Volgens mij wel regen morgenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ligt aan het weer. Als het de hele dag regent zit daar wel een dikke kans in.
Ach hoef geen puntjes vandaag,, morgen wel weerquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik netjes te wachten blok je je zelf drie keer
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet, ik mot mot de parkieten kooi al schoonmaken.
Tis nu rustigquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach hoef geen puntjes vandaag,, morgen wel weer
Even aankijken. Een hele dag binnen zitten kan ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja stomme maz kwam er tussen![]()
Dat heb ik ook regelmatig als ik mensen puntjes probeer te gunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit ik netjes te wachten blok je je zelf drie keer
MrsL.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik niet blijft nog een week staan
Banwaardig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja het lukt niet altijd inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig als ik mensen puntjes probeer te gunnen.![]()
![]()
al?? bij ons staat tot mid januarquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Wie gaat er morgen de Kerstboom weer opruimen
Mij boeit het ook niet of ik wel of geen punten haal. Is volgens mij ook veel relaxter postenquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach hoef geen puntjes vandaag,, morgen wel weer
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tot drie koningen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
al?? bij ons staat tot mid januar
Klopt, krijgen is leuk maar mij boeit het ook niet zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet of ik wel of geen punten haal. Is volgens mij ook veel relaxter posten
Is ook zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet of ik wel of geen punten haal. Is volgens mij ook veel relaxter posten
Hij staat hier al vanaf 3 december, ik ben het wel weer zat. Ik wil mijn opgeruimde kamer terugquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
al?? bij ons staat tot mid januar
quote:
Enquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef mario390 het volgende:
volgend uur de luchtgitarre eddieeeee
jean michel jarre en nirvana
waarom al van 3.december? bedoel je buiten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat hier al vanaf 3 december, ik ben het wel weer zat. Ik wil mijn opgeruimde kamer terug
Lekker makkelijk tochquote:
HIer in Nederland worden ze steeds gekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom al van 3.december? bedoel je buiten?
ik heb de boom erst op 24.dec opgestellt
Zat geen naald meer aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker makkelijk tochgewoon laten staan tot volgend jaar
Oh dan moet hij nog wel even staan. Maar jij hebt waarschijnlijk een echte boom. Die van mij is kunst, zo vroeg kon je nog geen kerstbomen krijgen hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom al van 3.december? bedoel je buiten?
ik heb de boom erst op 24.dec opgestellt
Daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:
Het was een stil protest tegen al dat gezeik over Sinterklaas. En ik heb dit jaar geen Sinterklaas of Zwarte Piet gezien terwijl je ze normaal overal zag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen kerst voordat Klaas weg is.
Al aan de wijn?quote:
jojoquote:
Zo sneu gedoe is dat idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een stil protest tegen al dat gezeik over Sinterklaas. En ik heb dit jaar geen Sinterklaas of Zwarte Piet gezien terwijl je ze normaal overal zag.
JE zou vandaag flink gaan wijnen wijnen tochquote:
Yes, samen eten met vrienden, maar die zijn er pas over een goed kwartierquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JE zou vandaag flink gaan wijnen wijnen toch
Dat kwartiertje is nog te overzienquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, samen eten met vrienden, maar die zijn er pas over een goed kwartier
quote:
Ik ga ff kijkenquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kwartiertje is nog te overzien
Ik wens je alvast een smakelijk eten een dikke proost en een hele gezellige avond
Veel dingen dateren uit de vroege middeleeuwen. Nu zijn er een aantal idioten die het gaan relateren aan slavernij.quote:
Lekker ite,en een fijne avond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
Wel tering veel honger nu. Keuken ruimt al bijna 2 uur naar voedsel
Ja en als je dan honger hebt dan mag het er wel van komen hequote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
Wel tering veel honger nu. Keuken ruimt al bijna 2 uur naar voedsel
Straatnamen veranderen, films en boeken weghalen etc etc. Helemaal gestoord.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel dingen dateren uit de vroege middeleeuwen. Nu zijn er een aantal idioten die het gaan relateren aan slavernij.
Maar ach ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Het is net alsof het vloed wordt en op het strand staat en tegen de zee zegt hoho.
Thnxquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker ite,en een fijne avond.
Nog 20/25 minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als je dan honger hebt dan mag het er wel van komen he
hoelang moet het nog in de oven?
O, dat is nog wel te doenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
Fijne avond nog en veel plezier met de schaarse puntjes!
You toquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
Fijne avond nog en veel plezier met de schaarse puntjes!
Nederland is niet zonder blaam maar als je geschiedenis gaat verzwijgen dan kan het zich herhalen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:19 schreef X-23 het volgende:
[..]
Straatnamen veranderen, films en boeken weghalen etc etc. Helemaal gestoord.
Er is geen enkel land zonder blaam. Kwestie van ver genoeg terug gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland is niet zonder blaam maar als je geschiedenis gaat verzwijgen dan kan het zich herhalen.
Hey lief maantjequote:
Idd. Zoveel landen die een slecht verleden hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nederland is niet zonder blaam maar als je geschiedenis gaat verzwijgen dan kan het zich herhalen.
Klopt, Nederland deed niet aan slavenhandel maar in ZO azië waren we best wel beesten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er is geen enkel land zonder blaam. Kwestie van ver genoeg terug gaan.
Liever niet zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Why, why can't this moment last forevermore?
Liedje is er nu opquote:
Hey telraampjequote:
Ja hoor, meestal gaan ze wat later open op dagen als deze maar ze zijn wel openquote:
Nice!quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, meestal gaan ze wat later open op dagen als deze maar ze zijn wel open
Merk hier nog nietsquote:
quote:Het coronavaccin is in aantocht en steeds vaker hoor ik, ik weet het niet, hoor?
Wat doe jij?
Wat je moet doen, kan ik je niet vertellen, maar als je straks kiest, moet je in ieder geval goed geïnformeerd zijn, zodat je zelf een goede keuze kan maken. Dus hierbij hoe werkt het coronavaccin van Pfizer:
Het SARS-CoV-2 virus heeft 29 eiwitten, maar het mRNA-vaccin bevat alleen een klein stukje van de genetische code van het coronavirus, namelijk het mRNA, wat codeert voor het eiwit, dat hoort bij de spikes van het virus. Je krijgt dus niet het coronavirus ingespoten, maar slechts een stukje code, wat 1 eiwit gaat aanmaken. Je eigen afweercellen zien dan een nieuw soort eiwit, het spike eiwit, waar ze tegen gaan vechten. De macrofagen (cellen van je immuunsysteem) zenden informatie naar de B-cellen (lymfocyten) die antistoffen gaan maken tegen het virus en de T-memory cellen zullen het eiwit onthouden. Vervolgens zal de macrofaag het spike-eiwit op eten. Als nu het echte coronavirus met spike-eiwitten het lichaam indringt, herkennen de antistoffen het virus direct en zal je immuunsysteem het virus verwoesten, voordat het zich kan innestelen.
Ingewikkeld verhaal, maar waar het op neer komt: je krijgt niet het coronavirus ingespoten, maar een stukje genetische code, wat slechts 1 eiwit kan maken, namelijk het spike eiwit. Je immuunsysteem gaat hier tegen vechten en slaat dit op in het geheugen, zodat als je echt in aanraking komt met het coronavirus, je immuunsysteem dit meteen herkent en het virus uitschakelt.
Nu de laatste vraag. Wat doe ik..?
Ik neem het vaccin, en ik hoop oprecht velen met mij, zodat wij volgend jaar gedachteloos onze ouders kunnen knuffelen, de horeca weer open kan gaan, wij tot laat op tafel kunnen dansen, ondernemers weer op kunnen krabbelen, en ik niet meer voor de allerziekste corona patiënten hoef te zorgen, waar ik op dit moment tegen aankijk.
Iedereen een fijne kerst gewenst vanaf de Intensive Care in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk. ❤️🎄
Evelien de Jong, infectioloog-intensivist
Ja Maz had het ook al gepostquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Heldere taal iig over het vaccin:
[..]
Ik woon niet aan de kust hequote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Maz had het ook al gepost
Ik had dit verhaal ook een paar keer op tv gehoord en laatst gaf iemand een link met een duidelijke uitleg op You tube
Bijzonder hoe zo iets werkt he
Geeft toch ook niet het is nooit verkeerde info tochquote:
Twee keer posten is nog beter met dit soort berichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |