Enquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef mario390 het volgende:
volgend uur de luchtgitarre eddieeeee
jean michel jarre en nirvana
waarom al van 3.december? bedoel je buiten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij staat hier al vanaf 3 december, ik ben het wel weer zat. Ik wil mijn opgeruimde kamer terug
Lekker makkelijk tochquote:
HIer in Nederland worden ze steeds gekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom al van 3.december? bedoel je buiten?
ik heb de boom erst op 24.dec opgestellt
Zat geen naald meer aan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker makkelijk tochgewoon laten staan tot volgend jaar
Oh dan moet hij nog wel even staan. Maar jij hebt waarschijnlijk een echte boom. Die van mij is kunst, zo vroeg kon je nog geen kerstbomen krijgen hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom al van 3.december? bedoel je buiten?
ik heb de boom erst op 24.dec opgestellt
Daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:
Het was een stil protest tegen al dat gezeik over Sinterklaas. En ik heb dit jaar geen Sinterklaas of Zwarte Piet gezien terwijl je ze normaal overal zag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen kerst voordat Klaas weg is.
Al aan de wijn?quote:
jojoquote:
Zo sneu gedoe is dat idd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was een stil protest tegen al dat gezeik over Sinterklaas. En ik heb dit jaar geen Sinterklaas of Zwarte Piet gezien terwijl je ze normaal overal zag.
JE zou vandaag flink gaan wijnen wijnen tochquote:
Yes, samen eten met vrienden, maar die zijn er pas over een goed kwartierquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JE zou vandaag flink gaan wijnen wijnen toch
Dat kwartiertje is nog te overzienquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, samen eten met vrienden, maar die zijn er pas over een goed kwartier
quote:
Ik ga ff kijkenquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kwartiertje is nog te overzien
Ik wens je alvast een smakelijk eten een dikke proost en een hele gezellige avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |