abonnement Unibet Coolblue
pi_197919469
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
Wederom appjes, ditmaal ook van zijne doorluchtigheid zelf.
[..]

https://www.ewmagazine.nl(...)chtenverkeer-803993/

mildshock.jpg.

Reactie:

[ twitter ]

Uiteraard een heksenjacht, kartel, inquisitie, judasalliantie, totalitair regime, etc. Ergens daartussen verstopt dat hij mogelijk wel zoiets gezegd heeft, maar dan (natuurlijk!) ironisch.
Wat ziet Thierry er ontzettend slecht uit in dat filmpje.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:55:03 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197920757
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:48 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het gaat om wat berichtjes die zouden zijn uitgewisseld in de privésfeer.
Je kan over die privésfeer discussiëren: die appjes zijn verstuurd in de FvD-groepen ‘fractiegroep’ en ‘Media Machine’. Lijkt me toch eerder een 'werksfeer' hè?

Of bedoel je dat de media pas mag berichten over racistische uitlatingen wanneer ze publiek gedaan zijn :? . Raar.
Huilen dan.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:55:12 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197920761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee het gaat om berichten binnen een whatsapp groep bedoeld voor de partij. Maar privé of niet het blijft dom.
Het is helemaal niet gezegd.

Ps. Het gaat om whatsapp. Alles dat ik daar lees neem ik op voorhand al niet serieus.

Ga jij communicatie via zo'n programmatje classificeren als een aangetekende brief?
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:57:59 #104
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197920789
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is helemaal niet gezegd.

Ps. Het gaat om whatsapp. Alles dat ik daar lees neem ik op voorhand al niet serieus.

Ga jij communicatie via zo'n programmatje classificeren als een aangetekende brief?
Baudet ontkent de uitspraken zelf in elk geval niet. En juist zulke domme zaken in een appie doen heeft wel meer mensen de kop gekost.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 10 februari 2021 @ 09:58:48 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197920801
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is helemaal niet gezegd.

Ps. Het gaat om whatsapp. Alles dat ik daar lees neem ik op voorhand al niet serieus.

Ga jij communicatie via zo'n programmatje classificeren als een aangetekende brief?
Lekker makkelijk weer.
Huilen dan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 februari 2021 @ 09:59:36 #106
426493 crew  PippenScottie
pi_197920808
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is helemaal niet gezegd.

Ps. Het gaat om whatsapp. Alles dat ik daar lees neem ik op voorhand al niet serieus.

Ga jij communicatie via zo'n programmatje classificeren als een aangetekende brief?
Als je claimt op welk vlak dan ook een professional te zijn, gedraag je je ook in je communicatie professioneel.

Zo moeilijk is dat niet
pi_197920833
quote:
7s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je kan over die privésfeer discussiëren: die appjes zijn verstuurd in de FvD-groepen ‘fractiegroep’ en ‘Media Machine’. Lijkt me toch eerder een 'werksfeer' hè?

Of bedoel je dat de media pas mag berichten over racistische uitlatingen wanneer ze publiek gedaan zijn :? . Raar.
Wij hebben van onze partij ook een social chat appgroep, dit wordt gezien als een verlenging van, maar niet als iets zakelijks.
Ik weet wel zeker dat als iemand hier iets in de trant vd screenshots zou posten, hij/zij er per direct uit wordt gegooid.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2021 10:08:46 ]
pi_197920958
Wel mooi dat dit van het rechtste en minst activistische tijdschrift van Nederland komt, haha.
pi_197921089
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ps. Het gaat om whatsapp. Alles dat ik daar lees neem ik op voorhand al niet serieus.
Als het een werkgroep in die app is zou ik het maar wel serieus nemen. Er worden wel vaker mensen ontslagen om opmerkingen in WhatsApp.

En sowieso: ik neem aan dat Baudet niet allerlei opmerkingen gaat plaatsen die hij helemaal niet meent. Waarom zou hij dat doen? Hij is toch geen puber meer? Geef eens 1 logische verklaring waarom Baudet allerlei verkeerde opmerkingen zou plaatsen, zonder er zelf achter te staan? In deze WhatsApp groepen, bij het beroemde diner, ook nog wel eens op twitter... steeds weer maakt Baudet dergelijke opmerkingen, terwijl hij er ook steeds weer op wordt aangesproken. Dan zijn er dus maar 2 verklaringen: hij meent het of hij is een klein kind. Beide zouden hem volslagen ongeschikt moeten maken voor een plek in de Tweede Kamer.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:52:25 #110
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197921495
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Baudet ontkent de uitspraken zelf in elk geval niet. En juist zulke domme zaken in een appie doen heeft wel meer mensen de kop gekost.
Hij hoeft ook niets te ontkennen. Hij hoeft ook geen verantwoordelijkheid af te leggen.

Alsof jij nog nooit een neger grap gemaakt hebt.
  woensdag 10 februari 2021 @ 10:55:11 #111
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197921524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niets te ontkennen. Hij hoeft ook geen verantwoordelijkheid af te leggen.

Alsof jij nog nooit een neger grap gemaakt hebt.
Ik heb inderdaad nog nooit een negergrap gemaakt. Los daarvan als Baudet een putjes schepper was niets aan de hand. Maar het gaat om een politicus in dit geval. En met dat beroep heb je wel degelijk wat uit te leggen als je racistische uitspraken doet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197922039
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 10:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niets te ontkennen. Hij hoeft ook geen verantwoordelijkheid af te leggen.

Alsof jij nog nooit een neger grap gemaakt hebt.
Nee, nooit. Heb er ook nog nooit om gelachen, trouwens. Ik ken eigenlijk ook niemand die zulke grappen wel maakt, in elk geval niet waar ik bij ben.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 10 februari 2021 @ 11:59:07 #113
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197922533
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 11:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Nee, nooit. Heb er ook nog nooit om gelachen, trouwens. Ik ken eigenlijk ook niemand die zulke grappen wel maakt, in elk geval niet waar ik bij ben.
Tja, het is mischien niet verassend dat iemand die een supporter is van Baudet wel veel mensen kent die racistische opmerkingen of grappen maakt ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197930525
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

lol
Je steunbetuigingen delen, dat komt best zielig op me over.
pi_197935809
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 09:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is helemaal niet gezegd.

Ps. Het gaat om whatsapp. Alles dat ik daar lees neem ik op voorhand al niet serieus.

Ga jij communicatie via zo'n programmatje classificeren als een aangetekende brief?
Het was alleen Baudet die over een briefgeheim begon.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_197936441
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 19:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je steunbetuigingen delen, dat komt best zielig op me over.
Hoe bedoel je delen, ze zijn overduidelijk door hem zelf geschreven.
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 19:14:10 #117
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198115224
twitter


Het is nu al de schuld van George Soros met de verkiezingen

Nog meer gelul:

twitter
pi_198115925
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Het is nu al de schuld van George Soros met de verkiezingen

Nog meer gelul:

[ twitter ]
Vooraf verkiezingsfraude suggereren, George Soros als mogelijke schuldige aanwijzen.
Nationalistisch liegen over vrijheid heroveren, democratie herstellen, land terugpakken ?

Land terugpakken? Wie heeft Nederland gejat ? Ik heb niks gemerkt. Het land is er nog steeds
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:15:07 #119
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198116528
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Het is nu al de schuld van George Soros met de verkiezingen

Nog meer gelul:

[ twitter ]
Ik snap de Roosendaal 29 feb 2021 niet die onder het eerste filmpje staat. Dan wordt ik wat wantrouwig. Heeft ie dit echt staan roepen? Komt dit filmpje uit de toekomst? Zit hier iemand te kutten? Wat is dit?
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 20:15:51 #120
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198116551
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik snap de Roosendaal 29feb 2021 niet die onder het eerste filmpje staat. Dan wordt ik wat wantrouwig. Heeft ie dit echt staan roepen?
Zegt die gene van het filmpje meteen daaronder, tikfout was van 20 februari (vandaag)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 20:16:25 #121
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198116565
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 20:15 schreef Momo het volgende:

[..]

Zegt die gene van het filmpje meteen daaronder, tikfout was van 20 februari (vandaag)
Ah ok... wat onhandig van hem :P .
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:09:52 #122
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_198119993
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Vooraf verkiezingsfraude suggereren, George Soros als mogelijke schuldige aanwijzen.
Nationalistisch liegen over vrijheid heroveren, democratie herstellen, land terugpakken ?
Wat ie loopt te bazelen over proces-verbalen is ook gewoon niet waar. Die pv's gaan op papier naar de gemeentehuizen, niet op usb-sticks. Vervolgens worden ze ingescand, en gepubliceerd op internet.

Op de gemeentehuizen worden die uitslagen overgeklopt in een computerprogramma van de Kiesraad (OSV2020), overigens niet van Dominion maar van een Duits bedrijf. Die computers mogen niet verbonden zijn met het internet, en de software is geaudit. Het totaalresultaat op gemeenteniveau wordt ook online gepubliceerd.

Omdat er kritiek was op de (on)controleerbaarheid van de optelling, moeten alle gemeenten elk voor een aantal lijsten de optelling handmatig controleren. Welke lijsten elke gemeente moet controleren, wordt bepaald door het CBS.
pi_198120402
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef freako het volgende:

[..]

Wat ie loopt te bazelen over proces-verbalen is ook gewoon niet waar. Die pv's gaan op papier naar de gemeentehuizen, niet op usb-sticks. Vervolgens worden ze ingescand, en gepubliceerd op internet.

Op de gemeentehuizen worden die uitslagen overgeklopt in een computerprogramma van de Kiesraad (OSV2020), overigens niet van Dominion maar van een Duits bedrijf. Die computers mogen niet verbonden zijn met het internet, en de software is geaudit. Het totaalresultaat op gemeenteniveau wordt ook online gepubliceerd.

Omdat er kritiek was op de (on)controleerbaarheid van de optelling, moeten alle gemeenten elk voor een aantal lijsten de optelling handmatig controleren. Welke lijsten elke gemeente moet controleren, wordt bepaald door het CBS.
Dit moeten wel alternatieve feiten zijn.
pi_198121086
merci Freako, jij weet zulke dingen uit jarenlange ervaring. In de praktijk zelf betrokken bij dit soort procedures
pi_198124851
Baudet wil een civiel leger vormen

twitter


Sinds de partij is gezuiverd van gematigde FVD'ers zijn alle remmen los en kan Thierry openlijk zijn fascistoïde ideeën uitspreken.
pi_198124873
Als je dat clipje bekijkt refereert hij alleen wel heel duidelijk aan de verkiezingen, kortom: stemmen. Niet aan een of andere gewelddadige opstand. Dit heeft dus ook vrij weinig te maken met fascistoïde ideeën. Verwoordingen zijn wel weer wat vreemd en theatraal, maar dat kan je bij deze partij nu eenmaal verwachten. Het is meer dan eens een beetje hysterisch.
pi_198124900
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 08:09 schreef Dejannn het volgende:
Als je dat clipje bekijkt refereert hij alleen wel heel duidelijk aan de verkiezingen, kortom: stemmen. Niet aan een of andere gewelddadige opstand. Dit heeft dus ook vrij weinig te maken met fascistoïde ideeën. Verwoordingen zijn wel weer wat vreemd en theatraal, maar dat kan je bij deze partij nu eenmaal verwachten. Het is meer dan eens een beetje hysterisch.
We weten ook allemaal dat zijn aanhang een tikje ‘bijzonder’ en agressief is. De kans dat die dergelijke woorden iets anders interpreteren is wel groot...
pi_198124911
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 08:09 schreef Dejannn het volgende:
Als je dat clipje bekijkt refereert hij alleen wel heel duidelijk aan de verkiezingen, kortom: stemmen. Niet aan een of andere gewelddadige opstand. Dit heeft dus ook vrij weinig te maken met fascistoïde ideeën. Verwoordingen zijn wel weer wat vreemd en theatraal, maar dat kan je bij deze partij nu eenmaal verwachten. Het is meer dan eens een beetje hysterisch.
Veel mensen zullen interpreteren dat hij het over stemmen heeft.

Voor veel anderen is de beeldspraak ophitsende oorlogsretoriek.

Waarom denkt Baudet dit soort harde Trumpiaanse taal nodig te hebben? Is dit het besef dat gewoon vragen te stemmen, zonder dit soort ophitserij, niet genoeg is om na 17 maart meer politieke invloed te krijgen?

Al zou er één lone wolf door dit soort oorlogstaal een rare actie uithalen dan is het al te veel. Dat je het woord 'leger' gebruikt in relatie tot het belangrijkste democratische goed dat we in Nederland kennen, verkiezingen, zegt mij nogmaals dat deze man afgegleden is naar denkbeelden die niets meer met democratie te maken hebben maar alleen met onvrede, xenofobie en geldingsdrang.

[ Bericht 4% gewijzigd door spinazieruiker op 21-02-2021 08:27:34 ]
pi_198124926
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 08:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

We weten ook allemaal dat zijn aanhang een tikje ‘bijzonder’ en agressief is. De kans dat die dergelijke woorden iets anders interpreteren is wel groot...
Zijn aanhang is agressief? Dat heb ik dan weer gemist. Naar welke specifieke situaties refereer je nu?
pi_198125062
Dat kennen we van de wat meer neutraalobjectief geörienteerde users, weten altijd de nuance te vinden als een politicus aan de rechterkant van het spectrum woorden gebruikt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_198125072
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 08:26 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Zijn aanhang is agressief? Dat heb ik dan weer gemist. Naar welke specifieke situaties refereer je nu?
Iedereen met kritiek op de grote leider kan rekenen op agressie en intimidatie door de (digitale) FvD-aanhang. Dat is een bekend fenomeen en heel regelmatig beschreven.
Dat je dat gemist hebt lijkt me overigens vrij stug...
Maar jij ontkende toch ook heel lang de agressie van de Trump-aanhang?
pi_198125203
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 08:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Iedereen met kritiek op de grote leider kan rekenen op agressie en intimidatie door de (digitale) FvD-aanhang. Dat is een bekend fenomeen en heel regelmatig beschreven.
Dat je dat gemist hebt lijkt me overigens vrij stug...
Maar jij ontkende toch ook heel lang de agressie van de Trump-aanhang?
Interessant. Hier op FOK! zie ik meer agressie richting de FvD en diens aanhang (het constante demoniseren), dan dat er nu veel FvD'ers anderen het leven zuur maken. Daarnaast zit ik niet in hele grote mate op social media, en al helemaal niet op Nederlandstalige pagina's, dus hoe het er daar precies reilt en zeilt weet ik niet. Maar drop gerust wat linkjes als je het idee hebt dat ik belangrijke zaken over het hoofd zie. Vooralsnog vind ik je punten niet erg overtuigend. En wetende hoe jij hier geregeld op alles inhakt dat ook maar enigszins rechts is, heb ik ook een sterk vermoeden dat er enige projectie een rol speelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2021 09:12:28 ]
pi_198125462
Baudet schijnt in Vlissingen ook te hebben geroepen dat onze verkiezingen gerund worden op Dominioncomputers die betaald zijn door George Soros lol. Het is wachten tot hij gaat janken over verkiezingsfraude na de verkiezingen.
pi_198125538
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Baudet schijnt in Vlissingen ook te hebben geroepen dat onze verkiezingen gerund worden op Dominioncomputers die betaald zijn door George Soros lol. Het is wachten tot hij gaat janken over verkiezingsfraude na de verkiezingen.
Ja, dat filmpje staat een paar posts hierboven.
pi_198125578
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Baudet schijnt in Vlissingen ook te hebben geroepen dat onze verkiezingen gerund worden op Dominioncomputers die betaald zijn door George Soros lol. Het is wachten tot hij gaat janken over verkiezingsfraude na de verkiezingen.
Het speculeren over oneerlijke verkiezingen is al begonnen:
twitter

Samen met oorlogstaal een gevaarlijke cocktail...
pi_198125589
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

(het constante demoniseren),
Demoniseren hoeven de users weinig aan te doen ze prikken gewoon makkelijk door zijn verzonnen meningen heen door met bewezen feiten aan te komen. Dat dit door fvd aanhangers dan demoniseren genoemd word is wel vreemd, maar blijkbaar het republikeinse narratief wat overgenomen wordt en waar sommige mensen dan in hun naïviteit in meegaan. :D
  zondag 21 februari 2021 @ 09:54:27 #137
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_198125642
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:47 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het speculeren over oneerlijke verkiezingen is al begonnen:
[ twitter ]
Samen met oorlogstaal een gevaarlijke cocktail...
Hij snapt niet dat het het gros van de stemmers niet op social media zit, maar gewoonweg actief deelneemt aan het maatschappelijk leven en zich niet bezighoudt met die stomme retoriek van Baudet.

Dit wordt Trump 2.0, let maar op.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_198125648
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:09 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Hier op FOK! zie ik meer agressie richting de FvD en diens aanhang (het constante demoniseren), dan dat er nu veel FvD'ers anderen het leven zuur maken. Daarnaast zit ik niet in hele grote mate op social media, en al helemaal niet op Nederlandstalige pagina's, dus hoe het er daar precies reilt en zeilt weet ik niet. Maar drop gerust wat linkjes als je het idee hebt dat ik belangrijke zaken over het hoofd zie. Vooralsnog vind ik je punten niet erg overtuigend. En wetende hoe jij hier geregeld op alles inhakt dat ook maar enigszins rechts is, heb ik ook een sterk vermoeden dat er enige projectie een rol speelt.
Had je deze site toch eens moeten volgen op het hoogtepunt van de Baudet-hype _O-

Maar dit is wel een aardig voorbeeld uit die tijd
quote:
Tegenstanders ‘intimideren’
Op 4chan worden daarnaast aanvallen op tegenstanders van Baudet besproken. Bijvoorbeeld als de lijsttrekker vorig week vrijdag bij Pauw & Jinek wordt geconfronteerd met inwoners van een Vinexwijk, die vinden dat hij een te negatief geluid vertolkt. De volgende dag vraagt iemand op 4chan: „Heeft iemand wat meer informatie over het selectief gekozen publiek dat Baudet mocht afzeiken?”


Lees ook: Baudet wil in de Kamer niet achter de PVV zitten
Een van de kritische bewoners, Marieke Dubbelman, blijkt tevens columniste. Zij is vast ingehuurd door de publieke omroep om Baudet aan te vallen, is de conclusie. De leden produceren een filmpje om het complot te onthullen. Het verspreidt zich snel. Dubbelman ontvangt hierop agressieve privéberichten, zoals: Je naam gaat al goed rond op Facebook. Nu lekker op de blaren gaan zitten. Hoop dat het flink pijn gaat doen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)det-7415174-a1550730

En zo zijn vele mensen belaagd die het durfden kritiek te uiten op Baudet. Maar ik gok zomaar dat jij dit net als de agressie door Trumpfans goed zal gaan praten.
  zondag 21 februari 2021 @ 09:56:35 #139
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_198125662
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:55 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Had je deze site toch eens moeten volgen op het hoogtepunt van de Baudet-hype _O-

Maar dit is wel een aardig voorbeeld uit die tijd
[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)det-7415174-a1550730

En zo zijn vele mensen belaagd die het durfden kritiek te uiten op Baudet. Maar ik gok zomaar dat jij dit net als de agressie door Trumpfans goed zal gaan praten.
Nou nou, wat een agressie hoor. Moet er even van bijkomen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_198125703
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:56 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Nou nou, wat een agressie hoor. Moet er even van bijkomen.
Het is een aardig voorbeeld in de zin dat de militante aanhang er niet voor terugschrikt om willekeurige talkshowgasten te intimideren. Maar goed, dat dit soort gedrag goed wordt gepraat is niks nieuws natuurlijk :s).
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 februari 2021 @ 10:00:36 #141
426493 crew  PippenScottie
pi_198125719
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:09 schreef freako het volgende:

[..]

Wat ie loopt te bazelen over proces-verbalen is ook gewoon niet waar. Die pv's gaan op papier naar de gemeentehuizen, niet op usb-sticks. Vervolgens worden ze ingescand, en gepubliceerd op internet.

Op de gemeentehuizen worden die uitslagen overgeklopt in een computerprogramma van de Kiesraad (OSV2020), overigens niet van Dominion maar van een Duits bedrijf. Die computers mogen niet verbonden zijn met het internet, en de software is geaudit. Het totaalresultaat op gemeenteniveau wordt ook online gepubliceerd.

Omdat er kritiek was op de (on)controleerbaarheid van de optelling, moeten alle gemeenten elk voor een aantal lijsten de optelling handmatig controleren. Welke lijsten elke gemeente moet controleren, wordt bepaald door het CBS.
Het staat iedereen vrij om na het sluiten van de stembureaus bij het tellen van de stemmen aanwezig te zijn. Daar mogen ook filmopnames van gemaakt worden.
  zondag 21 februari 2021 @ 10:06:30 #142
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_198125805
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het is een aardig voorbeeld in de zin dat de militante aanhang er niet voor terugschrikt om willekeurige talkshowgasten te intimideren. Maar goed, dat dit soort gedrag goed wordt gepraat is niks nieuws natuurlijk :s).
Omdat er een paar debielen op het internet stupide streken uithalen, is de gehele aanhang van FvD 'militant', 'agressief', wordt er 'bepaald gedrag goed gepraat'.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Baudet een totale opperkneus, maar in jouw post zie ik echt geen relatie tussen aanhang en agressief gedrag. Enkel een paar sukkels die niet weten waar ze mee bezig zijn (en wat men terecht moet afkeuren).

En de achterban van links heeft daarentegen hele dubieuze praktijken in de Nederlandse politieke geschiedenis uitgehaald. Maar dat ben je heel strategisch vergeten, hè?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_198125909
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Omdat er een paar debielen op het internet stupide streken uithalen, is de gehele aanhang van FvD 'militant', 'agressief', wordt er 'bepaald gedrag goed gepraat'.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Baudet een totale opperkneus, maar in jouw post zie ik echt geen relatie tussen aanhang en agressief gedrag. Enkel een paar sukkels die niet weten waar ze mee bezig zijn (en wat men terecht moet afkeuren).

En de achterban van links heeft daarentegen hele dubieuze praktijken in de Nederlandse politieke geschiedenis uitgehaald. Maar dat ben je heel strategisch vergeten, hè?
Potjandorie de hoofdman van de FVD en wat potentiële kamerkornuiten die deze stupide streken uithalen. Dat is de basis van die partij die zulk gedrag laat zien. :D

Wat linkse terreur van 40 jaar geleden met de huidige tijd te maken heeft ontgaat me behalve een mooie poging om de focus te verleggen van het fvd falen wat in een fvd topic besproken wordt.
pi_198126004
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Omdat er een paar debielen op het internet stupide streken uithalen, is de gehele aanhang van FvD 'militant', 'agressief', wordt er 'bepaald gedrag goed gepraat'.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Baudet een totale opperkneus, maar in jouw post zie ik echt geen relatie tussen aanhang en agressief gedrag. Enkel een paar sukkels die niet weten waar ze mee bezig zijn (en wat men terecht moet afkeuren).

En de achterban van links heeft daarentegen hele dubieuze praktijken in de Nederlandse politieke geschiedenis uitgehaald. Maar dat ben je heel strategisch vergeten, hè?
Dit is toch een topic over FvD? Ik keur agressie uit iedere hoek altijd af.
En prima hoor als je de relatie niet wilt zien. Kijk voor de lol ook eens wat Chris Aalberts allemaal over zich heen heeft gekregen uit die hoek.
  zondag 21 februari 2021 @ 10:24:51 #145
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_198126050
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Potjandorie de hoofdman van de FVD en wat potentiële kamerkornuiten die deze stupide streken uithalen. Dat is de basis van die partij die zulk gedrag laat zien. :D
Heb je zijn post wel gelezen? Het gaat niet om Baudets gedrag deze keer - een paar imbecielen op internet betwijfelden de integriteit van de media ten opzichte van FvD en gegevens opvroegen via het elektronische verkeer. Maar goed, lezen is een verheven kunst blijkbaar.
quote:
Wat linkse terreur van 40 jaar geleden met de huidige tijd te maken heeft ontgaat me behalve een mooie poging om de focus te verleggen van het fvd falen wat in een fvd topic besproken wordt.
Als je de aanleiding van punt A. had begrepen, dan kon je de consequente causale relatie met B. begrijpen. Maar als je A. al niet hebt begrepen, is het logisch dat je B. ook niet begrijpt.

Toch een kleine poging om je het verband uit te leggen: er wordt gesteld dat de achterban een agressieve, militante beweging is. De user die deze beschuldiging uitte, richtte zich op het bewijs dat er een enkeling gegevens opvroeg van talkshow-presentators en andere participanten die kritiek hadden op Baudet. Het lijkt me vrij logisch dat je mensen met zulke praktijken moet opsluiten, maar een sluitend bewijs van een agressieve militante beweging is het niet.

Daaropvolgende verwees ik naar de dubieuze achterban van links, die gebouwen hebben opgeblazen (waarbij de vrouw van een parlementslid haar benen verloor), politieke aanslagen hebben gepleegd en nog veel meer. Dit gebruikte ik als een relativeringsmiddel - kijk maar eens wat voor vissen in die vijver drijven.

Hopelijk kan je nu beter begrijpend lezen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 21 februari 2021 @ 10:27:52 #146
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_198126094
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dit is toch een topic over FvD? Ik keur agressie uit iedere hoek altijd af.
Dan zitten we op dezelfde lijn. ^O^ ^O^
quote:
En prima hoor als je de relatie niet wilt zien. Kijk voor de lol ook eens wat Chris Aalberts allemaal over zich heen heeft gekregen uit die hoek.
Maar ik vind dat eerder een relatie tussen individuen met verwerpelijk gedrag dan een bewezen systematisch militante beweging die als een soort knokploeg dient.

Je kan eerder stellen dat de aanhang van FvD meer geneigd zijn tot racisme en antisemitisme, omdat die verbanden daadwerkelijk zijn ondervonden.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 21 februari 2021 @ 10:28:40 #147
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_198126106
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Het staat iedereen vrij om na het sluiten van de stembureaus bij het tellen van de stemmen aanwezig te zijn. Daar mogen ook filmopnames van gemaakt worden.
Ja, en ze zijn welkom op 'mijn' stembureau. Op minstens 1,5 meter afstand, en met een mondkapje op.
pi_198126145
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, en ze zijn welkom op 'mijn' stembureau. Op minstens 1,5 meter afstand, en met een mondkapje op.
Ze laten zich niet muilkorven!!
pi_198126427
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:36 schreef Jaeger85 het volgende:
Baudet schijnt in Vlissingen ook te hebben geroepen dat onze verkiezingen gerund worden op Dominioncomputers die betaald zijn door George Soros lol. Het is wachten tot hij gaat janken over verkiezingsfraude na de verkiezingen.
_O-

Met de VVD en PVV als waarschijnlijke nummers 1 en 2 (afgaande op de peilingen) heeft hij daar weinig reden toe. Behalve dan natuurlijk dat Baudet de VVD als onderdeel ziet van het linkse kartel, een bespottelijke visie, maar goed.

quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:47 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het speculeren over oneerlijke verkiezingen is al begonnen:
[ twitter ]
Samen met oorlogstaal een gevaarlijke cocktail...
Likes op social media als een graadmeter nemen voor de populariteit van politieke partijen, erg gênant. Dan zit je wel diep in de fuik der complottheorieën.

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:55 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Had je deze site toch eens moeten volgen op het hoogtepunt van de Baudet-hype _O-

Maar dit is wel een aardig voorbeeld uit die tijd
[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)det-7415174-a1550730

En zo zijn vele mensen belaagd die het durfden kritiek te uiten op Baudet. Maar ik gok zomaar dat jij dit net als de agressie door Trumpfans goed zal gaan praten.
Nee, eigenlijk niet. Ik keur geweld uit iedere hoek altijd af.

quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Demoniseren hoeven de users weinig aan te doen ze prikken gewoon makkelijk door zijn verzonnen meningen heen door met bewezen feiten aan te komen. Dat dit door fvd aanhangers dan demoniseren genoemd word is wel vreemd, maar blijkbaar het republikeinse narratief wat overgenomen wordt en waar sommige mensen dan in hun naïviteit in meegaan. :D
Het Republikeinse narratief? Mocht je het nog niet zijn opgevallen: dit gaat over de Nederlandse politiek. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2021 10:56:08 ]
pi_198126520
quote:
Toch een kleine poging om je het verband uit te leggen: er wordt gesteld dat de achterban een agressieve, militante beweging is. De user die deze beschuldiging uitte, richtte zich op het bewijs dat er een enkeling gegevens opvroeg van talkshow-presentators en andere...
Nee, er werd gesteld dat mensen die kritiek leverden op FvD kunnen rekenen op verbale agressie van zijn achterban. Das niet hetzelfde.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_198126597
Angst voor verkiezingsfraude is nog nooit een issue geweest in ons land. Zelfs de PVV heeft nog nooit getwijfeld aan de legitimiteit van onze verkiezingen.

Maar nadat Trump maandenlang claimde dat de verkiezingen in de VS niet eerlijk zijn verlopen, volgt Baudet zijn voorbeeld (al zij het iets subtiele). En een vlugge blik op Twitter leert mij dat een deel van
de FvD-aanhang hierin meegaat. Daar zijn we weer mooi klaar mee.

Hoe werkt dat trouwens, verkiezingsfraude in ons land? Werken alle partijen daar aan mee, behalve FvD? En zitten de tienduizenden stembureauvrijwilligers ook in het complot? Wie bepaalt naar welke partij de FvD-stemmen gaan? En accepteren de andere complot-deelnemers dat zomaar? Dus dan krijgt de VVD een half miljoen FvD-stemmen en dat accepteren het CDA, D66 en CU zomaar? Of zit alleen de VVD in het complot?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 21 februari 2021 @ 11:24:07 #152
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198126876
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Angst voor verkiezingsfraude is nog nooit een issue geweest in ons land. Zelfs de PVV heeft nog nooit getwijfeld aan de legitimiteit van onze verkiezingen.
Circa twaalf procent vertrouwt het niet. Meer dan 85% wel.
https://mobile.twitter.com/WVS_Survey/status/1348587085352087552

Experts geven daarbij trouwens wel degelijk een neergang aan sinds pakweg 2006, waarvan een Baudet en FdF dan weer een weerslag is en geen tegenmacht.
http://www.ccr-munich.de/(...)endall-SET.Final.pdf
https://en.wikipedia.org/(...)esktop#Score_changes
https://mobile.twitter.com/GregorWalz/status/954289670212538368

Zeker de laatste tien jaar zit er klad in, volgens wetenschappers:
https://www.v-dem.net/en/analysis/CountryGraph/

De zittende conservatieve, hiërarchische regeringspartijen zouden ook eens naar zichzelf moeten kijken, met o.a. het ontduiken van de WOB en notuleringsplicht. De BBC confronteerde Rutte daar ook mee (vanaf 1:15), hoe de zittende macht er aan bij draagt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Klopkoek op 21-02-2021 11:30:04 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_198126930
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:05 schreef KoosVogels het volgende:

Hoe werkt dat trouwens, verkiezingsfraude in ons land?
rechtse leugenmode aan:
Dat was altijd een goed bewaard links geheim dat als je met een roos in je knoopsgat ging stemmen je toch altijd 2 stembiljetten kreeg. :D
pi_198126945
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:47 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het speculeren over oneerlijke verkiezingen is al begonnen:
[ twitter ]
Samen met oorlogstaal een gevaarlijke cocktail...
Baudet denkt serieus dat views op sociale media verband houden met het aantal zetels?

Hier denkt hij dat ook al.

twitter
  zondag 21 februari 2021 @ 11:31:22 #155
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198126974
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Baudet denkt serieus dat views op sociale media verband houden met het aantal zetels?

Hier denkt hij dat ook al.

[ twitter ]
Het aantal likes en views kun je natuurlijk manipuleren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 21 februari 2021 @ 11:36:05 #156
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198127033
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

rechtse leugenmode aan:
Dat was altijd een goed bewaard links geheim dat als je met een roos in je knoopsgat ging stemmen je toch altijd 2 stembiljetten kreeg. :D
Om politicoloog Krouwel te citeren:
Collega’s die Krouwel verwijten dat hij speculeert, omdat hij niet weet of er langs die weg dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, krijgen steevast hetzelfde antwoord: ‘Inderdaad, je kunt het niet weten. Dat is precies het probleem.’

De systeemgebreken hebben we bij de toeslagenaffaire gezien, maar speelt bij heel veel terreinen... Baudet is daar echter geen oplossing voor maar een verdieping van.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_198127107
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
Angst voor verkiezingsfraude is nog nooit een issue geweest in ons land. Zelfs de PVV heeft nog nooit getwijfeld aan de legitimiteit van onze verkiezingen.
We hebben natuurlijk in het verleden het bepalen van de verkiezingsuitlslag in de handen van een handvol individuen gelegd met die stemcomputers. Vervolgens zag je de VVD maar door blijven drammen over die stemcomputers en blijft het onzinargument dat het ontzettend belangrijk zou zijn om de uitslag een paar uur eerder te publiceren maar terugkomen.

Je kunt nou niet bepaald zeggen dat de betrouwbaarheid en de transparantie van de verkiezingen met veel trots verdedigd wordt. Net als fundamentale democratische principes trouwens. Wie herinnert zich niet dat de regering Balkenende moest beslissen wie een zetel in het EP mocht innemen? Werd er hard opgetreden toen de VVD ene Ayaan Hirsi Ali op de kieslijst bleek te hebben gefraudeerd? Turkse propaganda in stembureaus? Het mocht allemaal. Twee personen in het stemhok, ach we knijpen een oogje toe. Stemmen ronselen? Zo gaat dat nou eenmaal in die kringen. Die Zeeuw die is veroordeeld voor stemfraude, weten we eigenlijk al hoe die precies te werk ging? Stemselfies? Ah doe toch joh, leuk voor de mensen die likes willen scoren.

Ik vind die zelfingenomen nonchalance al jaren heel ergerlijk. Alsof er niets op het spel staat, en misschien is dat ook wel zo.

quote:
Hoe werkt dat trouwens, verkiezingsfraude in ons land? Werken alle partijen daar aan mee, behalve FvD? En zitten de tienduizenden stembureauvrijwilligers ook in het complot? Wie bepaalt naar welke partij de FvD-stemmen gaan? En accepteren de andere complot-deelnemers dat zomaar? Dus dan krijgt de VVD een half miljoen FvD-stemmen en dat accepteren het CDA, D66 en CU zomaar? Of zit alleen de VVD in het complot?
Het idee is dat het niet werkt doordat de controle zodanig is dat je er niet in slaagt op enige schaal van belang verkiezingsfraude te plegen zonder dat het opvalt. Als het werkt kom je niet te weten hoe het werkt, dat is de crux. Daarom is ooit een goed systeem opgezet van een door burgers bemand verkiezingsproces.

Vevolgens komt Ollongren er een wijziging van de kieswet doorheen duwen om vervolgens een van de regels die de betrouwbaarheid dient onbelangrijk te verklaren. Hoezo zou dat vertrouwen moeten wekken dan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198127174
Als Baudet, nu al de peilingen niet gelooft over zijn cultclub.
Wat gaat hij roepen op 18 maart als de uitslag slechts 5 zetels zal zijn?
Trumpiaanse reactie van hem ?: fraude..... ons land wordt ons afgepakt, herstel de democratie

In Amerika verwees men naar 1776 ... Voor Nederland kan men wijzen naar 1568.

Allons, enfants de la patrie
Aux armes, citoyens,
Formez vos bataillons.
Marchons! Marchons!
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons
pi_198127215
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:44 schreef Bluesdude het volgende:
Als Baudet, nu al de peilingen niet gelooft over zijn cultclub.
Wat gaat hij roepen op 18 maart als de uitslag slechts 5 zetels zal zijn?
Trumpiaanse reactie van hem ?: fraude..... ons land wordt ons afgepakt, herstel de democratie

In Amerika verwees men naar 1776 ... Voor Nederland kan men wijzen naar 1568.

Allons, enfants de la patrie
Aux armes, citoyens,
Formez vos bataillons.
Marchons! Marchons!
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons
Vijf zetels zou nog steeds een mooie uitslag zijn. Kun je er waarschijnlijk zelfs redelijk vaak voor zorgen dat jouw fractie een meerderheid creëert of blokkeert.

Maar Baudet zal natuurlijk nog steeds die monsterscore van de provinciale statenverkiezing in zijn hoofd hebben, en ja, dan valt het wel tegen.
pi_198127316
quote:
Het filmpje van de NPO stopte ermee.
pi_198127333
Pia Dijkstra was gewoon nieuwslezeres! Opdoekuh! Die NPO.
pi_198127359
8)7
pi_198127386
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:57 schreef Houtenbeen het volgende:
8)7
Stemcomputers worden gesubsidieerd door Soros.

Ten eerste geloof ik daar geen drol van.

En ten tweede stemmen we in Nederland op papier. :')
pi_198127396
Hij is een beetje uit de bocht gevlogen
pi_198127451
Een huilende vrouw heeft brieven geschreven naar de politiek.

En vaccinaties veroorzaken dus ook een aanval van MS.
pi_198127470
Covid kun je 100% voorkomen met vitamine D? 8)7
pi_198127511
Dit met die USB stick in het stembureau is niet waar. Uitslagen worden doorgebeld.
pi_198127569
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:07 schreef luxerobots het volgende:
Dit met die USB stick in het stembureau is niet waar. Uitslagen worden doorgebeld.
Jammer dat je niet iets meer openstaat voor alternatieve feiten.
pi_198127622
twitter


De peiling van Maurice de Hond wordt bevestigd door I & O research
https://www.ioresearch.nl(...)-ja21-naar-3-zetels/


Tjaaaaaa...Thierry, je hebt er zelf een puinhoop van gemaakt


Edit.... zie de emotie van de clown in het bericht van Baudet

https://dogwhistles.blog/2019/04/28/clown-world/

[ Bericht 31% gewijzigd door Bluesdude op 21-02-2021 13:44:58 ]
  zondag 21 februari 2021 @ 12:18:26 #171
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_198127664
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

De peiling van Maurice de Hond wordt bevestigd door I & O research
https://www.ioresearch.nl(...)-ja21-naar-3-zetels/
[ afbeelding ]

Tjaaaaaa...Thierry, je hebt er zelf een puinhoop van gemaakt
Het doel van zijn campagne is om uiteindelijk de 0 zetels te halen blijkbaar.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_198131378
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het aantal likes en views kun je natuurlijk manipuleren.
Dat hoeft niet eens te gebeuren.

Stel ik kijk een campagnefilmpje van de FVD en eentje van de VVD maar stem vervolgens D66, wie heeft er dan fraude gepleegd?

Baudet gaat er vanuit dat iedereen die hem en de partij volgt en filmpjes kijkt automatisch ook op hem willen stemmen.
  zondag 21 februari 2021 @ 16:21:41 #173
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198131677
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk in het verleden het bepalen van de verkiezingsuitlslag in de handen van een handvol individuen gelegd met die stemcomputers. Vervolgens zag je de VVD maar door blijven drammen over die stemcomputers en blijft het onzinargument dat het ontzettend belangrijk zou zijn om de uitslag een paar uur eerder te publiceren maar terugkomen.

Je kunt nou niet bepaald zeggen dat de betrouwbaarheid en de transparantie van de verkiezingen met veel trots verdedigd wordt. Net als fundamentale democratische principes trouwens. Wie herinnert zich niet dat de regering Balkenende moest beslissen wie een zetel in het EP mocht innemen? Werd er hard opgetreden toen de VVD ene Ayaan Hirsi Ali op de kieslijst bleek te hebben gefraudeerd? Turkse propaganda in stembureaus? Het mocht allemaal. Twee personen in het stemhok, ach we knijpen een oogje toe. Stemmen ronselen? Zo gaat dat nou eenmaal in die kringen. Die Zeeuw die is veroordeeld voor stemfraude, weten we eigenlijk al hoe die precies te werk ging? Stemselfies? Ah doe toch joh, leuk voor de mensen die likes willen scoren.

Ik vind die zelfingenomen nonchalance al jaren heel ergerlijk. Alsof er niets op het spel staat, en misschien is dat ook wel zo.
[..]

Het idee is dat het niet werkt doordat de controle zodanig is dat je er niet in slaagt op enige schaal van belang verkiezingsfraude te plegen zonder dat het opvalt. Als het werkt kom je niet te weten hoe het werkt, dat is de crux. Daarom is ooit een goed systeem opgezet van een door burgers bemand verkiezingsproces.

Vevolgens komt Ollongren er een wijziging van de kieswet doorheen duwen om vervolgens een van de regels die de betrouwbaarheid dient onbelangrijk te verklaren. Hoezo zou dat vertrouwen moeten wekken dan?
Precies, geen inhoudelijke argumenten. Uitsluitend sentimenten.
pi_198133806
Ik denk niet dat fvd verder gaat komen dan 3 zetels eerlijk gezegd
٩๏̯͡๏)۶
pi_198134406
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:03 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Dat hoeft niet eens te gebeuren.

Stel ik kijk een campagnefilmpje van de FVD en eentje van de VVD maar stem vervolgens D66, wie heeft er dan fraude gepleegd?

Baudet gaat er vanuit dat iedereen die hem en de partij volgt en filmpjes kijkt automatisch ook op hem willen stemmen.
Nee hoor, hij weet prima hoe het allemaal zit. Dat die cijfers niks zeggen. Dat de verkiezingen wel eerlijk zijn, en dat de peilingen wel kloppen. Hij werkt ergens naartoe, bewust, dat maakt hem eigenlijk best gevaarlijk. Wat een lul van een vent zeg. En de Nederlanders die iedereen beschuldigen schapen te zijn, lopen zelf blindelings als een kudde schapen achter hem aan..
pi_198134993
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:20 schreef Ronald het volgende:
Ik denk niet dat fvd verder gaat komen dan 3 zetels eerlijk gezegd
Hoe eerder die blaaskaak uit de politiek verdwenen is, hoe beter.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_198137895
Trumpiaanse neigingen van Baudet, baseballpet op, publiek warm maken voor verkiezingsfraude van "den vijand" .

twitter
  zondag 21 februari 2021 @ 21:46:24 #178
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_198138480
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe eerder die blaaskaak uit de politiek verdwenen is, hoe beter.
Dat gebeurt na een meltdown met opname. Over 2 jaar ofzo.
pi_198139190
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het aantal likes en views kun je natuurlijk manipuleren.
Die views zullen geheid echt zijn. Maar Baudet vertaald dit door naar stemmers, daar gaat het mis. Hij heeft het ridicule idee dat je op basis van views en likes een populariteit van een politieke partij kunt peilen.

quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:15 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Edit.... zie de emotie van de clown in het bericht van Baudet
[ afbeelding ]
https://dogwhistles.blog/2019/04/28/clown-world/
:')_!

Die clown emoji is gewoon een clown emoji, die door echt iedereen wordt gebruikt. Dat heeft weinig met extreemrechts te maken. En wat is dit in hemelsnaam voor vage bron joh, dogwhistles?
quote:
Intersectionele gelijkwaardigheid? Real Time Socialists? _O-.
quote:
https://dogwhistles.blog/praktische-informatie/

Praktische informatie voor (linksprogressieve) activisten.

-Komt binnenkort-
Nou, we wachten met spanning af :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2021 22:15:09 ]
  zondag 21 februari 2021 @ 23:08:30 #180
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_198140057
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:13 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Die views zullen geheid echt zijn.
Een miljoen views op Facebook is realistisch? Dat zijn aantallen die het Journaal haalt. Dat betekent een zeer hoog percentage van Nederlandse social media gebruikers.

Enfin, dit soort manipulatie van views en likes gebeurt gewoon hoor. Is geen geheim.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_198140137
Waarom zouden de views van Fvd geheid echt zijn. Vieuws kopen is gewoon een ding.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 00:09:25 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198140608
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:22 schreef Bluesdude het volgende:
Trumpiaanse neigingen van Baudet, baseballpet op, publiek warm maken voor verkiezingsfraude van "den vijand" .

[ twitter ]
Grappig wel dat Facebook en Youtube volgers volgens de FvD gelijk staat aan stemmers _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198142184
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom zouden de views van Fvd geheid echt zijn. Vieuws kopen is gewoon een ding.
Ik denk dat een FvD juist mensen naar het internet lokt, een redelijk deel van hun aanhang zal daar hun nieuws vinden en niet via bijvoorbeeld de Nederlandse mainstream media. Daar geeft Baudet niet voor niets ook altijd op af. Terwijl een gemiddelde D66 of VVD-stemmer waarschijnlijk wel redelijk wat Nederlandse mainstream media consumeert, en zich misschien minder geroepen voelt om specifiek de social media van deze partijen te volgen. Sowieso zit je met social media denk ik al snel in een relatief wat jongere groep mensen. Ten slotte zullen er ook nog zat figuren zijn die misschien wel dingen van FvD checken uit nieuwsgierigheid, maar niet op deze partij op zullen stemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2021 09:07:53 ]
pi_198142895
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:07 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik denk dat een FvD juist mensen naar het internet lokt, een redelijk deel van hun aanhang zal daar hun nieuws vinden en niet via bijvoorbeeld de Nederlandse mainstream media. Daar geeft Baudet niet voor niets ook altijd op af. Terwijl een gemiddelde D66 of VVD-stemmer waarschijnlijk wel redelijk wat Nederlandse mainstream media consumeert, en zich misschien minder geroepen voelt om specifiek de social media van deze partijen te volgen. Sowieso zit je met social media denk ik al snel in een relatief wat jongere groep mensen. Ten slotte zullen er ook nog zat figuren zijn die misschien wel dingen van FvD checken uit nieuwsgierigheid, maar niet op deze partij op zullen stemmen.
Dit lijkt mij ook het meest logisch. Andere doelgroep plus nieuwsgierige mensen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_198143057
Over dit onderwerp staat vandaag ook een stuk in de Volkskrant https://www.volkskrant.nl(...)a-facebook~bcdbf993/

Al deden FvD en PVV daar niet aan mee. Van die echt oudere doelgroep zal in de concurrerende hoek denk ik vooral een CDA last hebben. Bij de VVD en PVV is het bereik daar ook wel prima.
  maandag 22 februari 2021 @ 18:25:41 #186
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_198150302
twitter
fijn dat Thierry ook niet racistische plannen heeft!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_198150344
Baudet loopt weer weg. Is dit een campagnestrategie ?
Het loopt nu wel in de gaten. Bewust gepland?
Of is Baudet labiel ? Ja zeggen, tegen een interviewverzoek en dan ter plekke ineens geen zin hebben.
twitter
pi_198150387
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ twitter ]fijn dat Thierry ook niet racistische plannen heeft!
Van mij mag hij naar de maan gaan. Hoeft niet lopend,
pi_198150424
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:27 schreef Bluesdude het volgende:
Baudet loopt weer weg. Is dit een campagnestrategie ?
Het loopt nu wel in de gaten. Bewust gepland?
Of is Baudet labiel ? Ja zeggen, tegen een interviewverzoek en dan ter plekke ineens geen zin hebben.
[ twitter ]
:D
Wel grappig gemaakt.
pi_198150779
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[ twitter ]fijn dat Thierry ook niet racistische plannen heeft!
Das een beetje hetzelfde niveau als Jantje Roos die vliegdekschepen wilde :D :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 22 februari 2021 @ 18:52:15 #191
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198150882
Baudet tegen zijn publiek in Tholen: “Ik beschouw het Neurenberg-tribunaal als illegitiem.”
Met zulke openbare uitspraken heb je geen app-schandaal meer nodig.
twitter
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 18:59:21 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198151009
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:52 schreef Ringo het volgende:
Baudet tegen zijn publiek in Tholen: “Ik beschouw het Neurenberg-tribunaal als illegitiem.”
Met zulke openbare uitspraken heb je geen app-schandaal meer nodig.
[ twitter ]
twitter


Dit is toch ctrl c + ctrl v van Trump gewoon?
  maandag 22 februari 2021 @ 19:09:06 #193
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198151160
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:59 schreef Momo het volgende:
[twitter]

Dit is toch ctrl c + ctrl v van Trump gewoon?
Het is een giftige clownsact, die man jat van alle cursed politicians bij elkaar, Trump voorop. Nog even en hij gaat realistische stadsgezichtjes schilderen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198151171
Ik ben niet voor strafrechtelijke vervolging van Wilders en Baudet. Je moet ze gewoon langs democratische weg wegstemmen.
  maandag 22 februari 2021 @ 19:12:04 #195
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198151206
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ben niet voor strafrechtelijke vervolging van Wilders en Baudet. Je moet ze gewoon langs democratische weg wegstemmen.
En je moet ze journalistiek snoeihard, inhoudelijk en doelgericht aanpakken.

Gelukkig hebben wij babbelsloeries à la Emma Wortelboer bij de publieke omroep werken, die met één dommig item van ampertweeminuten deze neofascist weer wat aaibaarder kunnen maken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198151254
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

En je moet ze journalistiek snoeihard, inhoudelijk en doelgericht aanpakken.

Gelukkig hebben wij babbelsloeries à la Emma Wortelboer bij de publieke omroep werken, die met één dommig item van ampertweeminuten deze neofascist weer wat aaibaarder kunnen maken.
Op welke linkse partij ga jij stemmen?

quote:
7s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 06:25 schreef Ringo het volgende:
Genoeg sukkels in NL die graag 'stevige maatregelen' zien omdat ze daar een hard plassertje van krijgen, zonder erbij na te denken of die maatregelen helpen want het gaat immers om het 'gevoel van urgentie' en van de avondklok hebben die levenloze zombies toch geen last dus waarom niet, doe nog maar een maandje of wat langer, corona doen we met ze alle mense!
Of toch gewoon Forum, PVV, SGP?
pi_198151269
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:12 schreef Ringo het volgende:

[..]

En je moet ze journalistiek snoeihard, inhoudelijk en doelgericht aanpakken.

Gelukkig hebben wij babbelsloeries à la Emma Wortelboer bij de publieke omroep werken, die met één dommig item van ampertweeminuten deze neofascist weer wat aaibaarder kunnen maken.
Alles wat je aandacht geeft wordt groter.

Of je het nu aanpakt of aaibaar maakt.

Veel commotie over een partij die waarschijnlijk niet meer zetels haalt dan de SGP.
  maandag 22 februari 2021 @ 19:19:12 #198
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198151309
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:16 schreef spinazieruiker het volgende:
Alles wat je aandacht geeft wordt groter.

Of je het nu aanpakt of aaibaar maakt.

Veel commotie over een partij die waarschijnlijk niet meer zetels haalt dan de SGP.
Dat is waar.
Maar geef je het aandacht, dan graag gortdroog en met context.
Niet ins blaue hinein over koffie en broodjes gaan wauwelen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 22 februari 2021 @ 19:20:46 #199
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_198151337
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:15 schreef Nober het volgende:

Op welke linkse partij ga jij stemmen?

Of toch gewoon Forum, PVV, SGP?
Corona of niet, Baudet is een fascistisch kanker.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_198151827
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 19:09 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ben niet voor strafrechtelijke vervolging van Wilders en Baudet. Je moet ze gewoon langs democratische weg wegstemmen.
Strafrechtelijke vervolging is ook niet eens van toepassing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')