chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe onbeschaafd zo met de kerstquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker hoor. Maak van je hart geen moordkuilquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe onbeschaafd zo met de kerst
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lekker ding hoor pfffquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe onbeschaafd zo met de kerst![]()
Ik zou Adele doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maak van je hart geen moordkuil
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Zeker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Begrijpelijk. Als ik op vrouwen zou vallen ik ookquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Als ik op vrouwen zou vallen ik ook
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zei een maat van me altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Getrouwd of niet. Maar ik mag toch naar het menu kijken?"Dat je op dieet bent wil niet zeggen dat je niet op het menu mag kijken!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wil je menu?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Getrouwd of niet. Maar ik mag toch naar het menu kijken?Zonder wrijving geen glans![]()
Liever later.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zei een maat van me altijd."Dat je op dieet bent wil niet zeggen dat je niet op het menu mag kijken!"
en die Adele is een lekker ding. Stevig en heerlijke brede heupen👌
![]()
Was vroeger wel slanker ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat dusen die Adele is een lekker ding. Stevig en heerlijke brede heupen👌
Euhm, graatmager momenteel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat dusen die Adele is een lekker ding. Stevig en heerlijke brede heupen👌
![]()
Ja daar is ze niet leuker op geworden. Te ver doorgeslagenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, ze is wel wat kilo's kwijt. Wil ik ook in het nieuwe jaar
Ik ook. Ongeveer 10 kg zou leuk zijn .quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, ze is wel wat kilo's kwijt. Wil ik ook in het nieuwe jaar![]()
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Ongeveer 10 kg zou leuk zijn .![]()
Oeps.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Corona kilo's?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Ongeveer 10 kg zou leuk zijn .Zonder wrijving geen glans![]()
Billy.quote:
Die heb ik wel een stuk of 15 ja. Die motten er echt af. Ik hoef niet afgetraind te zijn maar ik voel me toch wel prettiger als ik wat slanker ben.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Voorheen niet hoor, maar ze is heel erg afgevallen. Vind het nu niks. Ze werkt nu als kleerhanger bij c&aquote:![]()
![]()
Ja snap ik . Succes!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heb ik wel een stuk of 15 ja. Die motten er echt af. Ik hoef niet afgetraind te zijn maar ik voel me toch wel prettiger als ik wat slanker ben.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja dat staat haar welquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorheen niet hoor, maar ze is heel erg afgevallen. Vind het nu niks. Ze werkt nu als kleerhanger bij c&aZonder wrijving geen glans![]()
Net nog een nachthoop gemacht.quote:
LOL een man is aangehouden omdat die een jongen van 10 zijn auto door Rotterdam liet rijden. Hij snapt het niet want de jongen kon prima rijden zei hij
Hele tijd ptptptpt prrtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog een nachthoop gemacht.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit meen je niet?quote:
Je moet wel wat vast te pakken hebben ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind die magere sprieten niks. Hou van stevigggZonder wrijving geen glans![]()
Die conclusie heb ik ondertussen ook getrokken. Al vind ik het wel heel verbazend hoe snel ze erbij vlogen toen ik thuis zat en ook niet meer naar de sportschool kon dit jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Te mager is niet erg. Je krijgt er sneller kilo's bij dan eraf.
Het is in ieder geval een stuk leuker als je aan moet komen dan wanneer je af moet vallen lijkt mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Te mager is niet erg. Je krijgt er sneller kilo's bij dan eraf.
Kijk al die fashion modellen... graatmager. Zo jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind die magere sprieten niks. Hou van stevigggEen actieve deelnemer.![]()
Je moet wat zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef mazaru het volgende:
LOL een man is aangehouden omdat die een jongen van 10 zijn auto door Rotterdam liet rijden. Hij snapt het niet want de jongen kon prima rijden zei hij![]()
![]()
Hoe noem je een koninklijke drol?
Een majesschijt
Ik heb geen voorkeur eigenlijk. Ja, voor aantrekkelijke vrouwen. Maar dat kunnen voor mij sprieten en voluptueuze spekkies zijn en alles daar tusseninquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind die magere sprieten niks. Hou van steviggg
Burp en kots.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie het is![]()
Dame Chanel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Chanel5 het volgende:
Echt, er zijn meer gekken die buiten rondlopen dan dat er vast zitten.
Klopt ja. Heb hetzelfde... sinds die sportschool dicht ging en later open maar met timeboxen dus gedoe, zijn er wel wat kilo's bijgekomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik ondertussen ook getrokken. Al vind ik het wel heel verbazend hoe snel ze erbij vlogen toen ik thuis zat en ook niet meer naar de sportschool kon dit jaar.Een actieve deelnemer.![]()
Voor hetzelfde geld geven ze hem gelijk en mogen ze doorrijdenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef mazaru het volgende:
Een majesschijt![]()
@mario390“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wimpie kan ze wel draaien gok ik als ik zo naar die kop kijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef mazaru het volgende:
Een majesschijt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Likequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef mazaru het volgende:
Een majesschijtZonder wrijving geen glans![]()
Ben je al lang gek? Of nog niet zo gek lang?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Chanel5 het volgende:
Echt, er zijn meer gekken die buiten rondlopen dan dat er vast zitten.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wimpie kan ze wel draaien gok ik als ik zo naar die kop kijk.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben gek lang.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ben je al lang gek? Of nog niet zo gek lang?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie het is
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld geven ze hem gelijk en mogen ze doorrijden![]()
![]()
Zo! Klaar met de drank. Ik ga mijn tandjes poetsen
Doe je goed dan ...quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie het is![]()
Gezellig hierAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>![]()
Lekker toiletpot slingeren toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Was dat toen ze in die caravan op Johan lag te wachten?quote:
Als ze uit zo'n programma als Utopia komt zegt het mij helemaal niets.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Hey Botquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze uit zo'n programma als Utopia komt zegt het mij helemaal niets.![]()
Over balustrade slingeren nadat Bolkequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toiletpot slingeren toch.heeft gehoopt
Uw ADH vitamine Worst
Op jessie in de boot.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was dat toen ze in die caravan op Johan lag te wachten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Immer!quote:
FOK!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:07 schreef X-23 het volgende:
FOK is echt wel het eeuwige sneue handje boven het hoofd houden
Fame
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Die ga ik ooit nog leren om op de pot te vlaaien. Wel een grotere pot kopen dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Over balustrade slingeren nadat Bolkeheeft gehoopt
Ik ben nu 18kg lichter dan ik was voor ik zwanger werdquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik ondertussen ook getrokken. Al vind ik het wel heel verbazend hoe snel ze erbij vlogen toen ik thuis zat en ook niet meer naar de sportschool kon dit jaar.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ben nu 18kg lichter dan ik was voor ik zwanger werd![]()
![]()
Dat is nogal!
Hoi,vrolijk kerstfeest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap ze.quote:
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi tong! Kom je ook bolken?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja - er is nu een serieuze tegenstander bijgekomen...quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Tong gaat haags nog ff van de troon stoten hier ...Een actieve deelnemer.![]()
Is te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Tong gaat haags nog ff van de troon stoten hier ...Zonder wrijving geen glans![]()
Dat doe jij al niet, dan gaat Bolke dat ook niet doenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die ga ik ooit nog leren om op de pot te vlaaien. Wel een grotere pot kopen dan.
Uw ADH vitamine Worst
Bolken ?quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:ja ben er wel blij mee, heb wel gewoon een gezond gewicht nu. Was voor mijn zwangerschap een paar kg te zwaar.
![]()
Nu het zo koud is wel hoor. Zoveel haar heb ik nou ook weer niet op mijn reet dat ik in die kou een kwartier met m'n gat over de reling kan hangen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat doe jij al niet, dan gaat Bolke dat ook niet doen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu het zo koud is wel hoor. Zoveel haar heb ik nou ook weer niet op mijn reet dat ik in die kou een kwartier met m'n gat over de reling kan hangen.![]()
![]()
Billy/Marjet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja! Bolken!quote:![]()
![]()
Het 'blokken' van andere users door hier te posten zodat ze geen punten (meer) halen
Ik blok niemand. Ik lees ook niet. Ik word gelezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ander woord voor Blokken.
Afvoer naar buiten, straks gaan je buren je bruine neerslag nog missenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu het zo koud is wel hoor. Zoveel haar heb ik nou ook weer niet op mijn reet dat ik in die kou een kwartier met m'n gat over de reling kan hangen.Uw ADH vitamine Worst
Dat is waar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blok niemand. Ik lees ook niet. Ik word gelezen.Een actieve deelnemer.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Chanel5 het volgende:
Bendervandoor![]()
ff zwaaien want daar houdt Soury zo van...![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Chanel5 het volgende:
Bendervandoor![]()
ff zwaaien want daar houdt Soury zo van...Zonder wrijving geen glans![]()
Ze komen morgen gewoon de containers legen hier trouwens. Wat is dat voor een nazi-bedrijf? Je mensen op 2e kerstdag én op zaterdag de vuilniswagen opjagen
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Chanel5 het volgende:
Bendervandoor![]()
ff zwaaien want daar houdt Soury zo van...
Wat moeten ze dan? Zorgen dat je Napels taferelen in de straten krijgt hier?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze komen morgen gewoon de containers legen hier trouwens. Wat is dat voor een nazi-bedrijf? Je mensen op 2e kerstdag én op zaterdag de vuilniswagen opjagenZonder wrijving geen glans![]()
Op zaterdag? Wat apart. Dat de supermarkten open zijn is al bijzonder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze komen morgen gewoon de containers legen hier trouwens. Wat is dat voor een nazi-bedrijf? Je mensen op 2e kerstdag én op zaterdag de vuilniswagen opjagen
Hier is voor deze paar weken een afwijkend vuilnis ophaalrooster opgesteld voor grijs, papier en plastic.Een actieve deelnemer.![]()
Een dag eerder komen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Zorgen dat je Napels taferelen in de straten krijgt hier?Dit deden ze vroeger echt niet hoor.
Ik had ze van de week nog aan de telefoon voor m'n werk en sprak m'n verbazing uit dat ze op tweede kerstdag zouden komen en die gast zei zelf ook dat hij het bezopen vondquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zaterdag? Wat apart. Dat de supermarkten open zijn is al bijzonder.
Hier is voor deze paar weken een afwijkend vuilnis ophaalrooster opgesteld voor, grijs, papier en plastic.
Een particulier bedrijf zeker ipv gemeentelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze komen morgen gewoon de containers legen hier trouwens. Wat is dat voor een nazi-bedrijf? Je mensen op 2e kerstdag én op zaterdag de vuilniswagen opjagenUw ADH vitamine Worst
Met de huidige situatie en een mogelijk zeer onrustige aanloop naar oud en nieuw lijkt het mij wel verstandig om de boel vaker te legenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een dag eerder komen?Dit deden ze vroeger echt niet hoor.
Volgens mij niet maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een particulier bedrijf zeker ipv gemeentelijk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja al een paar keer op de plee vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de huidige situatie en een mogelijk zeer onrustige aanloop naar oud en nieuw lijkt het mij wel verstandig om de boel vaker te legenUw ADH vitamine Worst
Het zou kunnen dat de medewerkers geen kerst vieren ook.
Ik suggereer hier verder niets mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja al en laat keer op de plee vandaagZonder wrijving geen glans![]()
Dat is alleen maar gezond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja al een paar keer op de plee vandaag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vooral niet als dat voor 200% uitbetaalt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Het zou mij ook niet boeien om te werken op kerstEen actieve deelnemer.![]()
Mij ook niet. Waardeloze dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Het zou mij ook niet boeien om te werken op kerstZonder wrijving geen glans![]()
Ik vind het toch wel prettig om met in het weekend en met feestdagen vrij te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Het zou mij ook niet boeien om te werken op kerst"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik bepaal eerlijk gezegd liever zelf wanneer ik vrij ben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel prettig om met in het weekend en met feestdagen vrij te zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
In loondienst heb je dat vaak niet in de hand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik bepaal eerlijk gezegd liever zelf wanneer ik vrij ben.Een actieve deelnemer.![]()
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral niet als dat voor 200% uitbetaalt.Uw ADH vitamine Worst
2 en 3 januari vrij zijn was voor mij altijd fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel prettig om met in het weekend en met feestdagen vrij te zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In loondienst heb je dat vaak niet in de hand.Zonder wrijving geen glans![]()
Vooral om bij te komen van alle drank? Van 1 januari kreeg ik vaak niet alles meer mee vanwege de gezellige night before.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 en 3 januari vrij zijn was voor mij altijd fijn.
Een actieve deelnemer.![]()
Daar kun je snel wat aan doen. Even een Grolsch openploppen en opdrinken.quote:Een actieve deelnemer.![]()
Zoiets,dat was echt een slijtageslag soms.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral om bij de komen van alle drank? Van 1 januari kreeg ik vaak niet alles mee vanwege de gezellige night before.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dankje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je snel wat aan doen. Even een Grolsch openploppen en opdrinken.Zonder wrijving geen glans![]()
Je hebt je vakantiedagen nog te kiezen of mag dat ook al niet meer ?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In loondienst heb je dat vaak niet in de hand.![]()
Ik heb 0.0 Grolschquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je snel wat aan doen. Even een Grolsch openploppen en opdrinken.Uw ADH vitamine Worst
Haags drinkt Hertog Jan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je snel wat aan doen. Even een Grolsch openploppen en opdrinken.
Dat heb ik ook heel lang gehad, dat 1 januari eigenlijk nauwelijks bestond voor me. Meestal pas om 8 uur 's ochtends of zo in bed liggen en dan er even uitkomen voor het avondeten en dan weer terug naar bed gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral om bij te komen van alle drank? Van 1 januari kreeg ik vaak niet alles meer mee vanwege de gezellige night before.
Wakker worden en niet weten of het ochtend of avond is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang gehad, dat 1 januari eigenlijk nauwelijks bestond voor me. Meestal pas om 8 uur 's ochtends of zo in bed liggen en dan er even uitkomen voor het avondeten en dan weer terug naar bed gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik drink nauwelijks alcohol, ligt mijn interesse niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
schrijf je in voor de bierproef serie januari 2021Zonder wrijving geen glans![]()
In sectoren waar in het weekend en met feestdagen gewerkt wordt is het doorgaans nogal een gedoe om op die dagen vrij te krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je vakantiedagen nog te kiezen of mag dat ook al niet meer ?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Truequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In sectoren waar in het weekend en met feestdagen gewerkt wordt is het doorgaans nogal een gedoe om op die dagen vrij te krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat is vooral afstemmen met collega's. Veel collega's hebben schoolgaande kinderen en die zitten dus met de schoolvakantie's. Dus de mensen zonder schoolgaande kinderen moeten eigenlijk altijd in andere weken plannen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je vakantiedagen nog te kiezen of mag dat ook al niet meer ?Een actieve deelnemer.![]()
Dat vond ik vaak ook zwaar kut.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vooral afstemmen met collega's. Veel collega's hebben schoolgaande kinderen en die zitten dus met de schoolvakantie's. Dus de mensen zonder schoolgaande kinderen moeten eigenlijk altijd in andere weken plannen.Zonder wrijving geen glans![]()
Jeetje wat ergquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks alcohol, ligt mijn interesse niet.![]()
![]()
Heer Stoor.quote:
Millenium was echt erg ..... ik was de weg kwijt ... twas een uur of 10 in de morgen en na een stuk lopen kwam ik een taxi tegen ... had ik 2 gulden of zo te weinig ... maar ik mocht gaan ..quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wakker worden en niet weten of het ochtend of avond is.![]()
Moeite, maar wel over heen te komen denk ik...quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is 1 dag in de week , 2 biertjes ..quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks alcohol, ligt mijn interesse niet.![]()
Beken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang gehad, dat 1 januari eigenlijk nauwelijks bestond voor me. Meestal pas om 8 uur 's ochtends of zo in bed liggen en dan er even uitkomen voor het avondeten en dan weer terug naar bed gaan.En dan alleen tomatensoep...
![]()
Met een houten hoofd.. en de belofte aan jezelf dat dit potverdikke echt de allerlaatste keer is geweest.Een actieve deelnemer.![]()
Mwah als ik er 2 drink in het weekend is het al veel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is 1 dag in de week , 2 biertjes ..Zonder wrijving geen glans![]()
Dit is wel herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Millenium was echt erg ..... ik was de weg kwijt ... twas een uur of 10 in de morgen en na een stuk lopen kwam ik een taxi tegen ... had ik 2 gulden of zo te weinig ... maar ik mocht gaan ..
Als single zou ik die dagen idd juist werken om dan buiten de vakantie spits om weg te gaan ... september bvquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In sectoren waar in het weekend en met feestdagen gewerkt wordt is het doorgaans nogal een gedoe om op die dagen vrij te krijgen.![]()
Ik heb me prima vermaakt.quote:
Nou tis op de vrijdag ,,, ben je de rest van het weekend klaarquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah als ik er 2 drink in het weekend is het al veel.![]()
Lekker hoor, ff wat mokke met mn vrouwtje, maar dat is ook weer opgelost!quote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij ook wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kreeg ik pas na mijn 40e, daarvoor deed ik dat nooit omdat ik mezelf kendequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Beken.En dan alleen tomatensoep...
![]()
Met een houten hoofd.. en de belofte aan jezelf dat dit potverdikke echt de allerlaatste keer is geweest.
Daar ben ik ooit ook een keer geweest met een nieuwjaarsfeest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
een of ander party op het Westerdok ...
Nu is dat allemaal hoogbouw, kennis van me woonde daar in een bootquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit ook een keer geweest met een nieuwjaarsfeest.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeer zeker niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Truste. Je komt weer terug bij de DT?Zonder wrijving geen glans![]()
ik heb een vermoeden dat ie morgen vrij isquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Truste. Je komt weer terug bij de DT?![]()
Het zou een feest zijn op een mooie locatie,kwamen we daar terecht in een koude fabriekshal.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu is dat allemaal hoogbouw, kennis van me woonde daar in een boot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was met vnl. Spaans gezelschap, zoals je natuurlijk wel had kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit ook een keer geweest met een nieuwjaarsfeest.![]()
Ok. Hij heeft ook genoeg punten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat ie morgen vrij isEen actieve deelnemer.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was met vnl. Spaans gezelschap, zoals je natuurlijk wel had kunnen verwachten
In die sectoren is het eigenlijk altijd drama om vrij te krijgen is mijn persoonlijke ervaring en ook wat ik altijd om me heen ziequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Als single zou ik die dagen idd juist werken om dan buiten de vakantie spits om weg te gaan ... september bv![]()
Ja, de vierde week van januari kan je wel vrij krijgen, en daarna is het weer het hele jaar drama![]()
En dan elk jaar aanhoren dat mensen toch echt hun uren op moeten gaan nemen, om vervolgens weer 'nee' te horen als je verlof aanvraagt.
Zelf heb ik een keer een verloflijst ingediend waarin ik 12 weken vrij vroeg in totaal omdat ik dus een berg uren van hier tot ginder had. Daar werden er 7 van afgekeurd.
Ho wacht,ik heb nog 5 dagen hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Hij heeft ook genoeg punten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, die DT's breken je op... Eigenlijk is het best ongezond, die onderbrekingen van je slaapritme.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eindelijk eens een nachtje echt rusten.Een actieve deelnemer.![]()
Ik vond het wel meevallen .... maar misschien was ik een jaar later nu ik het me goed bedenk .. Millenium moest ik poen makenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou een feest zijn op een mooie locatie,kwamen we daar terecht in een koude fabriekshal.![]()
![]()
2072 punten scoren in 5 dagen... Dat lukt je niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ho wacht,ik heb nog 5 dagen hoor.Een actieve deelnemer.![]()
Beter s`nachts slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die DT's breken je op... Eigenlijk is het best ongezond, die onderbrekingen van je slaapritme.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik slaap meestal toch pas tegen 5 uurquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die DT's breken je op... Eigenlijk is het best ongezond, die onderbrekingen van je slaapritme.![]()
zo... En hoe laat sta je op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik slaap meestal toch pas tegen 5 uurEen actieve deelnemer.![]()
Ik was daar in `94 ofzo.Wat een klotefeest.Daarna zijn we doorgegaan naar de Berger Meermin waar een 72 uurs feest was.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:40 schreef chufi het volgende:
Was met de overgang naar de Euro of zo ...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rond 11quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zo... En hoe laat sta je op?![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik was toen al 40+ en was kapot na zo'n feestje .... met allemaal jonge gasten ... *15 jaar jonger of zo)quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was daar in `94 ofzo.Wat een klotefeest.Daarna zijn we doorgegaan naar de Berger Meermin waar een 72 uurs feest was.![]()
Lekker slipe Stoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ook slpile! Laters allen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ook slpile! Laters allen!![]()
Vlijmscherp.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
M1st1g is nog een jonge god.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DTS gaat misschien sluiten met 1e en 2e Kerstdag! Fijne Kerst!
was dit nu weer .. minder dan een dag te gaan![]()
Je mist je werk denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet moe de afgelopen maanden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Paul geintje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef chufi het volgende:
was dit nu weer .. minder dan een dag te gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul was weer vervelendquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:49 schreef chufi het volgende:
was dit nu weer .. minder dan een dag te gaan![]()
Wijze woorden.quote:
Nou nou,Soul is ook een blauwe geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat een vereiste voor een blauwe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en ? Al die beesten ... duidelijk hoorquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nou,Soul is ook een blauwe geweest.![]()
Hier geef ik even geen commentaar opquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nou,Soul is ook een blauwe geweest.
![]()
![]()
heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier geef ik even geen commentaar op
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hier geef ik even geen commentaar op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: