Op zaterdag? Wat apart. Dat de supermarkten open zijn is al bijzonder.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze komen morgen gewoon de containers legen hier trouwens. Wat is dat voor een nazi-bedrijf? Je mensen op 2e kerstdag én op zaterdag de vuilniswagen opjagen
Een dag eerder komen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan? Zorgen dat je Napels taferelen in de straten krijgt hier?
Ik had ze van de week nog aan de telefoon voor m'n werk en sprak m'n verbazing uit dat ze op tweede kerstdag zouden komen en die gast zei zelf ook dat hij het bezopen vondquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op zaterdag? Wat apart. Dat de supermarkten open zijn is al bijzonder.
Hier is voor deze paar weken een afwijkend vuilnis ophaalrooster opgesteld voor, grijs, papier en plastic.
Een particulier bedrijf zeker ipv gemeentelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze komen morgen gewoon de containers legen hier trouwens. Wat is dat voor een nazi-bedrijf? Je mensen op 2e kerstdag én op zaterdag de vuilniswagen opjagen
Met de huidige situatie en een mogelijk zeer onrustige aanloop naar oud en nieuw lijkt het mij wel verstandig om de boel vaker te legenquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een dag eerder komen?Dit deden ze vroeger echt niet hoor.
Volgens mij niet maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een particulier bedrijf zeker ipv gemeentelijk
Ja al een paar keer op de plee vandaagquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Met de huidige situatie en een mogelijk zeer onrustige aanloop naar oud en nieuw lijkt het mij wel verstandig om de boel vaker te legen
Ja.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja al en laat keer op de plee vandaag
Dat is alleen maar gezond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja al een paar keer op de plee vandaag
Vooral niet als dat voor 200% uitbetaalt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Het zou mij ook niet boeien om te werken op kerst
Mij ook niet. Waardeloze dagen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het toch wel prettig om met in het weekend en met feestdagen vrij te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik bepaal eerlijk gezegd liever zelf wanneer ik vrij ben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel prettig om met in het weekend en met feestdagen vrij te zijn.
In loondienst heb je dat vaak niet in de hand.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik bepaal eerlijk gezegd liever zelf wanneer ik vrij ben.
Ja dat zekerquote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral niet als dat voor 200% uitbetaalt.
2 en 3 januari vrij zijn was voor mij altijd fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel prettig om met in het weekend en met feestdagen vrij te zijn.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In loondienst heb je dat vaak niet in de hand.
Vooral om bij te komen van alle drank? Van 1 januari kreeg ik vaak niet alles meer mee vanwege de gezellige night before.quote:Op zaterdag 26 december 2020 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 en 3 januari vrij zijn was voor mij altijd fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |