SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is niet spannend.quote:Op zondag 27 december 2020 16:08 schreef Zorro het volgende:
We wachten tot BB King.
Tot die tijd: Dartsen
Ik moet nog beginnen en ik heb nu al genoeg gehadquote:
Ik kan me voorstellen dat de locatie ook wel wat kost... of is dat eigen beheer van de NPO?quote:Op zondag 27 december 2020 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kost de Top 2000 zoveel geld dan? Dat zijn gewoon 2000 plaatjes die gedraaid moeten worden en oke, het stemmen tellen zal effe wat tijd kosten.
Nou ja, ik weet niet of hij een liefhebber is, maar anders vrees ik ervoor. Ik moest ook zo lachen om zijn Oerbosquote:Op zondag 27 december 2020 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Waarom kost de Top 2000 zoveel geld dan? Dat zijn gewoon 2000 plaatjes die gedraaid moeten worden en oke, het stemmen tellen zal effe wat tijd kosten.
Nee, mag sneller wmb.quote:
Genoeg van FOK!?quote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen en ik heb nu al genoeg gehad
quote:
En marketing natuurlijk, tv quiz erbij, agogo, Mathijs doet het ook niet gratisquote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de locatie ook wel wat kost... of is dat eigen beheer van de NPO?
Ik zie het. Dan maar even voetbal in Utrecht. Bijna klaar en 1-1. Dat gaat nog ergens over.quote:
Ik wilde net zeggenquote:
Nee, ik had zelf 8 seconden eerder moeten zien dat ik de laatste poster wasquote:
Ik zat al vet lang te wachtenquote:Op zondag 27 december 2020 16:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, ik had zelf 8 seconden eerder moeten zien dat ik de laatste poster was
Veldrijden is ook afgelopen.quote:Op zondag 27 december 2020 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie het. Dan maar even voetbal in Utrecht. Bijna klaar en 1-1. Dat gaat nog ergens over.
Alsof Thierry de verkiezingen gaat winnen na al het gedoequote:Op zondag 27 december 2020 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of hij een liefhebber is, maar anders vrees ik ervoor. Ik moest ook zo lachen om zijn Oerbos
De vraag is hoevaak hij zn lijst nog moet veranderenquote:Op zondag 27 december 2020 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Thierry de verkiezingen gaat winnen na al het gedoe
Bijna een minuut!quote:
Ik mag hopen dat mensen beter weten, maar ja, je weet het nooit... Nederland is immers een smakeloos land.quote:Op zondag 27 december 2020 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Thierry de verkiezingen gaat winnen na al het gedoe
Anders krijgen ze die extra 8 uur niet volquote:Op zondag 27 december 2020 16:12 schreef alopio het volgende:
Weer een stukje loze radio met loze reportages
quote:Op zondag 27 december 2020 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dimigod vernedert het vlaggetje.
Het wordt gewoon weer Rutte hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mensen beter weten, maar ja, je weet het nooit... Nederland is immers een smakeloos land.
1e kerstdag 13:00 uur ofzo, kan je nog uitslapenquote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar mogen ze wel weer iets later beginnen met de top 2000
Niet dat dat zo fantastisch isquote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer Rutte hoor.
Eens. Maar ja.quote:Op zondag 27 december 2020 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet dat dat zo fantastisch is
ook niet mijn ding, maar alles beter dan die rare ventquote:Op zondag 27 december 2020 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het wordt gewoon weer Rutte hoor.
Dan start je je huwelijk al als sneu uitgeblust vinex stel...begin er dan Idd niet aanquote:Op zondag 27 december 2020 16:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
'De plaat die op ieder huwelijk wordt gedraaid'
Als dat op mijn huwelijk wordt gedraaid dan zet ik er meteen een punt achter
Ik was er bijna weer ingetuind, door jouw lijstje te pakken. Tot ik bij just say no kwam.. Ik wist direct dat ik jouw lijstje hadquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er bijna weer ingetuind, door jouw lijstje te pakken. Tot ik bij just say no kwam.. Ik wist direct dat ik jouw lijstje had![]()
2020 mag ookquote:Op zondag 27 december 2020 16:14 schreef alopio het volgende:
Waarom staat dit zo hoog?perfect nummer voor plek 2034
#Retteketetquote:
Het kan altijd ergerquote:Op zondag 27 december 2020 16:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
'De plaat die op ieder huwelijk wordt gedraaid'
Als dat op mijn huwelijk wordt gedraaid dan zet ik er meteen een punt achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Niet echt spannend allemaal.quote:
Dan denk je ik voorspel 4-1, eentje zal ie er toch wel pakken....quote:
Of yes tot een grote SM bondage gangbang. En elke huismoeder dit dat meezingenquote:Op zondag 27 december 2020 16:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat dit nummer stiekem zo'n andere betekenis heeft dan mensen denken, dat het eigen "just say yes [to our divorce]" is, ofzoiets
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zondag 27 december 2020 16:17 schreef Gretzl het volgende:
Deze graag per direct inruilen voor Set Fire to the Third Bar!
quote:Op zondag 27 december 2020 16:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Of yes tot een grote SM bondage gangbang. En elke huismoeder dit dat meezingen
quote:Op zondag 27 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
If they say why, why,
tell them that it's human nature
Of bijvoorbeeld Pumped up kicksquote:Op zondag 27 december 2020 16:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]dat zou al helemaal mooi zijn
Mja dat men vaak weinig doorheeft over de betekenis van nummers is wel duidelijk.
Bij de begrafenis van een oom een paar jaar terug werd Fleetwood Mac - Go Your Own Way gedraaid, omdat hij altijd iemand was die zijn eigen pad baande en een beetje koppig is enzo.
Nummer gaat over het uit elkaar vallen van een relatie. Dat heb ik toen maar voor me gehouden tijdens de uitvaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja zie je heel vaak, dat nummer op een totaal verkeerd moment worden gedraaid omdat men de tekst, betekend of context er niet van kennen. Kan soms pijnlijk zijnquote:Op zondag 27 december 2020 16:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mja dat men vaak weinig doorheeft over de betekenis van nummers is wel duidelijk.
Bij de begrafenis van een oom een paar jaar terug werd Fleetwood Mac - Go Your Own Way gedraaid, omdat hij altijd iemand was die zijn eigen pad baande en een beetje koppig is enzo.
Nummer gaat over het uit elkaar vallen van een relatie. Dat heb ik toen maar voor me gehouden tijdens de uitvaart
Limbo?quote:
Maar niet die met puntjes want die doet het niet.quote:Op zondag 27 december 2020 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
dit nummer is gesponsord door de letter Y
Diaan haar opa was best wel anti homo, maar helemaal weg van I want to break free van Queen...quote:Op zondag 27 december 2020 16:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
volgens mij is Wonderful Life van Black ook met een ironische ondertoon geschreven, dat het leven eigenlijk best kut is. Zal bij begrafenissen ook niet al te passend zijnquote:Op zondag 27 december 2020 16:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Achja, Y en Why zitten qua letteraantal nog redelijk dicht bij elkaarquote:Op zondag 27 december 2020 16:20 schreef MTheBassman het volgende:
dit nummer is gesponsord door de letter Y
Ook z'n eigen ballen zo te horenquote:Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Placido Domingo, nog iemand die de katjes in het donker kneep.
quote:
Die reclamequote:
quote:Op zondag 27 december 2020 16:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan haar opa was best wel anti homo, maar helemaal weg van I want to break free van Queen...
Past goed in de verkeerde interpretatie lijst.
quote:Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef Xqtress het volgende:
Goffer, zal de overgang we zijn. Maar nummer als dit laten me spontaan huilen.
de Engelsen zijn heel goed in het onnodig toevoegen van woorden als je bedenkt dat je enough ook kan spellen als inafquote:Op zondag 27 december 2020 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, Y en Why zitten qua letteraantal nog redelijk dicht bij elkaar
Maar Q en Queue.. 4 letters die niks toevoegen!
[..]
Diaan haar opa was best wel anti homo, maar helemaal weg van I want to break free van Queen...
ja is ook humor toch? als ik het goed begrepen heb is het ook op zijn uitvaart gedraaid.quote:
Jammer dat Buren dan niet vervaltquote:Op zondag 27 december 2020 16:23 schreef cafca het volgende:
Favoriet van onze buurman vroeger.... dat hebben we geweten!
Ja, en dan lopen die Engelsen te zeuren over de Franse taalquote:Op zondag 27 december 2020 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de Engelsen zijn heel goed in het onnodig toevoegen van woorden als je bedenkt dat je enough ook kan spellen als inaf
[..]
Engels blijft sowieso een rare taal....quote:Op zondag 27 december 2020 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
de Engelsen zijn heel goed in het onnodig toevoegen van woorden als je bedenkt dat je enough ook kan spellen als inaf
Frans heeft er ook wel een handje van hoor, maar engels is nog erger.quote:Op zondag 27 december 2020 16:24 schreef essnhills het volgende:
Ja
[..]
Ja, en dan lopen die Engelsen te zeuren over de Franse taal
Kan erger, ghoughpteighbteauquote:Op zondag 27 december 2020 16:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Engels blijft sowieso een rare taal....
How do we pronounce the word "ghoti"?
The answer is "fish".
How can "ghoti" and "fish" sound the same?
gh = f as in rouGH
o = i as in wOmen
ti = sh as in naTIon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Da's een goeie jaquote:
Oh, Fransen zijn daar ook goed in. Oiseau bijvoorbeeld. Geen één letter normaal uitgesproken.quote:Op zondag 27 december 2020 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jank zo snel om alles tegenwoordig. Zal ook wel door alles afgelopen jaar zijn geweest.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 16:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan erger, ghoughpteighbteauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat kun je je ook bij dit nummer afvragenquote:
Liefhebbers van John Denver en Plácido Domingoquote:
RIPquote:Op zondag 27 december 2020 16:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tijd om even Nina op te zetten
Hou je taai kerel.quote:Op zondag 27 december 2020 16:25 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Jank zo snel om alles tegenwoordig. Zal ook wel door alles afgelopen jaar zijn geweest.
Kon gister niet eens zonder droge ogen uitleggen dat ik steeds moet janken bij de reclame van de staatsloterij met dat zwarte katje.
Dit ja. Ik zou zelfs de Muse versie kunnen missen (als er dan wel een andere van Muse inkomt)quote:Op zondag 27 december 2020 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
We hebben al de Nina Simone en Muse versie van dit lied. Deze is overbodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Tokkie gespotquote:Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokkies!
Ben niet weggewaaid. Wel in joggingsbroek naar supermarkt gelopen. Voelde me halve tokkie maar de hele supermarkt liep er zo bij. Als er de afgelopen jaren een typische brakdag is geweest, is t vandaag wel
#kutzooiquote:
dus viel je niet op.quote:Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokkies!
Ben niet weggewaaid. Wel in joggingsbroek naar supermarkt gelopen. Voelde me halve tokkie maar de hele supermarkt liep er zo bij. Als er de afgelopen jaren een typische brakdag is geweest, is t vandaag wel
quote:Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef essnhills het volgende:
Dit is niks aanJa dan krijg je fijne associaties ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Dit is niks aanZonder verdoving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dit is niks aanWel de kerst cd van Michael?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks, een pot natquote:Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fokkie, tokkie, whats the difference
Zie hier ook de reden waarom ik überhaupt niet buiten kom vandaagquote:Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokkies!
Dit is niks aanDat ligt niet aan de tandarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom weer hier dan maar. Proost.quote:Op zondag 27 december 2020 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fokkies!
als grunneger kan ik hiermee levenquote:
Altijd zonder verdoving. Ben banger voor naalden en scheve bek dan t borenquote:
Utrecht kon nog net AanHakequote:
Je kunt het instellen in je profielquote:
Ik doelde op Michael Buble aanhorenquote:Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Altijd zonder verdoving. Ben banger voor naalden en scheve bek dan t boren
Tijd voor n drankje zo wel jaquote:Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Welkom weer hier dan maar. Proost.
Ach, AZ heeft weer redelijk de aansluiting met plek 3. Vind het wel best.quote:Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als grunneger kan ik hiermee leven
ja zo dom was het ook niet van mijquote:Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kunt het instellen in je profiel
kriquote:Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja dan [quote]Op zondag 27 december 2020 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zonder verdoving?
jg je fijne associaties ja...quote:
#zwaarlevenquote:
Ik kom er bijna nooit, 1x per jaar is veel. Dus geen idee eigenlijkquote:Op zondag 27 december 2020 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
kri
[..]
jg je fijne associaties ja...
Herman heeft betere tekstenquote:Op zondag 27 december 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de pot naar de wc, zo 1 2 huppakee
Hier ging iets misquote:Op zondag 27 december 2020 16:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kom er bijna nooit, 1x per jaar is veel. Dus geen idee eigenlijkMaar de keren dát ik er was stond Michael Bublé op
Wie?quote:Op zondag 27 december 2020 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe zou het trouwens zijn met XXX Anne en XXX Suzanne?
Arniequote:Op zondag 27 december 2020 16:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er
Val precies in een stemlijstnummer
Hey Arnie! Hoorde dat je op tv was, mooi manquote:Op zondag 27 december 2020 16:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er
Nee, Annequote:
Xqtress heeft het antwoord.quote:
Arnie Godquote:Op zondag 27 december 2020 16:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er
Van mij mogen alle versies van Feeling Good wel weg. Ja, zelfs die van Muse. Gewoon een matig nummer.quote:Op zondag 27 december 2020 16:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen we de Buble versie niet gewoon vervangen door meer steengoede, wat minder bekende zwarte muziek, zoals dit
ik vind het een hele gekke stem eerlijk gezegd, maar zo ook wel weer uniekquote:
Doe dat nou es in de uitzending vannacht!!quote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef Poppejans het volgende:
Ik kan het bij geen nummer latwn van Herman om zn stem keihard na te doen
Staat hier nog wel in de kast.quote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind de cover van Kayak beter. Ook al weer jaaaaaaren niet meer in de top 2000
quote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Arnieeeee, de wereld is niet mooi
quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Xqtress heeft het antwoord.
quote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doe dat nou es in de uitzending vannacht!!
Nu dusquote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef Gretzl het volgende:
Komend uur ook Hilversum De Derde Genot
Mexi onthoudt zulke dingenquote:
Die is veel leuker dan dezequote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef Gretzl het volgende:
Komend uur ook Hilversum De Derde Genot
Ja leuk.quote:Op zondag 27 december 2020 16:31 schreef alopio het volgende:
Deze man moet toch gewoon een rede houden op je bergrafenis? Die stem
Jazekerquote:
Gofferquote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef Kopiko het volgende:
Dit gaat over een vibrator waarvan de batterijen op zijn.
Ik onthoud best wel veel dingen over jullie allemaal volgens mijquote:
Of wat dacht je van:quote:Op zondag 27 december 2020 16:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja leuk.
Dan gaat ie:
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats
We hebben ongelofelijke haast
Nee dank je
quote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef Kopiko het volgende:
ow? maak eens een lijstjequote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthoud best wel veel dingen over jullie allemaal volgens mij
Het zou me niks verbazen als jij nog dingen kan oplepelen van 4 jaar geleden iddquote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthoud best wel veel dingen over jullie allemaal volgens mij
Sorry als het te freaky is, ik onthoud dingen dus gewoon te makkelijkquote:
Ik heb het altijd gewaardeerd, maar hoe ouder ik word hoe mooier het lijkt te worden, het is zo moeilijk te beschrijven maar zo geweldigquote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef alopio het volgende:
Ben blues zoveel meer gaan waarderen de laatste jaren.
Jij studeert toch nog gewoon?quote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthoud best wel veel dingen over jullie allemaal volgens mijNiet bewust trouwens, ik onthoud dingen gewoon heel makkelijk.
Godsamme.quote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef Kopiko het volgende:
Dit dus.....quote:Op zondag 27 december 2020 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry als het te freaky is, ik onthoud dingen dus gewoon te makkelijkVooral als het nutteloze feitjes zijn
Niet meer.quote:
Oh het waren jouw batterijen?quote:Op zondag 27 december 2020 16:33 schreef essnhills het volgende:
Nou, de spanning is wel een beetje weg nu
quote:
Even verbeterd voor je.quote:Op zondag 27 december 2020 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
dit moet eigenlijk gewoon in de top 100 staan.
Voor mijn gevoel iets van 15 jaar lang wel. Maar dat zal wel iets korter zijn geweestquote:
Ik wilde het letterlijk net typenquote:Op zondag 27 december 2020 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit wordt een O jaatje voor @:Essnhills
Vorig jaar op Grollooquote:Op zondag 27 december 2020 16:36 schreef alopio het volgende:
Gary Clark JR ook geweldig om eens live te zien, ook een geweldenaar
quote:Op zondag 27 december 2020 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde het letterlijk net typen
T is inmiddels ook wel een tikkie voorspelbaarquote:Op zondag 27 december 2020 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wilde het letterlijk net typen
Lekker gesandwichedquote:Op zondag 27 december 2020 16:37 schreef alopio het volgende:
Fijn dat dit in hetzelfde uur komt als 2x Michael Jackson
Nog steeds actueel hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind dit eerlijk gezegd toch echt te fout
Jody Bernal deed dit ooit in of de minplaybackshow of de soundmixshowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |