Heujquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
*bereidt zich voor...
ah shit..waaruit bestond die kerstmaaltijd?
Ik ken eigenlijk alleen Ten, de rest kan me niet bekoren van PJ of Vedder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
met een nummer waarvan ik denk dat ik het niet.
PJ is overigens ook zo'n band waar je niet kritisch over mag zijn, zo lijkt het soms. Terwijl iedereen weet dat ze ook een hoop matig materiaal hebben uitgebracht.
Jij leest het ieder topic?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
doen heel veel mensen hun best voor om die te vullen en jij leest m gewoon niet. Jammer
Dan had The Hoff er ook in moeten staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat Patrick er zelf niet in met dit juweeltje?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja, straks loopt ie echter wel weer vedderquote:
Sneller dan Gossip-zangeres dat doet met een winkelwagentje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, even snel broodje naar binnen gewerkt.
Eddie Vledder vergelijken met Bob Dylanquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Eddie doet een Bob Dylan, ik versta er geen reet van
nou ja zeg! Beheers je!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Poppejans het volgende:
Maakt niet uit of het onverstaanbaar is, alles wat uit Eddie komt klinkt geil
Zelfs zijn ontlasting en braaksel werken lustgevoelens op!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Poppejans het volgende:
Maakt niet uit of het onverstaanbaar is, alles wat uit Eddie komt klinkt geil
In bed neem ik dan aan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Into the Wild is trouwens echt een perfecte datefilm. Al menigmaal op een 2e/3e date gekeken. En ze vinden t allemaal zielig hoe het afloopt en moeten dan getroost worden he..
Gek genoeg deze film voor het eerst bij Levensbeschouwing op de middelbare gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef laxus13 het volgende:
Prachtige film ook en de liedjes zijn magistraal
Is dat de broer van Dick?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Eddie Vledder vergelijken met Bob Dylan
Daar durf ik geen uitspraken over te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sneller dan Gossip-zangeres dat doet met een winkelwagentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |