SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik was meestal die autogarage met luxe auto's aan het plunderenquote:Op zondag 27 december 2020 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet als je in je taxi bleef zitten.. En je kon met taxi en al eruit springen..
Tempo?quote:Op zondag 27 december 2020 13:24 schreef Poppejans het volgende:
Zien jullie mij met zakdoekjes opzoom
Die kon je uiteindelijk ook kopen toch?quote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was meestal die autogarage met luxe auto's aan het plunderen
Jaloers op Marco Borsato.quote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat Marco Borsato meer rock 'n' roll bleek te zijn dan jullie dachten!
En geef em eens ongelijk! De schelmquote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat Marco Borsato meer rock 'n' roll bleek te zijn dan jullie dachten!
quote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kon je uiteindelijk ook kopen toch?
Ja nu poedersuikerquote:
Net met de lunch had ik wel poedersuiker op mijn tulbandquote:
Jaloers is niet het juiste woord. Jullie voelen je bedrogen!quote:
Cale Leo?quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is leuker van die cale (nee niet waar je sex mee hebt)
Ben fan van de muziek van JJ Cale maar dit is wel een lekkere cover hoorquote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
Belachelijk dat dit hoger staat dan Cale.
Nee, Clapton is een gitarist.quote:
Volgens mij had ik die op een gegeven moment vol met die dure wagens in alle kleurenquote:
Je bent een Sikh?quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net met de lunch had ik wel poedersuiker op mijn tulband
Wat een geluk heb jij dit weekend!quote:Op zondag 27 december 2020 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn wasmachine begint net te centrifugeren nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ondanks dat het niet heel glad is is deze versie te glad.quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ben fan van de muziek van JJ Cale maar dit is wel een lekkere cover hoor
Ook genot.quote:
Ik heb er dagen niet van kunnen slapen...quote:Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jaloers is niet het juiste woord. Jullie voelen je bedrogen!
Yupquote:Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kon je uiteindelijk ook kopen toch?
Gladde oppervlak is beter toch?quote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet heel glad is is deze versie te glad.
Dat komt vooral omdat die nummers allemaal veel te hoog staan.quote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef alopio het volgende:
Pluspunt, nog geen een keer Bløf gehoord dit jaar
quote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat een geluk heb jij dit weekend!Ook al door dat tenenkrommende doventolk-uur heen geslapen.
ja, echt he?quote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Isorden het volgende:
En dan stiekem echt coke zitten snuiven op Zoom
Like a bossquote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Isorden het volgende:
En dan stiekem echt coke zitten snuiven op Zoom
Mijn haar is wel bedat lang genoeg om in een tulband op mijn hoofd te doenquote:
Kut, had al hoop dat ik er mooi omheen kon luisteren dit jaarquote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat die nummers allemaal veel te hoog staan.
Niks mee te maken, wat buienradar zegt is waarheidquote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Volgens de Buienradar is het nu droog. De horizontale regen komt toch met bakken uit de lucht.
Kan ik me voorstellen. Moet heel naar zijn geweest.quote:Op zondag 27 december 2020 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er dagen niet van kunnen slapen...
En zo is het maar netquote:Op zondag 27 december 2020 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mee te maken, wat buienradar zegt is waarheid
Doe mij maar lekker ruw.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Moet heel naar zijn geweest.
#FAKENEWSquote:Op zondag 27 december 2020 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mee te maken, wat buienradar zegt is waarheid
ja dat is altijd een goed idee he?!quote:
Hup naar buitenquote:
Ik heet geen Robin, helaasch.quote:Op zondag 27 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
iemand die nu met zn eigen cock robin in beeld gaat staan?
quote:Op zondag 27 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
iemand die nu met zn eigen cock robin in beeld gaat staan?
Wel jaren 80 vibe dit inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 13:30 schreef essnhills het volgende:
Deze lijkt wel een beetje op broken wings qua vibe
Ik kijk ook liever naar Kate Ryan dan naar Cock Robin.quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik ken The Promise You Made in eerste instantie via Kate Ryan
Daar kende ik Voyage Voyage en Ella Elle L'a ook vanquote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef Gretzl het volgende:
dit is Cock nie, dit is Cock.quote:
Je wilt zeggen dat Ess deze wel kende en jij niet?quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ik dacht aan een ander nummer toen ik de titel las, maar deze is ook mooi
Ik dacht ook aan een anderquote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ik dacht aan een ander nummer toen ik de titel las, maar deze is ook mooi
Little Red Roosterquote:
Ik kende m wel, ik verwarde hem alleen qua titel met een anderequote:Op zondag 27 december 2020 13:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Ess deze wel kende en jij niet?
Kortom Kate Ryan kan niks zelf verzinnenquote:Op zondag 27 december 2020 13:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar kende ik Voyage Voyage en Ella Elle L'a ook van
quote:Op zondag 27 december 2020 13:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Ess deze wel kende en jij niet?
Laat maarquote:Op zondag 27 december 2020 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan een anderMet zo'n pianoriedeltje erachter aan.
Of In-Grid met Tu m'as Promis (Tu es Foutou). Dat was ook die die tijd toch?quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef Gretzl het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik kijk ook liever naar Kate Ryan dan naar Cock Robin.
Ik heb geen hanen, vraag het later maar weer.quote:
Lennon is een sma...quote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon vindt dit nummer niet leuk, dat moest ik even zeggen. Bij deze.
Hij is nog jong.quote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Succes, waai niet weg!quote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef alopio het volgende:
ik ga even stukje wandelen, tot straks
Wie is Kate Ryan?quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef Gretzl het volgende:
Witlof is al goed bezig mijn pickem te verpestenquote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ho, het dartsen is begonnen. Even derde scherm aandraaien.
dat slaan we er wel uitquote:
Hoezo photoshop/plamuur.quote:
Lekker joh beetje wind. En is minder nu, en droog. En dan straks lekker met een hapje weer luisterenquote:
Jullie hebben in de opvoeding toch wat steken laten vallenquote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
Scream & Shout is gecoverd van Will I Am en Britney Bitch?quote:
geen premier league kijkenquote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ho, het dartsen is begonnen. Even derde scherm aandraaien.
En dat zeg jij?!quote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie hebben in de opvoeding toch wat steken laten vallen
In mijn herinnering was ze knapper...quote:
De gemiddelde Oostblok stukadoor zou nog zeggen dat het best met wat minder toekanquote:
Klopt, maar Tu Es Foutu was gewoon een originele uitvoering. Kate scoorde in principe alleen maar met covers, waaronder Désenchantée, Ella Elle L'a en Voyage voyage inderdaadquote:Op zondag 27 december 2020 13:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Of In-Grid met Tu m'as Promis (Tu es Foutou). Dat was ook die die tijd toch?
Ik hou niet van windquote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Lekker joh beetje wind. En is minder nu, en droog. En dan straks lekker met een hapje weer luisteren
We zijn nog bezig....quote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jullie hebben in de opvoeding toch wat steken laten vallen
Awwwwquote:
oneens, vind dit maar een slap aftreksel van het origineel.quote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stiekem is deze mooier dan het origineel
quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef laxus13 het volgende:
Wel de minste van Sjors die in de lijst staat maar die stem
Echt hequote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef laxus13 het volgende:
Wel de minste van Sjors die in de lijst staat maar die stem
Was Désenchantée ook een cover?quote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Klopt, maar Tu Es Foutu was gewoon een originele uitvoering. Kate scoorde in principe alleen maar met covers, waaronder Désenchantée, Ella Elle L'a
Zeker (muv Borsatan)quote:
Afgelopen jaar?quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze bleef onterecht steken in de halve finale van het songfestival.
Dat is waar, wel handig dat ie zelf aangeeft waar het nog aan schortquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
Na Afscheid nemen bestaat niet is dit het ultieme crematie-nummer.
In mijn herinnering van 2002 ook. Misschien was ik ook toen iets minder kritischquote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In mijn herinnering was ze knapper...
Hij is niet overleden aan Aidsquote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk, hier had ik het laatst over. Dit is zo'n aids versie![]()
![]()
Het asbeste nummer inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
Na Afscheid nemen bestaat niet is dit het ultieme crematie-nummer.
Die vervloekte gemiste kniezwengel.quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze bleef onterecht steken in de halve finale van het songfestival.
Mochten ze willen. De Scream & Shout van Kate is wel leuker thoquote:Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scream & Shout is gecoverd van Will I Am en Britney Bitch?
Komend jaar is het ook al weer 20 jaar geleden ...quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels meer 9/11 platen dan 9/11 doden
quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is waar, wel handig dat ie zelf aangeeft waar het nog aan schort
Er zijn in Amerika meer coronadoden per dag dan 9/11 doden.quote:Op zondag 27 december 2020 13:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels meer 9/11 platen dan 9/11 doden
Mary op zich ook welquote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef Isorden het volgende:
Zeker niet mijn favo versie van die nummer... Maar Sjors die kon wel wat met zn stem.
We worden oud, vriendquote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komend jaar is het ook al weer 20 jaar geleden ...
Hoe herkennen we een typische 9/11 plaat?quote:
Holy virus in my lungs.quote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn in Amerika meer coronadoden per dag dan 9/11 doden.
Ik kan ook wel wat met mijn stem, betekent niet dat ik kutmuziek moet gaan maken.quote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef Isorden het volgende:
Zeker niet mijn favo versie van die nummer... Maar Sjors die kon wel wat met zn stem.
Pfff ik was nog jong en onbedorven toen dat gebeurdequote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er alleen twee matige duetten van haar in staan.quote:
ja sorryquote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even mijn broodje uit de oven halen! Het ruikt hier heerlijk naar vers gebakken brood.
Weer?quote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
As. Fire. Falling. Dat soort dingen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe herkennen we een typische 9/11 plaat?
Het menselijk geheugen blijft een raar ding.quote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In mijn herinnering van 2002 ook. Misschien was ik ook toen iets minder kritisch
20 jaar geleden kende ik Diaan nog nietquote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Weer?
Wanneer was dat ook 20 jaar geleden dan?
quote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat met mijn stem, betekent niet dat ik kutmuziek moet gaan maken.
Arme Joke.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die cafebrand is toch ook alweer bijna 20 jaar geleden?
Fallin' is al van juni 2001.quote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
As. Fire. Falling. Dat soort dingen.
Deze week, ja. Volgende week een docu over op tv.quote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die cafebrand is toch ook alweer bijna 20 jaar geleden?
Toen zat ik nog niet op Fokquote:Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
20 jaar geleden kende ik Diaan nog niet
Nantes uit, altijd lastig.quote:Op zondag 27 december 2020 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Het is ook al bijna twintig jaar geleden dat PSV ondanks 9/11 moest voetballen en verloor in de Champions League.
Joke met de karaoke zat een aantal jaar geleden ook constant in T2000 reclamesquote:
Waar staat BZN voor?quote:Op zondag 27 december 2020 13:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze week, ja. Volgende week een docu over op tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jammer dat deze er niet instaatquote:Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
As. Fire. Falling. Dat soort dingen.
Is gewoon weer actueel vanaf januari hoor!quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef PippenScottie het volgende:
Big Brother is dan ook twintig jaar geleden?
quote:
Gewoon vreselijkquote:
Nee, vorig jaar alquote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef PippenScottie het volgende:
Big Brother is dan ook twintig jaar geleden?
Ja en voor mij dus ook Désenchantéequote:Op zondag 27 december 2020 13:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar kende ik Voyage Voyage en Ella Elle L'a ook van
Een groen plantjequote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Kanaroe het volgende:
Toen ik deze elpee kocht, wist ik nog niet Wat Wiet Was
Ik wist niet dat je wietplantjes water moest geven.quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga even de plantjes water geven.
10cc?quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
" We beginnen bij t zaad"
Bij mij eindigt t meestal bij t zaad
Een mooi plantje.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar staat BZN voor?FoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Godsammequote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je voorbehoedsmiddelen gebruikt wel.quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel opper zaadmuziek iddquote:
NEDERWIEDERWIEDERWIEDERWIEDERWIETquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een leuk gebbetje toch ouwe reus?quote:
ik kende het volgens mij nog niet.quote:Op zondag 27 december 2020 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik zat er wel al, maar had me nog niet geregistreerd
Ik was 'into BigBrother', en dan kon je in '99 eigenlijk niet om Fok heenquote:Op zondag 27 december 2020 13:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kende het volgens mij nog niet.
Kan wel hoor. Het is ook alleen maar een foeiquote:Op zondag 27 december 2020 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een leuk gebbetje toch ouwe reus?
(Zolang je persoonlijk niemand kent natuurlijk)
quote:
Ja, moeten echte joints zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Al die ouders op Zoom met kinderen en nep coke/joints... slecht voorbeeld.
Ja...quote:Op zondag 27 december 2020 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wisten jullie dat Ernst Jansz in een hippie commune heeft gewoond
Volgens mij woont ie daar nog steedsquote:Op zondag 27 december 2020 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wisten jullie dat Ernst Jansz in een hippie commune heeft gewoond
Ik was ook wel into BigBrother maar had toen nog nooit van Fok gehoord.quote:Op zondag 27 december 2020 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was 'into BigBrother', en dan kon je in '99 eigenlijk om Fok heen
quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef peaceman het volgende:
Even lunch pakken (bier), bediening is hier matig...
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 heeft meer Pogues nodig
Dan zat je niet veel op internet denk ik?quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was ook wel into BigBrother maar had toen nog nooit van Fok gehoord.Ik leerde Fok pas kennen door peaceman.
Nog iets om aan te werken in de opvoeding dus ..quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef peaceman het volgende:
Even lunch pakken (bier), bediening is hier matig...
Die bizarre avond staat nogal vast in m'n geheugen gegrift. Herinner me dat ik zappend een paar keer voorbij de wedstrijd kwam. Niemand in Nederland begreep er iets van, maar de Franse fans op de tribune waren een aardig feestje aan het vierenquote:Op zondag 27 december 2020 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Het is ook al bijna twintig jaar geleden dat PSV ondanks 9/11 moest voetballen en verloor in de Champions League.
Nee inmiddels niet meer.quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie daar nog steeds
Ow, het klonk 'Engels'quote:Op zondag 27 december 2020 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, in 2006 of ergens in die buurt. België.
Ik had eigenlijk eerder deze maand gemoeten, maar heb het laten verplaatsen.quote:Op zondag 27 december 2020 13:44 schreef Cee het volgende:
Herinner me ineens dat ik morgen naar de tandarts moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |