Van mij nietquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:45 schreef mazaru het volgende:
Onze knuffelalcoholist![]()
[ afbeelding ]
Had hij borsthaar?quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het altijd een naar mannetje gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van alco's, maar zijn nummers zijn op zijn tijd best wel leuk vind ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het altijd een naar mannetje gevonden
Walgelijke en arrogante vent.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het was net echt mijn ding zijn muziekquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hou niet van alco's, maar zijn nummers zijn op zijn tijd best wel leuk vind ik.
Eens,alleen under the bridge vind ik wel gaan.quote:
So long agoquote:
Charlotte.quote:
Ookquote:
Queen?quote:
Eens.quote:
quote:
Ja gooie band, vooral met Peter Green er nog bijquote:
Je hebt gelijk, ben al in de hoek gaan staanquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ben al in de hoek gaan staan
O ja van Fleetwoodquote:
Vroeger waren dat gewoon de B-kant nummersquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb bij veel goede bands dat ik de minder bekende nummers vaak beter vind.
Dat zegt nog niets als je beide in de wc staan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ben al in de hoek gaan staan
Ik heb boven een grote toiiet/badkamer kan je makkelijk 15, uit elkaar staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets als je beide in de wc staan.
Jij weet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vroeger waren dat gewoon de B-kant nummers
Ligt aan het weer. Als het de hele dag regent zit daar wel een dikke kans in.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Wie gaat er morgen de Kerstboom weer opruimen
Ik niet, ik mot mot de parkieten kooi al schoonmaken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:59 schreef Dotteke het volgende:
Wie gaat er morgen de Kerstboom weer opruimen
Zit ik netjes te wachten blok je je zelf drie keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |