SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Behalve dan dat Layne dood is.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met Alice in Chains.
Marc Dutroux vond het ook een prima nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met Alice in Chains.
Oh, die bedoelde ik Tijd voor koffiequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Death of a Clown is nog een stukje beter.
Vind ik zelf niet, maar ik vind dat ze wel betere nummers hebben.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft OG3NE ook dingen gemaakt die níet vermoeiend zijn?
Dat denk ik wel vaker bij (ook andere) nummers van AiC, en dan ga ik Would? luisteren en dan denk ik "verdomme, toch wel eeeerg lekker".quote:
Classic songquote:
sowieso mag er wel meer AiC instaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef Evenstar het volgende:
Die doventolks zijn wel buzzkills zeg.
Ik blijf het jammer vinden dat Man in the Box niet in de lijst staat. Ook een geniaal nummer.
Absoluut!quote:
You know he ain't gonna diieeeeeeeeeee...quote:
Hanen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Twee kippetjes achter elkaar 😎
Krijg er trek vanquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Twee kippetjes achter elkaar 😎
Turkeyquote:
Vind het er ook niet uitzien jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:41 schreef Evenstar het volgende:
Die doventolks zijn wel buzzkills zeg.
Ik blijf het jammer vinden dat Man in the Box niet in de lijst staat. Ook een geniaal nummer.
Schandalig dat die er niet in staat natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:42 schreef Viv het volgende:
Godsamme die doventolkga ergens anders blij staan te doen
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:42 schreef Viv het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ooooh yyeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
Te weinig foute ventjes die op dat nummer stemmen denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schandalig dat die er niet in staat natuurlijk.
Ik zit te gamen, tussendoor te fokken en heb de radio aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef Newone82 het volgende:
Die doventolk zorgt er voor dat ik gewoon de radio aan zet in plaats van tv. Wat tenenkrommend
Dat lijkt me logisch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer ik doof zou zijn, zou ik nog geen idee hebben wat er nu gezongen zou worden.
Ik snap dit ook niet. Bij een concert voelen doven wel trillingen vd muziek dus daar begrijp ik het nog wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Kanaroe het volgende:
Waar is het goed voor, een doventolk, i don't get it
De muziek inzichtelijk maken?
Ik kan me niet voorstellen dat een iemand ook zin heeft om al die 2000 nummers te doen, tenzij je echt zwaar geld tekort komt of zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Viv het volgende:
Hopelijk is dit het Doventolk-uurtje en hebben ze geen 2000 van dit soort kutfilmpjes opgenomen
Ja en dan doet die tolk het ook nog in het Nederlands.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer ik doof zou zijn, zou ik nog geen idee hebben wat er nu gezongen zou worden.
Ik bedoel aan die doventolk heb ik nog niks.quote:
Ergens blij staan te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:42 schreef Viv het volgende:
Ja. Beleving. Beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Kanaroe het volgende:
Waar is het goed voor, een doventolk, i don't get it
De muziek inzichtelijk maken?
Jep, echt leip ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet. Bij een concert voelen doven wel trillingen vd muziek dus daar begrijp ik het nog wel.
Na 15 minuten tolken ben je klaar.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een iemand ook zin heeft om al die 2000 nummers te doen, tenzij je echt zwaar geld tekort komt of zo.
Ik heb helaas geen radioquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar het café kijken
Doe niet zo gek, je weet toch niet van te voren wat die mensen gaan zingen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Evenstar het volgende:
Ze hadden ook gewoon kunnen ondertitelen toch?
Dit is gewoon hip doen om het hip doen, nul toegevoegde waarde.
Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
Gaat die tolk zo ook meehakken bij de Party Animals?
Dit is Arens toch? (ach ik dacht ook dat ik om 6 uur naar Emmely luisterde)quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, je weet toch niet van te voren wat die mensen gaan zingen?
Oh wacht.
Wij luisteren radio via de digitale tv, ideaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen radio
Naar de dovenvertolking van 'Killing In The Name Of' ben ik dan wel weer nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
Gaat die tolk zo ook meehakken bij de Party Animals?
Doe het nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef D. het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om eens op de stream te gaan kijken
Dit was echt zo’n Stavermangrapjequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Arens toch? (ach ik dacht ook dat ik om 6 uur naar Emmely luisterde)
Als je internet hebt heb je radioquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen radio
De versie van Howlin' Wolf ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Zorro het volgende:
Hoe leuk Alice ook is, deze Rooster is toch wel een niveautje briljanter
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar de dovenvertolking van 'Killing In The Name Of' ben ik dan wel weer nieuwsgierig...
Waarschijnlijk zitten we tot en met 31 december tegen een doventolk aan te kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Viv het volgende:
Hopelijk is dit het Doventolk-uurtje en hebben ze geen 2000 van dit soort kutfilmpjes opgenomen
Ik vooral naar Echoesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar de dovenvertolking van 'Killing In The Name Of' ben ik dan wel weer nieuwsgierig...
Ik wil de doventolk zien bij One of These Daysquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is best lekker hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Ach wel lekker verdienen zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Evenstar het volgende:
Ze hadden ook gewoon kunnen ondertitelen toch?
Dit is gewoon hip doen om het hip doen, nul toegevoegde waarde.
En bij Tubular Bells krijgen we een imitatie van Bassie en Adriaan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de beste Stonesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Zijn ooit begonnen als blues (cover)band hequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ze vertaalt de woorden, niet de betekenis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doventolk doet niks met de info van Bart, want blijft toch gewoon een haan uitbeelden
Ik vraag me af of ze bij Around The World van Daft Punk telkens dezelfde gebaren zal makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker kort...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil de doventolk zien bij One of These Days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |