee een andere user lukte het niet om hem te taggen dus ik was even bang dat ‘ie ons verlaten hadquote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo tag je hem?
Expected doubles? Goed voor 15 gewonnen legs?
Sjoerd Mossou is ook een doodvermoeiende man.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Sjoerd Mossou moest ik Googlen (voetjebalmannetje dus...) maar hij lijkt wel een beetje op Baggish
[ afbeelding ]
Nee joh, Chizzy en Dimitri staan te wachten.quote:Op maandag 28 december 2020 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noppie lijkt voorlopig goed op koers te zitten voor die route.
Jezus, flink gevochten in de kroeg? Dat linkeroogquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Die Sjoerd Mossou moest ik Googlen (voetjebalmannetje dus...) maar hij lijkt wel een beetje op Baggish
[ afbeelding ]
Brabant.quote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jezus, flink gevochten in de kroeg? Dat linkeroog
Zijn neus is een dodelijk slagwapen zo te zienquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
O ja @Generationalpha moet wel blijven. Van onze tradities blijven ze afquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
N
[..]
Nee een andere user lukte het niet om hem te taggen dus ik was even bang dat ‘ie ons verlaten had
Laat maar. Ik zag hem wel weer glibberen tegen Chizzy. Maar dat daarna tegen en Dimi en MvG gebeurt is wel heel klein.quote:
dacht even dat dit over duzza gingquote:Op maandag 28 december 2020 22:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 22:43 schreef PSVCL het volgende:
Geen idee waar je het over hebt. Reageer altijd inhoudelijk en ontopic
Lolquote:
Niet echt inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet de volle focus bij darts
Die ligt al een poosje onder de grond.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet z'n pa even bellen dat beroerte van z'n broer wat erger is geworden zodat ie beter gaat keilen
Hoe noem je een darter die lijkt op Ian White?quote:Op maandag 28 december 2020 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
hoe noem je een homoseksuele baggish
Danny faggish
Wie die broer???quote:Op maandag 28 december 2020 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die ligt al een poosje onder de grond.
Niet strafbaar.quote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Ik ben overigens afgehaakt voor dit partijtje
Even ter info
Ja ik ookquote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Even ter info
Dagjesmens.quote:Op maandag 28 december 2020 22:49 schreef Caland het volgende:
Even ter info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |