Ja, dat is zeker zo. Maar als ik hem was, zou ik toch vaker nee zeggen, tegen uitnodigingen van allerlei media.quote:Op maandag 28 december 2020 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat komt ook mede door de journalistiek, die hem ziet als alwetende in deze hele crisis.
Ja, maar die moeten toch ook wat? Ik weet niet hoor, ik vind het allemaal niet zo raar dat ze mensen op hoge, relevante functies vragen wat ze kunnen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat komt ook mede door de journalistiek, die hem ziet als alwetende in deze hele crisis.
Hij kan toch ook zeggen 'Daar ga ik niet over, dus geen commentaar'quote:Op maandag 28 december 2020 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Truus van 19 die een hbo master doet is een andere Truus dan die op zaterdagavond in de lokale kroeg de biertjes tapt of het eten rondbrengt of de Truus die de post rondbrengt? Zijn toch allemaal van die typische tijdelijke baantjes met een dito contract man.quote:Op maandag 28 december 2020 16:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De groep in de supermarkt is een andere groep dan in de horeca.
De eerste wereldoorlog is er niets bijquote:
ik denk dat je je daar zwaar in vergist......de oorlogstijd was heel wat zwaarder.quote:Op maandag 28 december 2020 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De eerste wereldoorlog is er niets bij
#nietmijnvirusquote:Op maandag 28 december 2020 16:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens Ernst Kuipers nog “wekenlang overvolle ziekenhuizen”.
Lockdown verlenging confirmed
Ik heb het over die maskers.quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar zwaar in vergist......de oorlogstijd was heel wat zwaarder.
En dat weet jij omdat?quote:Op maandag 28 december 2020 17:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk dat je je daar zwaar in vergist......de oorlogstijd was heel wat zwaarder.
Maar als Rutte het zegt dan kost hem dat stemmen, nu kan hij lekker naar de experts wijzen als er impopulaire maatregelen moeten worden aangekondigd. Het probleem is ook dat de beleidsmakers te veel van hun tijd met de verkiezingen bezig zijn in plaats van een pandemie onder controle te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Cijfers kun je faxen. Het probleem is dat hij, net als een aantal andere vakexperts, op de beleidsstoel gaan zitten. Daar horen ze niet thuis.
Het punt is gewoon dat compensatie an sich helemaal geen betekenis heeft. Nogmaals, compensatie is geen dichotome variabele. Compensatie moet ook hoog genoeg zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Elan het volgende:
Dan krijg je over het algemeen ook gewoon de dagwaarde uitgekeerd, alhoewel de hele vergelijking natuurlijk matig is.
Wat had jij een fatsoenlijke compensatie gevonden, 100%?
Ik las het net! Handige prikker...quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef JosMert het volgende:
Oei
https://www.ad.nl/buitenl(...)ziekenhuis~a771cefb/
Het gebeurd tenminste niet in Nederlandquote:Op maandag 28 december 2020 17:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik las het net! Handige prikker...
niet jinxen aubquote:Op maandag 28 december 2020 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het gebeurd tenminste niet in NederlandHad dit soort verhalen eerder gelinkt aan NL eigenlijk
Dat soort geintjes moet je niet te vaak hebben. Is een manier om de vaccinatiebereidheid heel snel omlaag te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef JosMert het volgende:
Oei
Om te spreken met de wijze woorden van @Tijn , als je niet begint doe je het ook niet fout.quote:Op maandag 28 december 2020 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het gebeurd tenminste niet in NederlandHad dit soort verhalen eerder gelinkt aan NL eigenlijk
Gelukkig waren het medewerkersquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef JosMert het volgende:
Oei
God nee, niet dat clubje weer.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Advies aan het red team, hef jezelf opquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
Gras is groen, Red Team wil strengere regels.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Daar hebben we het al
Advies van het Red Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |