Goh ja, 'Baby'quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nobody puts Baby in the corner
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
John en Olivia hebben ook het eeuwige leven niet dus als ze het juiste moment kiezen zal er vast een editie met redelijk wat Grease-materiaal komen
Vooruit dan maar *rent*quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat er nog iemand in de hoek die gelift wil worden?
met een nummer waarvan ik denk dat ik het niet.quote:
*bereidt zich voor...quote:
Ik zie dat het inderdaad al jaren standhoudt in de onderste regionen. Bijzonder wel ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een jaartje maar en dat was (2009) ver voor Sander vd Pavert ook maar zindelijk was
doen heel veel mensen hun best voor om die te vullen en jij leest m gewoon niet. Jammerquote:
Heujquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
*bereidt zich voor...
ah shit..waaruit bestond die kerstmaaltijd?
Ik ken eigenlijk alleen Ten, de rest kan me niet bekoren van PJ of Vedder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
met een nummer waarvan ik denk dat ik het niet.
PJ is overigens ook zo'n band waar je niet kritisch over mag zijn, zo lijkt het soms. Terwijl iedereen weet dat ze ook een hoop matig materiaal hebben uitgebracht.
Jij leest het ieder topic?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
doen heel veel mensen hun best voor om die te vullen en jij leest m gewoon niet. Jammer
Dan had The Hoff er ook in moeten staanquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat Patrick er zelf niet in met dit juweeltje?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |