SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Ik dacht al, ik wacht hier op en dan kopieer ik het. Hoogstens minimale aanpassingen nodig. Helemaal geen zelfs deze keerquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:56 schreef Isorden het volgende:
1520 Wereld Zonder Jou Marco Borsato & T. Oosterhuis![]()
![]()
![]()
1519 Don't Answer Me The Alan Parsons Project![]()
![]()
![]()
1518 Zaterdag Bløf
1517 Summertime Brainbox![]()
![]()
1516 California Love 2Pac ft. Dr. Dre
1515 Roundabout Yes![]()
![]()
1514 There Must Be An Angel Eurythmics![]()
1513 24K Magic Bruno Mars![]()
1512 Mr. Bojangles Sammy Davis Jr.![]()
1511 De Waarheid Marco Borsato![]()
![]()
![]()
![]()
1510 Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gang![]()
Zitten best aardig dingen tussen hoor komend uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:55 schreef Evenstar het volgende:
Volgende twee uren zijn ook minder zeg. Dacht dat het genieten volgend uur al begon, maar niks is minder waar
Ik heb denk ik de Robbie WIlliams versie in mijn hoofdquote:
Die staat helaas schandalig veel hogerquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de Robbie WIlliams versie in mijn hoofd
Zelfs die beter dan andere liedjes in het komende uur.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de Robbie WIlliams versie in mijn hoofd
Heeft iemand al iets over de smaak van Nederland gezegd?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die staat helaas schandalig veel hoger
Ik denk dat veel mensen denken dat dat nummer Skandal um Rosie heet, NIet dat dat meteen wil zeggen, dat je het nummer kent..quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef MTheBassman het volgende:
1510 Skandal Im Sperrbezirk Spider Murphy Gang
Niemand heeft tijd om de TT te lezen inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef cafca het volgende:
paar typos in de TT, maar dat geeft niks.Topic is toch zo vol
Nog nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft iemand al iets over de smaak van Nederland gezegd?
23168, toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen denken dat dat nummer Skandal um Rosie heet, NIet dat dat meteen wil zeggen, dat je het nummer kent..
maar dan wel brainbox en roundabout, erg gemengd uurtje zo.quote:
Jij bent af.quote:
FTFYquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:00 schreef Isorden het volgende:
Ugh die reclame blokken worden elk uur irritanter hè
Dat zeker. Ik heb volgens mij ook wel mijn afkeer tegen Blof en Marco ook laten zien in die postquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zelfs die beter dan andere liedjes in het komende uur.
Oh komt die Iris Hond van een Marco zo weerquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik heb volgens mij ook wel mijn afkeer tegen Blof en Marco ook laten zien in die post![]()
Ja, ze is goed, prettige stem en vleugje humor. Wat een vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef houdjemond het volgende:
Annemiek is wel een van de weinige vrouwelijke DJ's die ik prima kan hebben
godsamme, deze blijft goedquote:
En ze vindt zichzelf niet overdreven leukquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, ze is goed, prettige stem en vleugje humor. Wat een vrouw
En ook nog eens een brede muzieksmaak zonder dat ze meteen een oordeel heeft over genres die haar niet meteen liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, ze is goed, prettige stem en vleugje humor. Wat een vrouw
Dat ook, bescheiden, heeft ook nog eens muziek kennis. Geen influencer muts ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En ze vindt zichzelf niet overdreven leuk
Ze waren al netjes binair bezig.quote:
Annemiek is gewoon een echte muziekliefhebsterquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En ook nog eens een brede muzieksmaak zonder dat ze meteen een oordeel heeft over genres die haar niet meteen liggen.
Precies. Gewoon prima vrouwquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ook, bescheiden, heeft ook nog eens muziek kennis. Geen influencer muts ofzo
Een paar typische Fok!ers op de achtergrondquote:
Nounounouquote:
Emmily en Cielke hebben dat ook, beviel me altijd goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat ook, bescheiden, heeft ook nog eens muziek kennis. Geen influencer muts ofzo
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo te zien aan t uurlijstje wordt het 8,5 minuut Roundabout
En Joke met de karaokequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:04 schreef Isorden het volgende:
Ik ga bijna die KIIIIIIIIIIIIIIINGGGGG relcames missen
WAT?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Won't Get Fooled Again knip van vannacht though
Iets met verplichtingenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:06 schreef asco het volgende:
Ik vind het maar rustig hier over het algemeen. Had het veel drukker verwacht.
bergen? Dit is Nederland, we hebben helemaal geen bergen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:06 schreef cafca het volgende:
Zijn die bergen nou al op de zoom geweest?
Word de komende dagen denk ik nog wel drukker, tot aan de 8 minuten/topic aan toequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, ik doe deze even op mute denk ik.
Knipversie van dat nummer is echt walgelijk kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die Won't Get Fooled Again knip van vannacht though
Duurde nog geen 3 minuten alle opbouwen naar de schreeuw van Daltrey waren weg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT?
Datwas mijn eerste stemlijstnummer, blij dat ik daar niet voor opgebleven ben dan.
Wat hebben ze gedaan? ZEG HET ME!
Zelfmarteling is een teken van echte kracht?quote:
er is maar zoveel ooraids die je op een dag kan verdragenquote:
ja hij was het slachtoffer toch?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:08 schreef asco het volgende:
Wat is nu weer zijn probleem?
Oh, wereld zonder jou.
Dan kunnen ze het net zo goed niet draaien. Idioten daarquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Duurde nog geen 3 minuten alle opbouwen naar de schreeuw van Daltrey waren weg.
Om het te overleven welquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfmarteling is een teken van echte kracht?
Voor minder doen we het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Word de komende dagen denk ik nog wel drukker, tot aan de 8 minuten/topic aan toe
Ik kan het gewoon niet aaaaaaaaan.quote:
Beste post tot nu toe!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:10 schreef zorro28 het volgende:
Was er maar een wereld zonder Marco in de top 2000.
Och straks gaat ie de Waarheid zingenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit nummer voelt zo anders na Marco's affaire en scheiding.
Neuh, altijd los gezien van elkaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Nee hoor, is nog steeds kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
quote:
Mooi op tijd. Borsatan is net klaar.quote:
Ze begon erg slecht omdat ze op de plek van Rob Stenders werd gedropt. Daarmee werd ze direct mijn vijand. Maar inmiddels gaat het inderdaad wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:02 schreef houdjemond het volgende:
Annemiek is wel een van de weinige vrouwelijke DJ's die ik prima kan hebben
Vergeleken met al die 3fm trutjes..quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:12 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ze begon erg slecht omdat ze op de plek van Rob Stenders werd gedropt. Daarmee werd ze direct mijn vijand. Maar inmiddels gaat het inderdaad wel.
Het is verder geen Meta de Vries. Ook voor haar geldt....de stem is niet onderscheidend.
Helaas wel gehoord. Radio staat aan, ik was nog wat aan het lezen online.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Borsatan is net klaar.
Ik nietquote:
Jammer dat dit dan weer overgaat in Blofquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ah ja, deze, wel prima
Zeker na Borsatan
Die is dan nog iets toepasselijkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och straks gaat ie de Waarheid zingen
Jammer is dat dan he.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas wel gehoord. Radio staat aan, ik was nog wat aan het lezen online.
Precies, dat zijn werkelijk trutjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vergeleken met al die 3fm trutjes..
ja maar ja... jij vindt echt ALLES leukquote:
Deze IS ook leuk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ja... jij vindt echt ALLES leuk
Dankquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies, dat zijn werkelijk trutjes
3FM trekt de helft van de luisteraars van Radio 5. Die zender is echt niet relevant meer. Hobbytuin.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vergeleken met al die 3fm trutjes..
Dat vorige nummer niet zoquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ja... jij vindt echt ALLES leuk
Welk vorig nummer?quote:
niet zo... man man man.. ben je wel een man?quote:
Jij kent wel je moeilijke woorden!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:12 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ze begon erg slecht omdat ze op de plek van Rob Stenders werd gedropt. Daarmee werd ze direct mijn vijand. Maar inmiddels gaat het inderdaad wel.
Het is verder geen Meta de Vries. Ook voor haar geldt....de stem is niet onderscheidend.
SR was weer leuk hier maar de rest van het jaar luister ik er ook niet meer naar..quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
3FM trekt de helft van de luisteraars van Radio 5. Die zender is echt niet relevant meer. Hobbytuin.
Het is zo jammer dat de Nederlandse muziek over het algemeen gerepresenteerd wordt door een Blof en een Borsatan, terwijl er stiekem gewoon achterlijk veel goeie muziek gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat dit dan weer overgaat in Blof
Dat weet alleen ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet zo... man man man.. ben je wel een man?
oh noem je dat tegenwoordig zo...quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Annemieke lijkt me ook oprecht een tof wijf om bier mee te drinken ofzo.
Misschien dat je met je UI ook nog succes hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Absoluut of concertje pakken.. oh wacht.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Tot begin van dit jaar stond ie bij mij op mn werk standaard op 3fm... gelukkig is ie na de top 2000 gewoon op Radio 2 blijven staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
SR was weer leuk hier maar de rest van het jaar luister ik er ook niet meer naar..
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh noem je dat tegenwoordig zo..."bier drinken"
Mwa moet ik thuis weer alles uitleggen enzo, ben geen Marco B hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien dat je met je UI ook nog succes hebt.
Eens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Is een "grap" uit de ONZ SC ooit. Je moet erbij zijn geweest.quote:
met een bijl er op in hakken schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef Zorro het volgende:
Mijn radio is stuk. Ik hoor ineens niks meer.
LaterZquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef alopio het volgende:
Maar Bløf heeft gelijk, het is inderdaad tijd om weg te gaantot vanavond luitjes
tot vanavondquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef alopio het volgende:
Maar Bløf heeft gelijk, het is inderdaad tijd om weg te gaantot vanavond luitjes
Schaam jij je ooit wel ergens voor?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind dit mooi en ik schaam me totaal niet![]()
O bedankt, ga ik dat eens proberenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
met een bijl er op in hakken schijnt te helpen.
Fijne dagquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef alopio het volgende:
groot gelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:18 schreef houdjemond het volgende:
die schaamteloosheid zijn we inmiddels gewendquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:18 schreef houdjemond het volgende:
Same, dikke nostalgie naar 00s Radio 2quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:18 schreef houdjemond het volgende:
Behalve vorige editie met Rick, niet echt nee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Schaam jij je ooit wel ergens voor?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
die schaamteloosheid zijn we inmiddels gewend
Tot laterquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef alopio het volgende:
Dat Zatermag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:19 schreef Isorden het volgende:
Inmiddels wel aan een lekker glaasje port hier
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:17 schreef Isorden het volgende:
Ik vervang Blof even met wat meer APP...
cielke, deed het prima jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik snap wel dat ze wat meer diversiteit willen op Radio 2. Al die mannen-veteranen van middelbare leeftijd lijken misschien wel iets te veel op elkaar. Die vrouw die de ochtend doet, is nu is ieder geval de oplossing niet. Ik vond die dame die de afgelopen jaren in de nachtelijke uren draaide het wel leuk doen, volgens mij zat die normaal bij Ruud de Wild.
Die is echt leuk!quote:
Emmely doet het nog steeds primaquote:
Evelien was eigenlijk de enige vrouwelijke dj voor zover ik me kan herinneren die ik helemaal niks vond bij de top 2000.quote:
Ok dan is het goedquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij zei nog "speciaal voor HJM"
omdat ze opmerkte dat zaterdag op zaterdag gedraaid werd.quote:
Ze zit naast me.quote:
Een kuffer voor in de Curverquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
Paskal komt 'into the groove'. Ik voel een cover aankomen.
Volgens mij vanaf 20uquote:
In je natte dromen zekerquote:
Niet in de lijst. Te veel zomerse meuk tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:24 schreef peaceman het volgende:
Hoe hoog zou dit nummer staan bij een top 2000 in de zomer?
Yeah I got on sneaks, but I need a new pairquote:
Zomer is het favoriete seizoen van X % van de stemmers genot.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:24 schreef peaceman het volgende:
Hoe hoog zou dit nummer staan bij een top 2000 in de zomer?
Stond ie op zijn akker man?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was nog op de 70e verjaardag van Akkerman.
Nee, er was melk weg.quote:
Die staat ook hogerquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:26 schreef Evenstar het volgende:
Emma en Louis versie is toch echt beter, maar dit luistert ook gewoon lekker weg
zegt ook wel wat over hoe goed 2pac wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:27 schreef Isorden het volgende:
Heb opzich vrij weinig met hiphop enzo, maar dit nummer kan ik prima waarderen
Zit ie op een schip?quote:
Zou het nummer beter maken denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
als je niet beter zou weten zou ik zweren dat Daft Punk hieraan heeft meegewerkt
Lekkere beat en tekst die een beetje ergens over gaatquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:27 schreef Isorden het volgende:
Heb opzich vrij weinig met hiphop enzo, maar dit nummer kan ik prima waarderen
Sorry, ik kon niet op Diaan wachten, heb al gepakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
Nou ik vind het mooi geweest. Tijd voor bier.![]()
Nog meer mensen die bier willen?
Zit momenteel aan een glaasje portquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
Ben hier net aan de lunch begonnen, moet eerst nog een stuk ontkaterenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
Ja, "wij willen bier, drinken, bier dat wil mij".quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, ik kon niet op Diaan wachten, heb al gepakt.
Enige manier om dit soort gekweel te overleven dus graag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
Eentje dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
Geniet ervanquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
Heel veel rap heeft juist teksten die ergens over gaan. Zeker in de jaren '90.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekkere beat en tekst die een beetje ergens over gaat
Ja lekker kom maar doorquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, ik kon niet op Diaan wachten, heb al gepakt.
Duh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:31 schreef Isorden het volgende:
Dit klinkt niet als het intro van de lange versie
Je hebt nu een abnormale aan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga eens een normale broek en overhemd aantrekken.
Rickenbackerquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
deze is teringmoeilijk op de bas maar zo leuk om te spelen![]()
En nogmaals, chris squire heeft echt een weergaloze bastoon
Het begin wat nog over was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welk begin?
Dat is er al vakkundig afgeknipt
Hier gaat iets misquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[ afbeelding ]
Jojo's Bizarre Adventure-genot
Zijn vooral denk ik de dead notes die het lastig maken, niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
deze is teringmoeilijk op de bas maar zo leuk om te spelen![]()
En nogmaals, chris squire heeft echt een weergaloze bastoon
Radio 2 die volledige tracks draait?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:31 schreef Isorden het volgende:
Dit klinkt niet als het intro van de lange versie
Pindakaas heeft wel vaker moeite met plaatjes.quote:
Hele nummers doen ze enkel tussen 01.00 en 05.00 uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Radio 2 die volledige tracks draait?
Oh, sweet summer child, zo hebben ze geen tijd voor lulverhalen van random mensen.
Trainingsbroek en mijn MS-shirt met "You're never alone, remember that"quote:
ja, hij speelt ghost notes in de hoofdriff, maar je kan ook zachtere open snaren spelen. Ik speel zelf met vingers wat het iets moeilijker maakt, ik kan totaal niet met plecturm spelenquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zijn vooral denk ik de dead notes die het lastig maken, niet?
Dit had zomaar in de Dukes of Hazard kunnen zitten.quote:
Behalve als het The Who isquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele nummers doen ze enkel tussen 01.00 en 05.00 uur
Klopt helaas wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pindakaas heeft wel vaker moeite met plaatjes.
Mwah aan het uur van Echoes te zien (ergens een dag tussen 17.00 en 18.00) gaan ze die overdag gewoon helemaal draaienquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hele nummers doen ze enkel tussen 01.00 en 05.00 uur
De wie?quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behalve als het The Who is
Ik word alweer boosquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behalve als het The Who is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |