SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
In 2017 ben ik naar Gdansk, Polen geweest voor Gojira (en midweekje weg natuurlijk). Was goedkoper dan naar een concert in Utrecht (+trein en hotel)quote:
Als je die eruit haalt dan wordt het moeilijk zoeken inderdaadquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:27 schreef Zorro het volgende:
Ah The The, de enige band waar ik niet standaard The uit de naam weglaat bij het sorteren.
Dat is niet echt consequent, dan klopt er niets van de volgorde!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:27 schreef Zorro het volgende:
Ah The The, de enige band waar ik niet standaard The uit de naam weglaat bij het sorteren.
En goedkoop bierquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2017 ben ik naar Gdansk, Polen geweest voor Gojira (en midweekje weg natuurlijk). Was goedkoper dan naar een concert in Utrecht (+trein en hotel)
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef alpeko het volgende:
De enige bandnaam die Erben Wennemars in 1x goed kan uitspreken
Tof!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2017 ben ik naar Gdansk, Polen geweest voor Gojira (en midweekje weg natuurlijk). Was goedkoper dan naar een concert in Utrecht (+trein en hotel)
lolquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef alpeko het volgende:
74, 75 was beter geweest.quote:
Sanne Hans schijnt hier ook weinig moeite mee te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef alpeko het volgende:
Ik zoek me ook altijd Lazarus, maar dan kom ik steeds bij David Bowie uitquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is niet echt consequent, dan klopt er niets van de volgorde!
Ben ook in Gdansk geweest, dit kan ik beamen. Mooie stad. Was wel goed koud toen ik er was. maar ik voelde me als een rijke tata daarquote:
Bonusvraag: en welk nummer van Phil Collins ook?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef alpeko het volgende:
Zou Erben zelfmoord plegen als er dit jaar een Elfstedentocht komt maar die door Corona niet door kan gaan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:28 schreef alpeko het volgende:
Dat moet toch wel lukken met die 8 uur extra zou je zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Kanaroe het volgende:
De outtro van dit nummer is zo gaaf, hopelijk draaien ze em compleet
Zeker. Die week 24 liter bier gedronken.quote:
Sususususususudioquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bonusvraag: en welk nummer van Phil Collins ook?
Sussudio?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bonusvraag: en welk nummer van Phil Collins ook?
ze hebben 8 uur extra, dus je zou denken dat het moet lukken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Kanaroe het volgende:
De outtro van dit nummer is zo gaaf, hopelijk draaien ze em compleet
Nee, want dan komt die tocht er niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou Erben zelfmoord plegen als er dit jaar een Elfstedentocht komt maar die door Corona niet door kan gaan?
Hier ga ik even over nadenken...quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou Erben zelfmoord plegen als er dit jaar een Elfstedentocht komt maar die door Corona niet door kan gaan?
Bespaar ons de details, M.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
Kan alsnog niet tippen aan hongarije, daar betaal je voor zowat alles echt niks.
Ja mooi is dat, geld laten rollen maar alsnog niks kwijt zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook in Gdansk geweest, dit kan ik beamen. Mooie stad. Was wel goed koud toen ik er was. maar ik voelde me als een rijke tata daar
Kan alsnog niet tippen aan hongarije, daar betaal je voor zowat alles echt niks.
Cappuccino welquote:
Hier lopen ook van die aso'squote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of we met oudjaar wel Jools kunnen horen, de afgelopen twee jaar leek het hier wel Beiroet en hebben we de tv maar weer uitgezet
Apart, mij aan Lloyd Colequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Die stem doet me een beetje (klein beetje) denken aan Peter Steele van Type O Negative
Daarom juist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want dan komt die tocht er niet.
Dit jaar besloten dat geen enkel nr een wekker waard is. Vond t iets te vroeg nadat ik om half 3 op bed lag. Luister t straks wel even terug.quote:
Behalve als je rond de tijd van de GP Formule 1 daar komt, dan gaat alles 150% de hoogte inquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook in Gdansk geweest, dit kan ik beamen. Mooie stad. Was wel goed koud toen ik er was. maar ik voelde me als een rijke tata daar
Goedzo!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Ok, ik neem het terug, besr lekker dit
Die heb ik toch maar mooi live gezien ergens in Schubbekutveen op Waldrock.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Die stem doet me een beetje (klein beetje) denken aan Peter Steele van Type O Negative
ZOVEEEL vluchtelingen zijn er nou ook weer niet !!!111!!!1quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef houdjemond het volgende:
de afgelopen twee jaar leek het hier wel Beiroet
ze hebben ook raar geld daar. 310 forints is 1 euro ongeveer. Dus je zit met zoveel briefgeld in je portemonnee, het is echt zowat niks waardquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, geld laten rollen maar alsnog niks kwijt zijn
schande dat ie daar niet al in stond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef Isorden het volgende:
* Isorden gooit dit nummer in zn standaard spotify playlist
Griekenland kost ook geen fluit meer sinds een decennium ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, geld laten rollen maar alsnog niks kwijt zijn
Leuk, wist niet dattie nog speeldequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lloyd hebben we een paar jaar geleden nog gezien,was heel tof
Moet eerlijk bekennen dat ik dit niet kendequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
schande dat ie daar niet al in stond.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik dit niet kende
ja leuk uur, alleen vind ik hier geen sheeranquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef Dagoduck het volgende:
Mensen die dit een kutuur vindenZo nog even pauze erin bij Edje. Topuur.
Ik kende het ook niet en het begon mij een beetje teveel als behang, maar kon het wel waarderen vanaf een minuut of tweequote:
Eenschquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vond Ed Sheeran toen die net bekend werd nog wel wat hebben. Nu begin ik het strontvervelende muziek te vinden
Zou ik heen dit jaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Griekenland kost ook geen fluit meer sinds een decennium ofzo
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet en het begon mij een beetje teveel als behang, maar kon het wel waarderen vanaf een minuut of twee
Het is nooit te laat om geweldige muziek te ontdekkenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik dit niet kende
Ja, maar was uiteindelijk foutjequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
had jij mij vannacht gementioned?
Zeker, en 95% van de lijst ken ik doorgaans al, toch mooi dat er soms nog van die onontdekte pareltjes tussen zittenquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om geweldige muziek te ontdekken
Dit welquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het gevoel dat Ed Sheeran er een stuk of 15 keer in staat en dat ik dan ook toevallig elke keer luister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |