SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ruudje 'white privilege' de Wildquote:
rare snuiter wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
hans de Booij heeft juist dit jaar weer een album opgenomen
Belachelijk wel dat Runaway als grootste Kanye-klassieker er nog steeds niet in staatquote:
Als hij Annabel dit jaar had ontmoet dan was het gewoon bij een elleboogboks gebleven en niks geen liedje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
hans de Booij heeft juist dit jaar weer een album opgenomen
dat snap ik dan wel weer, die wilde voor het ontbijt al wegquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zeker. Annabel wil ie niet meer terugzien ook
Ja echt he. Wel op gestemd, maar je weet eigenlijk al dat het tevergeefs isquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Belachelijk wel dat Runaway als grootste Kanye-klassieker er nog steeds niet in staat
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nu kan er geen lachje meer van af
Klopt, dat was een flinke tijd vóór haar mummificatie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:14 schreef Chiappucci het volgende:
Was voor mij toch wel een schok om te horen dat die zure vrouw van Idols vroeger zo knap was én ook nog eens hele goede muziek maakte.
80s ook wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:14 schreef peaceman het volgende:
Wat is er toch mooie muziek gemaakt in de 60s en 70s in Nederland
't wordt wel weer eens tijd dat ik Anna bel...quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Funfact: Annabel is geschreven door Boudewijn de Groot
Wordt nog steeds prima muziek gemaakt hoor, je hoort het alleen veel minder / niet op de radioquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:14 schreef peaceman het volgende:
Wat is er toch mooie muziek gemaakt in de 60s en 70s in Nederland
Jee, terwijl Boudewijn 'zijn' eigen nummers niet eens zelf schreef, bizarquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Funfact: Annabel is geschreven door Boudewijn de Groot
nou, ik hoef nu ook geen avondeten meer te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als hij Annabel dit jaar had ontmoet dan was het gewoon bij een elleboogboks gebleven en niks geen liedje.
Parkinson.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, dat was een flinke tijd vóór haar mummificatie.
Oh wat slechtquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Iemand zei dit is Anne Frank ze moet nog naar het station
weet ik wel, maar die decennia was wel van bovenmatige kwaliteit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wordt nog steeds prima muziek gemaakt hoor, je hoort het alleen veel minder / niet op de radio
I am the walrus?quote:
Goeie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
't wordt wel weer eens tijd dat ik Anna bel...
JA21 keer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zal Joost Eerdmans deze ook wel eens zingen tegenover Annabel Nanninga?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig voor hem niet 2021 keer danquote:
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Amagodin kan dat wel.quote:
Ik moet verhuizen naar Scandinavië denk ikquote:
Het is denk ik meer het continue gedweep met Olcay dat er voor heeft gezorgd dat Cielke en Thijs pleite zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:19 schreef Fer het volgende:
Hey is die kut op lokatie nou de nieuwe sidekick van Ruud? Nou nou echt een verbetering met Cielke en Thijs...
Omdat 60% van de lijst uit zoetsappige liefdesliedjes bestaatquote:
Kun je een bericht ook disliken?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Ze heeft Parkinson.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, dat was een flinke tijd vóór haar mummificatie.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
Daar hebben we okselroos ook weer.
Zo heet het nummer toch, damn mag zelfs dat niet meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
Lol iedereen op Twitter haten op Ruud omdat hij niggas in paris zei
g = tquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef Gretzl het volgende:
Even muten en wat gemiste nummers van de ochtend terugluisteren![]()
GnR is irritatieband nummer 1 na AC/DC
Appetite for Destruction is geweldig, voor de rest vind ik het best kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef Gretzl het volgende:
Mensen met een migratie-achtergrond in Paris.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo heet het nummer toch, damn mag zelfs dat niet meer.![]()
Piepjes in Paris volgende keer dan maar.
herkenbaarheid doet stemmenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me op dat er de laatste jaren veel overbodige covers van reeds genoteerde nrs bijkomen. Knocking on heavens door van Eric Clapton, dit, Mr Bojangles staat er meermaals in. Why?
Lexa nogwat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef peaceman het volgende:
wist je dat axel rose een anagram is van....
Iets met anale seks toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef peaceman het volgende:
wist je dat axl rose een anagram is van....
Knocking on a Heaven's door vind ik ook best wel aids van ze.quote:
Sommige mensen vinden het ene leuk, sommigen het anderen. En anderen weten niet welke versie welke is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Valt me op dat er de laatste jaren veel overbodige covers van reeds genoteerde nrs bijkomen. Knocking on heavens door van Eric Clapton, dit, Mr Bojangles staat er meermaals in. Why?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef Gretzl het volgende:
Wist je dat Mark Rutte een anagram is van kutbeleid?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef peaceman het volgende:
wist je dat axl rose een anagram is van....
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
Lol iedereen op Twitter haten op Ruud omdat hij niggas in paris zei
Use your illusion I & II met Civil War, Coma, Estrangedquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
Guns N Roses maakt geweldige rocknummers, maar hun power ballads zijn toch wel echt kut. Behalve November Rain dan.
[..]
Appetite for Destruction is geweldig, voor de rest vind ik het best kut.
Flikker op man.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Knocking on a Heaven's door vind ik ook best wel aids van ze.
Ik kan alleen November Rain uitluisteren zonder al te veel irritatie. Trek die stem gewoon nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:24 schreef MTheBassman het volgende:
Guns N Roses maakt geweldige rocknummers, maar hun power ballads zijn toch wel echt kut. Behalve November Rain dan.
[..]
Appetite for Destruction is geweldig, voor de rest vind ik het best kut.
Vanavond doe ik toevallig mee aan een singles muziekquiz van Lexa. Meer mensen hier die ook meedoen?quote:
Komt misschien omdat het een Bob Dylan nummer is, waar ik ook niks mee heb.quote:
Hier kan ik me behoorlijk in vindenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:23 schreef Gretzl het volgende:
Regen?quote:
hier is ook een vies koude wind in het noorden.quote:
Ik ben beter met albumsquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vanavond doe ik toevallig mee aan een singles muziekquiz van Lexa. Meer mensen hier die ook meedoen?
Hier binnen niet hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hier is ook een vies koude wind in het noorden.
Engels moederneuker, doe je spreek het?quote:
quote:
Lexa? Zitten daar nog mensen op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vanavond doe ik toevallig mee aan een singles muziekquiz van Lexa. Meer mensen hier die ook meedoen?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Engels moederneuker, doe je spreek het?
Precies dit ja. Deze mag er wel uit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Verder niks tegen Queen, hebben geweldige nummers gemaakt. Maar mijn god wat staan ze er onnodig vaak in.
Zeer mee oneens!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Verder niks tegen Queen, hebben geweldige nummers gemaakt. Maar mijn god wat staan ze er onnodig vaak in.
Misschien komt er wel een albumrondequote:
Spread your legs wel toch voor de dames?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:32 schreef peaceman het volgende:
Staat Spread your wings er eigenlijk in?
Tja, niet schieten is altijd mis he..quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lexa? Zitten daar nog mensen op?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:32 schreef peaceman het volgende:
Staat Spread your wings er eigenlijk in?
Zijn zoveel (non-)artiesten die er te veel in staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik gok iets met saamhorigheidsgevoel. Of zo.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:33 schreef peaceman het volgende:
Hoe kan dat vreselijke Yellow Submarine nou gestegen zijn
Ja niet he? Toch...quote:
Jaweldus.quote:
wordt een iets te ingewikkeld systeem zo, en dan gaan anderen weer zeiken dat andere bands te weinig kansen krijgen. Het is nooit goed, zeg maar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zijn zoveel (non-)artiesten die er te veel in staan
Ze zouden eigenlijk een systeem moeten toepassen dat iedere artiest maar x aantal keer er in mag staan, behalve de top 10 artiesten ofzo, die dan naar verhouding er meer in mogen staan ofzo. Dat degene op de eerste plaats er 15 keer in mag staan, 2e 12 keer enz enz
Klassieker.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:33 schreef peaceman het volgende:
Hoe kan dat vreselijke Yellow Submarine nou gestegen zijn
Zal een hele verademing zijn na Coldplayquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:35 schreef Poppejans het volgende:
Klaarmaken om mee te hossen op The Prodigy
Op die laatste dag is er elk uur wel een Queen nummer, gaat me op den duur een beetje de keel uithangen zoquote:
Vreselijk nummer zeg ik als toch wel Beatles adept.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik gok iets met saamhorigheidsgevoel. Of zo.
Wat belachelijk! Ik snap de Nederlandse mensch niet hoorquote:
Doet het me al jaren. Heb naast de liefde voor Neil Young van mijn vader ook een beetje de haat voor Queen meegekregenquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op die laatste dag is er elk uur wel een Queen nummer, gaat me op den duur een beetje de keel uithangen zo
Dramaqueen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Op die laatste dag is er elk uur wel een Queen nummer, gaat me op den duur een beetje de keel uithangen zo
WSHquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb Wir Sind Helden leren kennen toen ik mijn Goethe Duits certificaat wou halen in Dresden. Was een leuke tijd.
En dan met name die KerstBoomersquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
ff weer de boomers wakker schudden
Haha sws een turn up the volume plaat jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:39 schreef Poppejans het volgende:
Ik hóór gewoon bijna mn moeder zeggen
MUZIEK ZACHTERRRR
Als je dat kan horen staat je muziek niet hard genoeg!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:39 schreef Poppejans het volgende:
MUZIEK ZACHTERRRR
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:39 schreef Poppejans het volgende:
MUZIEK ZACHTERRRR
leuk, ik ken ze verder niet zo goed hoor haha. Maar wel leuke nummers van wat ik gehoord heb. 36 Grad was ook een leuk nummer van een andere band waarvan ik de naam niet meer weet. googlet oh ja, ze heten 2raumwohnungquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WSH![]()
Wir Sind Helden was de eerste Duitse band waar ik groot fan van werd, met dank aan de Nederlandse media die rond 2005 opeens aandacht gingen besteden aan de Neue Neue Deutsche Welle. Waaronder dit artikel in de Volkskrant.
Was wel verbaasd dat Wenn Es Passiert een jaar later nog werd opgepikt door Studio Sportzomer. Helaas werd het slechts een bescheiden hitje (lang niet genoeg om nu nog voldoende in het collectieve geheugen te zitten voor een T2000-notering).
Hun concert in Utrecht (maart 2008) was tevens het eerste echte concert dat ik bezocht
Dan deed ze altijd de stroom eraf in de meterkastquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als je dat kan horen staat je muziek niet hard genoeg!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dan deed ze altijd de stroom eraf in de meterkast
Ik kan echt niks van The Beatles hebben behalve dit hahahaquote:
Ja, lekker. Smack My Bitch Up gestemd.quote:
Ik weet nog dat die clip groots werd aangekondigd op tv en alleen na 22u mocht worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, lekker. Smack My Bitch Up gestemd.
Mag ik ook beide opnames geweldig vinden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:17 schreef Zorro het volgende:
Bijzonder jammer dat de verkrachte versie van Irgendwie Irgendwo Irgendwann met Kim Wilde in de lisjt stat en het origineel niet. Nederland smakeloos.
1994.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Weet nog dat No Good op zo'n (veel in huis gedraaide) Mega Dance cd uit 1993 of 1994 ofzo stond
YELLOW SUBMARINE YELLOW SUBMARINEquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:44 schreef Evenstar het volgende:
WE ALLLL LIVE IN A YELLOW SUBMAAAAAARIIINNNE
Ja ik vind deze ook extreem matig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:44 schreef Gretzl het volgende:
Waarom staat deze matige Kever nog in de lijst? Echt 13-in-een-dozijn...
Ik vind die van Kim Wilde en Nena ook geweldig. In het Engels vind ik de tekst ook mooiquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mag ik ook beide opnames geweldig vinden?Nummer leren kennen via de 2002 remake, werd natuurlijk een enorme hit. Weinig nummers die ik zo geslaagd vind als duet als deze. Maar het origineel in de Special 12'' Dance Mix is ook helemaal fantastisch
quote:
Is toch leuk joh.quote:
Haha, 2raumwohnung pikte ik dan weer op via dit stuk (waar ze zochten naar de zomerhit van 2005). Ze probeerden toen van Wir Sind Die Anderen een hit te maken, maar dat viel jammerlijk tegen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
leuk, ik ken ze verder niet zo goed hoor haha. Maar wel leuke nummers van wat ik gehoord heb. 36 Grad was ook een leuk nummer van een andere band waarvan ik de naam niet meer weet. googlet oh ja, ze heten 2raumwohnung
Bittercold Symphony.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef Fred_B het volgende:
Goedemiddag, het was bitter koud in het bos, brrrr
Arme @Bomenverzamelingquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef Fred_B het volgende:
Goedemiddag, het was bitter koud in het bos, brrrr
Haha ja ik heb als 14-jarige nog de VCR geprogrammeerd voor de nachtelijke premièrequote:Op zaterdag 26 december 2020 16:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik weet nog dat die clip groots werd aangekondigd op tv en alleen na 22u mocht worden uitgezonden.
Dat ik al voldoende geslapen heb vannacht.quote:
Dagoduck moet natuurlijk nog tot een uurtje of 3 vannacht doorknallenquote:
Heb ik er nog eentje voor je: vorig jaar stemde ik op Yellow Submarine.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zijn het vaak niet eens, maar nu echt 100%
Gelukkig is er weer iets om je wakker te schuddenquote:
sterkte.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef peaceman het volgende:
Schoonmama is er dus zal nu wat minder posten
Jammer dat er daarna weer zo'n rot nummer komtquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je bent nu wel gelijk weer wakker na het vorige nummer.
Booooohquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik er nog eentje voor je: vorig jaar stemde ik op Yellow Submarine.
Ben ik heul nie, en sta wel te springenquote:
J, beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jammer dat er daarna weer zo'n rot nummer komt
Mooi zo meidquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ben ik heul nie, en sta wel te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |