Ja, maar die moeten toch ook wat? Ik weet niet hoor, ik vind het allemaal niet zo raar dat ze mensen op hoge, relevante functies vragen wat ze kunnen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat komt ook mede door de journalistiek, die hem ziet als alwetende in deze hele crisis.
Hij kan toch ook zeggen 'Daar ga ik niet over, dus geen commentaar'quote:Op maandag 28 december 2020 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat komt ook mede door de journalistiek, die hem ziet als alwetende in deze hele crisis.
Truus van 19 die een hbo master doet is een andere Truus dan die op zaterdagavond in de lokale kroeg de biertjes tapt of het eten rondbrengt of de Truus die de post rondbrengt? Zijn toch allemaal van die typische tijdelijke baantjes met een dito contract man.quote:Op maandag 28 december 2020 16:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De groep in de supermarkt is een andere groep dan in de horeca.
De eerste wereldoorlog is er niets bijquote:
ik denk dat je je daar zwaar in vergist......de oorlogstijd was heel wat zwaarder.quote:Op maandag 28 december 2020 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De eerste wereldoorlog is er niets bij
#nietmijnvirusquote:Op maandag 28 december 2020 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens Ernst Kuipers nog “wekenlang overvolle ziekenhuizen”.
Lockdown verlenging confirmed
Ik heb het over die maskers.quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar zwaar in vergist......de oorlogstijd was heel wat zwaarder.
En dat weet jij omdat?quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar zwaar in vergist......de oorlogstijd was heel wat zwaarder.
Maar als Rutte het zegt dan kost hem dat stemmen, nu kan hij lekker naar de experts wijzen als er impopulaire maatregelen moeten worden aangekondigd. Het probleem is ook dat de beleidsmakers te veel van hun tijd met de verkiezingen bezig zijn in plaats van een pandemie onder controle te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cijfers kun je faxen. Het probleem is dat hij, net als een aantal andere vakexperts, op de beleidsstoel gaan zitten. Daar horen ze niet thuis.
Het punt is gewoon dat compensatie an sich helemaal geen betekenis heeft. Nogmaals, compensatie is geen dichotome variabele. Compensatie moet ook hoog genoeg zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Elan het volgende:
Dan krijg je over het algemeen ook gewoon de dagwaarde uitgekeerd, alhoewel de hele vergelijking natuurlijk matig is.
Wat had jij een fatsoenlijke compensatie gevonden, 100%?
Ik las het net! Handige prikker...quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef JosMert het volgende:
Oei
https://www.ad.nl/buitenl(...)ziekenhuis~a771cefb/
Het gebeurd tenminste niet in Nederlandquote:Op maandag 28 december 2020 17:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik las het net! Handige prikker...
niet jinxen aubquote:Op maandag 28 december 2020 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het gebeurd tenminste niet in NederlandHad dit soort verhalen eerder gelinkt aan NL eigenlijk
Dat soort geintjes moet je niet te vaak hebben. Is een manier om de vaccinatiebereidheid heel snel omlaag te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef JosMert het volgende:
Oei
Om te spreken met de wijze woorden van @Tijn , als je niet begint doe je het ook niet fout.quote:Op maandag 28 december 2020 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het gebeurd tenminste niet in NederlandHad dit soort verhalen eerder gelinkt aan NL eigenlijk
Gelukkig waren het medewerkersquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef JosMert het volgende:
Oei
God nee, niet dat clubje weer.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Advies aan het red team, hef jezelf opquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Gras is groen, Red Team wil strengere regels.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Ontzettend vermoeiende lui.quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gras is groen, Red Team wil strengere regels.
We gaan de goede kant op, goed bezig mensen?quote:Op maandag 28 december 2020 16:47 schreef Simmertje het volgende:
Weer een hoop frustratie in dit topic vandaag zeg. Wat verwacht je dan dat Kuipers gaat zeggen? Het valt allemaal wel mee in de ziekenhuizen, we kunnen gaan versoepelen.
Vraag me af hoe ze dat voor zich zien qua capaciteit. Ik ben al blij als de politie genoeg mensen op de been heeft om overal alle hulpverleners veilig hun werk te kunnen laten doen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Thanks, ga het denk ik in artikelen topic plaatsenquote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Weer een positief onderzoek over natuurlijke immuniteit.
Het lekkerste aan post-corona is dat dit soort groepjes geen podium meer krijgen met hun chargeringen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Ik denk ook dat iedereen dan braaf om 00:01 naar bed gaat. Of zou het een complete afgang worden dat mensen toch de straat op gaan?quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Ha ha, we hebben de jaarlijkse griep golf ook nog.quote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het lekkerste aan post-corona is dat dit soort groepjes geen podium meer krijgen met hun chargeringen.
Inderdaad, kunnen die regelgeilers daar hun lusten op botvieren. Zie het eigenlijk nog wel gebeuren ook.quote:Op maandag 28 december 2020 18:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ha ha, we hebben de jaarlijkse griep golf ook nog.
Per kerende post retour sturen die lijst als Nederlandse staat. Flikker op hé.quote:Op maandag 28 december 2020 18:09 schreef JosMert het volgende:
Spanje gaat een register aanleggen met vaccinweigeraars. Deze lijst wordt gedeeld met andere Europese lidstaten. "Wat ik u vraag is als u opgeroepen wordt, u ook gaat."
NL zal ook wel volgen
Bron
https://twitter.com/omroepbrabant/status/1343598009972649986?s=21
Die bron zegt:quote:Op maandag 28 december 2020 18:09 schreef JosMert het volgende:
Spanje gaat een register aanleggen met vaccinweigeraars. Deze lijst wordt gedeeld met andere Europese lidstaten. "Wat ik u vraag is als u opgeroepen wordt, u ook gaat."
NL zal ook wel volgen
Bron
https://twitter.com/omroepbrabant/status/1343598009972649986?s=21
Ik dacht dat we al 2 weken in een lock down zitten.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Erg veel verschil is er niet, de zorg staat tijdens de jaarlijkse griepgolven al zwaar onder druk. Natuurlijk gaat dat ook aangegrepen worden door dit soort geitenwollensokken figuren en groeperingen om maatregelen te treffen. We hebben als volk al laten zien dat we hier mee akkoord gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 18:13 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Inderdaad, kunnen die regelgeilers daar hun lusten op botvieren. Zie het eigenlijk nog wel gebeuren ook.
Daar zal ik maar niet zo zeker van zijn. Het afgelopen jaar is juist gebleken dat zo hard mogelijk schreeuwen op twitter kan leiden tot een gesprek met de premier.quote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het lekkerste aan post-corona is dat dit soort groepjes geen podium meer krijgen met hun chargeringen.
Mee eens, dan moeten we op SP gaan stemmen, die is echt voor de zorg.quote:Op maandag 28 december 2020 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
Lijkt me iig dat we hierna flink het zorgsysteem opnieuw moeten inrichten. Dan hoef je geen extreme maatregelen te nemen zoals een avondklok in de toekomst.
Heb je een suggestie?quote:Op maandag 28 december 2020 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
Lijkt me iig dat we hierna flink het zorgsysteem opnieuw moeten inrichten. Dan hoef je geen extreme maatregelen te nemen zoals een avondklok in de toekomst.
Neen, maar als een vaccin binnen zo'n bizar korte tijd kan, dan kunnen we ook een zorgsysteem met z'n allen herinrichten.quote:
Wat een mooie wereld zou dat zijn zegquote:Op maandag 28 december 2020 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neen, maar als een vaccin binnen zo'n bizar korte tijd kan, dan kunnen we ook een zorgsysteem met z'n allen herinrichten.
SP heeft wel ijzersterke politici zoals Ronald van Raak of een Jasper van Dijk. Misschien stem ik wel SP hoor volgende keer.quote:Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens, dan moeten we op SP gaan stemmen, die is echt voor de zorg.
Welke avondklok?quote:Op maandag 28 december 2020 18:19 schreef Discombobulate het volgende:
Hypothetisch als de besmettingen niet gaan dalen in de toekomst. Het is nog ons enige middel. En ik reageerde ook deels op die tweet van het Red Team.quote:
Dan is misschien het beste voor NL dat het nu anders moet, alles is nu te zakelijk en kil, weinig sociaal.quote:Op maandag 28 december 2020 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
SP heeft wel ijzersterke politici zoals Ronald van Raak of een Jasper van Dijk. Misschien stem ik wel SP hoor volgende keer.
Je bent er sowieso al redelijk vanaf als je denkt dat figuren die hulpverleners bekogelen zich iets gaan aantrekken van een avondklok.quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ex-handhaver pleit voor avondklok: "Ik ben meerdere keren bekogeld met bommen"
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-bekogeld-met-bommen
Dit gaat al lang niet meer om de zorg hoor![]()
check dat artikel, geen woord over het zorg argument. Vind je het gek als je alles gaat lopen verbieden en sluiten, ze snijden zichzelf ontzettend in de vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |