Ja he, echt geen idee waar ik het heb opgelopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk dat iemand die zegt zich zo goed aan de regels te houden en anderen van alles verwijt dan nota bene zelf positief is.

Je bent uiterst vervelend en dat spel gaan we niet hier weer opnieuw uitknokken want jij het niet kunt laten om dan iemand op vorm aan te vallen. Prima dat je wat religieus roeptoetert maar laat die persoonlijke aantijgingen vooral weg.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zoals ik gister al postte, maar misschien ben je dat vergeten, omdat het niet in je straatje paste,

Net als het advies om thuis te blijven tenzij noodzakelijk, of om thuis te werken? Balk - splinter.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:40 schreef JosMert het volgende:
Even een observatie aangezien mijn auto net kapot is gegaan in noord brabant. Ik heb al in 5 woningen waar ik naar binnen keek op weg naar de super voor wat laatste hapjes, mensen binnen met minimaal 6/7 man. Knap, conclusie is dat mensen massaal adviezen aan hun laars lappen.

Daar wil ik dan toch wel van mening verschillen. Dit virus is noch de schuld van de overheid noch van de gehele mensheid. Wat wil je dan? Dat we ons massaal kapot vervelen? Daar worden we ook niet beter van. Het last gewoon zien dat we schijt hebben aan het virus.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En omdat het kan is het natuurlijk niet verboden en helemaal oké om met zoveel mensen bij elkaar te kruipen.
En worden de maatregelen nóg strenger en roept iedereen dat de overheid teveel ingrijpt. Ze doen het écht zelf.

Je hebt nu eigenlijk een plicht dit te melden bij de politie.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:40 schreef JosMert het volgende:
Even een observatie aangezien mijn auto net kapot is gegaan in noord brabant. Ik heb al in 5 woningen waar ik naar binnen keek op weg naar de super voor wat laatste hapjes, mensen binnen met minimaal 6/7 man. Knap, conclusie is dat mensen massaal adviezen aan hun laars lappen.

Zonder mondkapjes was het nog veel erger geweest.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:44 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom de mondkapjesplicht nog niet per direct is opgeheven is mij echt een compleet raadsel

Maar niet iedereen op die leeftijd woont nog thuis natuurlijk, maar ik denk dat best een hoop mensen elkaar ook wel besmetten als ze bij elkaar op bezoek gaan en de regels niet zo goed navolgen.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nou ja goed die jongeren nemen het ook weer mee naar huis natuurlijk

Verkeerde conclusie, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:40 schreef JosMert het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-minimum-te-beperkenquote:Op 24, 25 en 26 december geldt een uitzondering: dan mogen er maximaal 3 gasten per dag op bezoek komen, exclusief kinderen tot 13 jaar.

Bron van deze eenzijdige conclusie?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zonder mondkapjes was het nog veel erger geweest.

Ik verveel me liever een paar maanden dan dat ik mensen de dood injaag.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Daar wil ik dan toch wel van mening verschillen. Dit virus is noch de schuld van de overheid noch van de gehele mensheid. Wat wil je dan? Dat we ons massaal kapot vervelen? Daar worden we ook niet beter van. Het last gewoon zien dat we schijt hebben aan het virus.

Bron?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]

Terugkomen op een moeizaam verkregen invoering is altijd moeilijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:44 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom de mondkapjesplicht nog niet per direct is opgeheven is mij echt een compleet raadsel

Welnee. Het gaat ook niet alleen om je vervelen, het gaat er ook om dat mensen in een depressie terecht komen, of mensen stijf van de stress staan en daardoor ook ziek worden.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik verveel me liever een paar maanden dan dat ik mensen de dood injaag.
Jij kunt schijt aan het virus hebben, het virus heeft echt geen schijt aan ons. Gedijt juist op mensen die hun gedrag niet of nauwelijks (tijdelijk!) aanpassen.

quote:Op donderdag 24 december 2020 16:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je hebt nu eigenlijk een plicht dit te melden bij de politie.

quote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sarcasmequote:Op donderdag 24 december 2020 16:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bron van deze eenzijdige conclusie?

Is dit een poging om op mijn gevoel in te spelen?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik verveel me liever een paar maanden dan dat ik mensen de dood injaag.
Jij kunt schijt aan het virus hebben, het virus heeft echt geen schijt aan ons. Gedijt juist op mensen die hun gedrag niet of nauwelijks (tijdelijk!) aanpassen.

Soms vraag je je echt af wat er voor merk zaagsel in sommige hoofden zitquote:Op donderdag 24 december 2020 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tja zo ook een collega afgelopen week: “kon gewoon voor 10 volwassenen warm en koud buffet bestellen..”

Ik wist hetquote:Op donderdag 24 december 2020 16:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
Zo snel mogelijk ophouden met die flauwekul. Het is wachten op dat we ook buiten met die ondingen moeten gaan rondlopen door de nieuwe mutaties.

Hopen dat Jaap V Dissel de mondkapjes plicht in zijn volgende presentatie verwerktquote:Op donderdag 24 december 2020 16:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]

Ik bedoel dat je dan niet zo veel kritiek op anderen moet hebben, want je ziet zelf dat je het zo maar kunt oplopen. Dat jij mij verkeerd interpreteert zegt dus iets over hoe je zelf in elkaar zit. Ik verwijt je helemaal niet dat je Covid hebt opgelopen, dat kan iedereen gebeuren.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja he, echt geen idee waar ik het heb opgelopen.
Misschien toch in mijn werk in de zorg, waar ik met besmette cliënten werk?
Ik ben een slecht en hypocriet mens, ik weet het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |