Billy.quote:
Die heb ik wel een stuk of 15 ja. Die motten er echt af. Ik hoef niet afgetraind te zijn maar ik voel me toch wel prettiger als ik wat slanker ben.quote:
Voorheen niet hoor, maar ze is heel erg afgevallen. Vind het nu niks. Ze werkt nu als kleerhanger bij c&aquote:
Ja snap ik . Succes!quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heb ik wel een stuk of 15 ja. Die motten er echt af. Ik hoef niet afgetraind te zijn maar ik voel me toch wel prettiger als ik wat slanker ben.
Ja dat staat haar welquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorheen niet hoor, maar ze is heel erg afgevallen. Vind het nu niks. Ze werkt nu als kleerhanger bij c&a
Net nog een nachthoop gemacht.quote:
Hele tijd ptptptpt prrtquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net nog een nachthoop gemacht.
Dit meen je niet?quote:
Je moet wel wat vast te pakken hebben ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vind die magere sprieten niks. Hou van steviggg
Die conclusie heb ik ondertussen ook getrokken. Al vind ik het wel heel verbazend hoe snel ze erbij vlogen toen ik thuis zat en ook niet meer naar de sportschool kon dit jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Te mager is niet erg. Je krijgt er sneller kilo's bij dan eraf.
Het is in ieder geval een stuk leuker als je aan moet komen dan wanneer je af moet vallen lijkt mijquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Te mager is niet erg. Je krijgt er sneller kilo's bij dan eraf.
Kijk al die fashion modellen... graatmager. Zo jammer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je moet wat zeggenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef mazaru het volgende:
LOL een man is aangehouden omdat die een jongen van 10 zijn auto door Rotterdam liet rijden. Hij snapt het niet want de jongen kon prima rijden zei hij
Ik heb geen voorkeur eigenlijk. Ja, voor aantrekkelijke vrouwen. Maar dat kunnen voor mij sprieten en voluptueuze spekkies zijn en alles daar tusseninquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Burp en kots.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie het is
Dame Chanel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Chanel5 het volgende:
Echt, er zijn meer gekken die buiten rondlopen dan dat er vast zitten.
Klopt ja. Heb hetzelfde... sinds die sportschool dicht ging en later open maar met timeboxen dus gedoe, zijn er wel wat kilo's bijgekomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die conclusie heb ik ondertussen ook getrokken. Al vind ik het wel heel verbazend hoe snel ze erbij vlogen toen ik thuis zat en ook niet meer naar de sportschool kon dit jaar.
Voor hetzelfde geld geven ze hem gelijk en mogen ze doorrijdenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef mazaru het volgende:
Hoe noem je een koninklijke drol?
Een majesschijt
Wimpie kan ze wel draaien gok ik als ik zo naar die kop kijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef mazaru het volgende:
Een majesschijt
Likequote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef mazaru het volgende:
Een majesschijt
Ben je al lang gek? Of nog niet zo gek lang?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:04 schreef Chanel5 het volgende:
Echt, er zijn meer gekken die buiten rondlopen dan dat er vast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |