Ja, straks loopt ie echter wel weer vedderquote:
Sneller dan Gossip-zangeres dat doet met een winkelwagentje?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, even snel broodje naar binnen gewerkt.
Eddie Vledder vergelijken met Bob Dylanquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Eddie doet een Bob Dylan, ik versta er geen reet van
nou ja zeg! Beheers je!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Poppejans het volgende:
Maakt niet uit of het onverstaanbaar is, alles wat uit Eddie komt klinkt geil
Zelfs zijn ontlasting en braaksel werken lustgevoelens op!!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Poppejans het volgende:
Maakt niet uit of het onverstaanbaar is, alles wat uit Eddie komt klinkt geil
In bed neem ik dan aan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Into the Wild is trouwens echt een perfecte datefilm. Al menigmaal op een 2e/3e date gekeken. En ze vinden t allemaal zielig hoe het afloopt en moeten dan getroost worden he..
Gek genoeg deze film voor het eerst bij Levensbeschouwing op de middelbare gezienquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef laxus13 het volgende:
Prachtige film ook en de liedjes zijn magistraal
Is dat de broer van Dick?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Eddie Vledder vergelijken met Bob Dylan
Daar durf ik geen uitspraken over te zien.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sneller dan Gossip-zangeres dat doet met een winkelwagentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |