Ojaquote:
Stukje bloedquote:Op maandag 28 december 2020 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tony David!!
Al was dat wel BDO WK
Duzza krijgt ook een tia op het podiumquote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet z'n pa even bellen dat beroerte van z'n broer wat erger is geworden zodat ie beter gaat keilen
Dat zeker, alhoewel ik nog steeds niet echt Durrant-supporter ben. Het is een lieve man maar er mist voor mij iets speciaals.quote:Op maandag 28 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, normaal gebeurt dat altijd de vervelende namen, nu een keer een sympathiek iemand.
De worp van Glen is echt walgelijk om naar te kijken.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat voor Glen wel lastig worden om Dirk scorend bij te benen.
Nee jij bent om aan te gluren schei toch uit man.quote:Op maandag 28 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De worp van Glen is echt walgelijk om naar te kijken.
Maatjeeee rustig. Mijn worp is puur genot. We zouden een x moeten dartsen, eventueel online want dat kan tegenwoordig.quote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee jij bent om aan te gluren schei toch uit man.
Haterz gonna hatequote:Op maandag 28 december 2020 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:
Net op tijd de mute knop gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |