Sususususususudioquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bonusvraag: en welk nummer van Phil Collins ook?
Sussudio?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Bonusvraag: en welk nummer van Phil Collins ook?
ze hebben 8 uur extra, dus je zou denken dat het moet lukken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Kanaroe het volgende:
De outtro van dit nummer is zo gaaf, hopelijk draaien ze em compleet
Nee, want dan komt die tocht er niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou Erben zelfmoord plegen als er dit jaar een Elfstedentocht komt maar die door Corona niet door kan gaan?
Hier ga ik even over nadenken...quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Zou Erben zelfmoord plegen als er dit jaar een Elfstedentocht komt maar die door Corona niet door kan gaan?
Bespaar ons de details, M.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
Kan alsnog niet tippen aan hongarije, daar betaal je voor zowat alles echt niks.
Ja mooi is dat, geld laten rollen maar alsnog niks kwijt zijnquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook in Gdansk geweest, dit kan ik beamen. Mooie stad. Was wel goed koud toen ik er was. maar ik voelde me als een rijke tata daar
Kan alsnog niet tippen aan hongarije, daar betaal je voor zowat alles echt niks.
Cappuccino welquote:
Hier lopen ook van die aso'squote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Eens kijken of we met oudjaar wel Jools kunnen horen, de afgelopen twee jaar leek het hier wel Beiroet en hebben we de tv maar weer uitgezet
Apart, mij aan Lloyd Colequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Die stem doet me een beetje (klein beetje) denken aan Peter Steele van Type O Negative
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |