chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe onbeschaafd zo met de kerstquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker hoor. Maak van je hart geen moordkuilquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe onbeschaafd zo met de kerst
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lekker ding hoor pfffquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe onbeschaafd zo met de kerst![]()
Ik zou Adele doen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maak van je hart geen moordkuil
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Zeker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Begrijpelijk. Als ik op vrouwen zou vallen ik ookquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Als ik op vrouwen zou vallen ik ook
Zonder wrijving geen glans![]()
Dat zei een maat van me altijd.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Getrouwd of niet. Maar ik mag toch naar het menu kijken?"Dat je op dieet bent wil niet zeggen dat je niet op het menu mag kijken!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wil je menu?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Getrouwd of niet. Maar ik mag toch naar het menu kijken?Zonder wrijving geen glans![]()
Liever later.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zei een maat van me altijd."Dat je op dieet bent wil niet zeggen dat je niet op het menu mag kijken!"
en die Adele is een lekker ding. Stevig en heerlijke brede heupen👌
![]()
Was vroeger wel slanker ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat dusen die Adele is een lekker ding. Stevig en heerlijke brede heupen👌
Zonder wrijving geen glans![]()
Euhm, graatmager momenteel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat dusen die Adele is een lekker ding. Stevig en heerlijke brede heupen👌
![]()
Ja daar is ze niet leuker op geworden. Te ver doorgeslagenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, ze is wel wat kilo's kwijt. Wil ik ook in het nieuwe jaar
Ik ook. Ongeveer 10 kg zou leuk zijn .quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, ze is wel wat kilo's kwijt. Wil ik ook in het nieuwe jaar![]()
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Ongeveer 10 kg zou leuk zijn .![]()
Oeps.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Corona kilo's?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Ongeveer 10 kg zou leuk zijn .Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: