Daarom juist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want dan komt die tocht er niet.
Dit jaar besloten dat geen enkel nr een wekker waard is. Vond t iets te vroeg nadat ik om half 3 op bed lag. Luister t straks wel even terug.quote:
Behalve als je rond de tijd van de GP Formule 1 daar komt, dan gaat alles 150% de hoogte inquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben ook in Gdansk geweest, dit kan ik beamen. Mooie stad. Was wel goed koud toen ik er was. maar ik voelde me als een rijke tata daar
Kan alsnog niet tippen aan hongarije, daar betaal je voor zowat alles echt niks.
Goedzo!quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Ok, ik neem het terug, besr lekker dit
Die heb ik toch maar mooi live gezien ergens in Schubbekutveen op Waldrock.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Die stem doet me een beetje (klein beetje) denken aan Peter Steele van Type O Negative
ZOVEEEL vluchtelingen zijn er nou ook weer niet !!!111!!!1quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef houdjemond het volgende:
de afgelopen twee jaar leek het hier wel Beiroet
ze hebben ook raar geld daar. 310 forints is 1 euro ongeveer. Dus je zit met zoveel briefgeld in je portemonnee, het is echt zowat niks waardquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, geld laten rollen maar alsnog niks kwijt zijn
schande dat ie daar niet al in stond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef Isorden het volgende:
* Isorden gooit dit nummer in zn standaard spotify playlist
Griekenland kost ook geen fluit meer sinds een decennium ofzoquote:Op zaterdag 26 december 2020 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, geld laten rollen maar alsnog niks kwijt zijn
Leuk, wist niet dattie nog speeldequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lloyd hebben we een paar jaar geleden nog gezien,was heel tof
Moet eerlijk bekennen dat ik dit niet kendequote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
schande dat ie daar niet al in stond.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik dit niet kende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |