Allewn deze versie is leukquote:
en dik gestegen ookquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel opvallend dat dit nog steeds stand houdt, waar er veel soortgelijke nrs toch al wel zijn uitgevallen.
Grease komt vandaag weer op tv, 18 uur op de BBCquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:36 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het een schande dat er niks van Grease in staat trouwens.
Dirty Dancing en Saturday Night Fever staan er wel in, maar niks van Grease
Dat heb ik met dit nummerquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat nummer van The Monkees is het eerste nummer dat ik me bewust herinner.
het Trump en Obama Barbie Girl duet is beter.quote:
Ik heb de Sheeran-pauze opgelengd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:37 schreef MTheBassman het volgende:
Dit hoeft van mij niet per se, of zo.
Nobody puts Baby in the cornerquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Staat er nog iemand in de hoek die gelift wil worden?
Denk vooral door Lucky TV. Heeft er ook een aantal jaar niet in gestaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel opvallend dat dit nog steeds stand houdt, waar er veel soortgelijke nrs toch al wel zijn uitgevallen.
John en Olivia hebben ook het eeuwige leven niet dus als ze het juiste moment kiezen zal er vast een editie met redelijk wat Grease-materiaal komenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:36 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het een schande dat er niks van Grease in staat trouwens.
Dirty Dancing en Saturday Night Fever staan er wel in, maar niks van Grease
"Zij Laat een Wind"quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:39 schreef Mani89 het volgende:
Waarom staat Patrick er zelf niet in met dit juweeltje?![]()
Nou kom maar opquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nobody puts Baby in the corner
Een jaartje maar en dat was (2009) ver voor Sander vd Pavert ook maar zindelijk wasquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Denk vooral door Lucky TV. Heeft er ook een aantal jaar niet in gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |