SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)
Ik vind Cult of Personality wel lekker, dat is wel echt effe wat anders.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s een bekende associatie. Ik vind het allebei niks (of eigenlijk gewoon vervelend)
Shoutouts naar filesharing in de vroege jaren nulquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, is dat nummer niet van de Village People?
quote:
Aha ligt dus niet alleen aan mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s een bekende associatie. Ik vind het allebei niks (of eigenlijk gewoon vervelend)
Zeker niet.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Aha ligt dus niet alleen aan mij
Toch niemand buiten daar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:36 schreef Kopiko het volgende:
Tim ging de deur uit om te zien of iedereen in Londen wel braaf binnenblijft.
En het gehakkel van Ruud kost ook fiks extra zendtijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom deze kulinterviews tussendoor... daar moet je dan 8 uur extra voor uittrekken
Mail jij Radio 2 even met deze vraag.quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel beter dan God Save The Queen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:37 schreef Berkery het volgende:
Never mind the bollocks...
[ twitter ]
This is the story of Johnny Rottenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
Hierin zingt Neil Young over Johnny Rotten.
Lekker toch.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen.. ik knal nu al bijna uit mijn broek en dan moet er nog een viergangendiner beginnen.
Heb jij geen vreethaak op die broek?quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen.. ik knal nu al bijna uit mijn broek en dan moet er nog een viergangendiner beginnen.
Joggingbroek aan of een andere elastische broekquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
De enorme pan stoofvlees komt pas om 1930 op tafel. kunnen we met zn drieën wel 3 dagen mee toe. Nu even wat calorieën wegdansen met Nina Hagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben trouwens al 10% van de lijst gehad... het is alweer bijna voorbij
Ik ben helemaal in maatpak. Na negen maanden thuis werken in onderbroek mocht dat wel weer eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Joggingbroek aan of een andere elastische broek![]()
Zo probleem opgelost . Slotje
Tanz der Mussolini.....quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hell yeah, dit nummer![]()
Hadden vroeger thuis een cd met allemaal Duitstalige NDW en new wave-platen... deze stond er ook op
Kristallnaach-genot.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:41 schreef Gretzl het volgende:
Duitstalige plaatjes in de Top 2000![]()
![]()
![]()
Bijna allemaal
Ben je webcam boy geworden, Scottiequote:Op vrijdag 25 december 2020 16:41 schreef PippenScottie het volgende:
Na negen maanden thuis werken in onderbroek
Du is welquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:41 schreef Gretzl het volgende:
Duitstalige plaatjes in de Top 2000![]()
![]()
![]()
Bijna allemaal
Je hebt ook elastische maatpakkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in maatpak. Na negen maanden thuis werken in onderbroek mocht dat wel weer eens
quote:
*haarquote:
Unbeschreiblich.quote:
Ik ook, geweldige plaatquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:40 schreef BillDauterive het volgende:
Hier heb ik op gestemd. Mooie Duitstalige plaat.
Die stond er helaas niet op, wel 99 Luftballons, Major Tom en Der Kommissar.quote:
Als vrouw hebben we toch wel een voordeel: jurkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt ook elastische maatpakken
Als je Joods was was daar weinig genot bij...quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Joods was was daar weinig genot bij...
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke thuiswerker is in zekere zin een camboy of girlquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ben je webcam boy geworden, Scottie
Mensen praten altijd wel over de Joden enzo, terwijl eh nou die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet vergeten om over een uur of twee "Origineel van Bette is beter" te zeggen hequote:
Tenzij ik dan aan de gourmet zitquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet vergeten om over een uur of twee "Origineel van Bette is beter" te zeggen he
De twee originelen van Bette zijn beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet vergeten om over een uur of twee "Origineel van Bette is beter" te zeggen he
Nou alleen verdamp lang her van Bap er nog bij.. alleen dat zal wel nooit gebeuren vrees ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die stond er helaas niet op, wel 99 Luftballons, Major Tom en Der Kommissar.
Staan alledrie hoog in de Pinda Top 2000
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als vrouw hebben we toch wel een voordeel: jurken
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:44 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
De twee originelen van Bette zijn beter.
Ik heb Demis Roussosgewaden, ideaal voor de kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Zo’n mumu jurk die een zwangerschap nog kan verbergen
Rip Roussos.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb Demis Roussosgewaden, ideaal voor de kerst
--> Betterquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
De twee originelen van Bette zijn beter.
Jaaa dit is dat nummer van Bettequote:
Hoef je ons nog niet voor te verlatenquote:
Ik stel een actie ter herinvoering van Overture voor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die nieuwe jingles echt nergens naar klinken.
Dit is pop met gitaren.
Ik wil Soul Coaxing terugquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die nieuwe jingles echt nergens naar klinken.
Dit is pop met gitaren.
Hoogtepunt?quote:
Kalkoen onder de jurkquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb Demis Roussosgewaden, ideaal voor de kerst
Ik wil ze allemaal terug. Maar die zijn wegbezuinigd naar R5.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik wil Soul Coaxing terug
Nu ga ik me heel vreemde dingen voorstellenquote:
Lekker slissen met M Bellamy, ddm.quote:
En dat snuiven als hij adem haalt als bonusquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker slissen met M Bellamy, ddm.
Map of the Problematique, MK Ultra, Unnatural Selection en Reapers zijn de enige echt goeie nummers na die tijdquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:49 schreef Gretzl het volgende:
Giganten Muse, nou dat valt ook wel mee. Muse heeft nooit meer het niveau van 1999 t/m 2003 gehaald imo
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu ga ik me heel vreemde dingen voorstellen
Sowieso. Zeker live-versiesquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaa dit is dat nummer van Bette
@:dven je had gelijk , ik vind dit nummer leuk![]()
![]()
Kijken of The Stones een betere versie heeft straks
Die snobs trek ik mij niks van aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zijn hier de meningen over verdeeld
Map of the Problematique kan ik ook nog wel van genieten. Psycho is alleen leuke op een afterparty of met veel drank op. De singles van Showbiz, OoS en Absolution zijn voor mij de echte klassiekers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Map of the Problematique, MK Ultra, Unnatural Selection en Reapers zijn de enige echt goeie nummers na die tijd
Dude.quote:
Fillip, Sunburn, Citizen Erased, Hysteria, Dead Star, New Born, Map, Bliss, Showbiz, Host en Reapers vind ik de echte toppers.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Map of the Problematique kan ik ook nog wel van genieten. Psycho is alleen leuke op een afterparty of met veel drank op. De singles van Showbiz, OoS en Absolution zijn voor mij de echte klassiekers.
Muse i dennquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:52 schreef Kopiko het volgende:
Gok dat ik mezelf hier citeer: Not AMused.
Nee, nu niet, staat niet in de lijst.quote:
Ook toen al konden ze wel checkout but never leavequote:And when you're looking for your freedom (nobody seems to care)
And you can't find the door
Jij kent Hotel California nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Eerste keer dat ik iets van The Eagles hoor en nogal teleurgesteld
Uitstekende smaak!quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Dacht 'm te horen. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, nu niet, staat niet in de lijst.
Ze hebben best wel een paar leuke dingen hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik kende deze ook niet, en ik vind het ook niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Ruim mislukt.quote:
Ik vind met dit tempo twee achter elkaar al apart.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen van naam. Maar nee nooit gehoord
Met veel drank op zing ik ook met Big Freeze mee hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Map of the Problematique kan ik ook nog wel van genieten. Psycho is alleen leuke op een afterparty of met veel drank op. De singles van Showbiz, OoS en Absolution zijn voor mij de echte klassiekers.
Eensquote:
Sommige kinderen zijn op hun hoofd gevallen. @Limoentjuh is als baby een paar keer tegen de muur gesmeten. Daarom heeft ze soms wat last van haar geheugenquote:
Niet hun beste, maar wel primaquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Straks genieten van The Gossip poah...
Het Den Helder van Amerikaquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Opgegroeid in de wildernis van Alaska.
Nou ze zullen vast nog een aantal keer in de top2000 voorkomenquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben best wel een paar leuke dingen hoor.
Hij is saai jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kende deze ook niet, en ik vind het ook niet zo bijzonder.
Toch zal ik liever zeggen. Ik kom uit Alaska dan Ik kom uit Den Helderquote:
Ja, vroeger was dat heel normaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind met dit tempo twee achter elkaar al apart.
Dat vonden haar fans minder, geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Intuition van haar is ook best geinig.
Het is ietwat noordwestelijk gelegen, en heeft zee aan drie kanten. Maar daar zullen de vergelijkingen wel ophouden.quote:
Nog 8x.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ze zullen vast nog een aantal keer in de top2000 voorkomenik wacht het af
[..]
Hij is saai ja
quote:Mmmm, de wilde oorden!
25 december 17.00-18.00 uur
1789 Heavy Cross Gossip ?
1788 The Wild Places Duncan Browne 9
1787 Show Me The Way Peter Frampton 7
1786 With Arms Wide Open Creed ?
1785 Love Is The Drug Roxy Music 8
1784 Accidentally In Love Counting Crows 7
1783 Song Sung Blue Neil Diamond 6,5
1782 The Way We Were Barbra Streisand 6
1781 Mmmm Mmmm Mmmm... Crash Test Dummies 6,5
1780 Enola Gay Orchestral Manoeuvres In... 6
1779 Feel Like Flying Racoon 1
1778 Lost On You LP ?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Opgegroeid in de wildernis van Alaska.
Yes, en Stand en Standing Stillquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Intuition van haar is ook best geinig.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn op hun hoofd gevallen. @:limoentjuh is als baby een paar keer tegen de muur gesmeten. Daarom heeft ze soms wat last van haar geheugen
@Dagoduck is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch zal ik liever zeggen. Ik kom uit Alaska dan Ik kom uit Den Helder
Alaska heeft geen Van Dik Hout inderdaad. Ze zullen balen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is ietwat noordwestelijk gelegen, en heeft zee aan drie kanten. Maar daar zullen de vergelijkingen wel ophouden.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind met dit tempo twee achter elkaar al apart.
Ik zei ook maar watquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is ietwat noordwestelijk gelegen, en heeft zee aan drie kanten. Maar daar zullen de vergelijkingen wel ophouden.
Ik was oprechtquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Weet nu niet of je sarcastisch bent of niet
Kijk, daar moet tenminste 1 nummer tussen zitten die ik leuk ga vindenquote:
Nee, en nu met dat Brexitgedoe is er geen vissersboot meer over.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef Berkery het volgende:
Deadliest Catch - Den Helder Edition zal niet zo aanslaan denk ik
Even denken of ik hem wel leuk vond... Jewel.quote:
Creed stond nog nooit eerder in de Top 2000, of wel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik was best fan van Creed, maar hoezo komt Arms Wide Open ineens binnen?
Higher was beter trouwens
Ja die snap ik ook totaal niet, er is ook niemand doodquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:02 schreef Evenstar het volgende:
Maar serieus, waarom is Creed opeens te vinden in de Top2000?
Een of andere kerk opgeroepen om te stemmen ofzo?
Fijne avond Mexquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Creed is echt waardeloze weerzinwekkende meuk. Overigens komt de vrouw zo, dus ik ga jullie nu wel écht verlaten
Dat is ook nogal random eigenlijk om die ineens toe te voegenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Creed stond voor het eerst in de keuzelijst
Enjoyquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Creed is echt waardeloze weerzinwekkende meuk. Overigens komt de vrouw zo, dus ik ga jullie nu wel écht verlaten
Je bent me alweer voorquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:03 schreef Dven het volgende:
Dven
1789 Heavy Cross Gossip
1788 The Wild Places Duncan Browne
1787 Show Me The Way Peter Frampton
1786 With Arms Wide Open Creed
1785 Love Is The Drug Roxy Music
1784 Accidentally In Love Counting Crows
1783 Song Sung Blue Neil Diamond 6:)
1782 The Way We Were Barbra Streisand
1781 Mmmm Mmmm Mmmm... Crash Test Dummies 6:@
1780 Enola Gay Orchestral Manoeuvres In...
1779 Feel Like Flying Racoon![]()
![]()
![]()
![]()
1778 Lost On You LP
@:Limoentjuh
1789 Heavy Cross Gossip
1788 The Wild Places Duncan Browne:?
1784 Accidentally In Love Counting Crows:?
1783 Song Sung Blue Neil Diamond 6
1782 The Way We Were Barbra Streisand
1781 Mmmm Mmmm Mmmm... Crash Test Dummies
1779 Feel Like Flying Racoon
1778 Lost On You LP
Geniet ervanquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
En als je dan CCR zoekt, klik je zo mis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook nogal random eigenlijk om die ineens toe te voegen
Ik weet het niet. Naar mijn idee hebben ze hun beste nummer nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Wel de beste van Racoon trouwens komend uur
Guano Apes was ook zo'n random toevoeging, net als Exit Music (For af Film). Er zit totaal geen logica achter de mutaties op de keuzelijst (m.u.v. grote nieuwe hits die door Radio 2 veel gedraaid worden).quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook nogal random eigenlijk om die ineens toe te voegen
Dat was bijna de ergste van het gehele reclameblok.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef Karzai het volgende:
kut reclame, kruidvat luiers ben er weer klaar mee
Closequote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven
1789 Heavy Cross Gossip
1788 The Wild Places Duncan Browne![]()
1784 Accidentally In Love Counting Crows
1783 Song Sung Blue Neil Diamond
1782 The Way We Were Barbra Streisand![]()
1781 Mmmm Mmmm Mmmm... Crash Test Dummies
1780 Enola Gay Orchestral Manoeuvres In...
1779 Feel Like Flying Racoon
1778 Lost On You LP
met een cameo van de grapjas die op ziggo tijdens een F1 race ineens "mmmmmm jaoooo" door Olav heen begon te roepenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Voor mij zijn de twee beste Racoons nog niet eens een jaar uitquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Je weet: Kruidvat. Nooit verrassend, altijd vervelendquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:01 schreef Karzai het volgende:
kut reclame, kruidvat luiers ben er weer klaar mee
Stop eens met salty zijn jij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Guano Apes was ook zo'n random toevoeging, net als Exit Music (For af Film). Er zit totaal geen logica achter de mutaties op de keuzelijst (m.u.v. grote nieuwe hits die door Radio 2 veel gedraaid worden).
Totaal niet mee eens, hij hoort zeker niet op 1... maar maakt gewoon leuke muziek imoquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:06 schreef Dven het volgende:
Alleen Danny Vera is nog kutter dan Racoon
Ik ken dat nummer van Barbra niet maar de vorige nummer die van haar langskwam vond ik slecht. Dus ga ervan uit dat ik deze ook niks ga vindenquote:
Vind alles aan die vent en z'n muziek afschuwelijk, enorm spijtig dat hij zo door de seniele lul met een snor omhoog geluld is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, hij hoort zeker niet op 1... maar maakt gewoon leuke muziek imo
Volgens mij is deze wel beter. Maar ik heb het niet precies meer in mijn hoofd us ik kan me vergissenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer van Barbra niet maar de vorige nummer die van haar langskwam vond ik slecht. Dus ga ervan uit dat ik deze ook niks ga vinden
Welke?quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind alles aan die vent en z'n muziek afschuwelijk, enorm spijtig dat hij zo door de seniele lul met een snor omhoog geluld is.
Chiel Montagnequote:
Geen zorgen, je gaat haar nog wel een paar keer vaker horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ken dat nummer van Barbra niet maar de vorige nummer die van haar langskwam vond ik slecht. Dus ga ervan uit dat ik deze ook niks ga vinden
Minst slechte.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja, dat moet. Is traditie.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:06 schreef Dven het volgende:
Alleen Danny Vera is nog kutter dan Racoon
Johan Derksenquote:
Als dat zo is dan klopt @Dven zijn lijstje van mijquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij is deze wel beter. Maar ik heb het niet precies meer in mijn hoofd us ik kan me vergissen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen zorgen, je gaat haar nog wel een paar keer vaker horen
Ach natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt Victor Reinier, denk ik.
Durf niet te zeggen van wanneer.quote:
M'n ex.quote:
AAaaahh.MIJN OGEN!!!!..ik wilde net klikken op quote van iemand...klik ik vol op dat plaatje...quote:
Nee dit hoeft van mij niet. De muziek ook niet trouwens.quote:
Zal je volgend jaar steunen met een stem op the cardigansquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]echt
Mensen vinden haar leuk genoeg om in de lijst te houden. Maar niks van The cardigans
Yeaahh ooh yeaah oohquote:Op vrijdag 25 december 2020 17:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
AAaaahh.MIJN OGEN!!!!..ik wilde net klikken op quote van iemand...klik ik vol op dat plaatje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |