abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196920001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef torentje het volgende:

[..]

Omdat het leek alsof jij tegen hard optreden van de politie bent.
Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.

Vind ik vreemd.
pi_196920035
Goed Christelijk gebruik;

" Wie zijn kind liefheeft, spaart de roede niet " o|O o|O ~O> ~O> oO/ oO/

Helemaal top! harder optreden ^O^ ^O^
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  donderdag 24 december 2020 @ 10:20:39 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196920116
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:15 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Goed Christelijk gebruik;

" Wie zijn kind liefheeft, spaart de roede niet " o|O o|O ~O> ~O> oO/ oO/

Helemaal top! harder optreden ^O^ ^O^
Benno L nam die quote iets te letterlijk :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196920141
quote:
84s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:06 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Niet gaan wegrennen als de politie vraagt te blijven staan bijvoorbeeld.
Kan soms een natuurlijke paniek reactie zijn, dat is een wel bekend fenomeen.
En ook geen reden om te gaan schieten overigens, dit is Amerika niet.
pi_196920182
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte is met de huidige pandemie al gauw het geval, natuurlijk.
Eigenlijk niet. Het is geen ebola of zo. Covid is niet gevaarlijk genoeg voor een dergelijk beroep op noodmaatregelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.

Vind ik vreemd.
Vooral na jaren van de-escalatiebeleid zodat jongeren lekker de politie konden blijven uitdagen en rellen. Dan moet er telkens maar versterking komen zodat de pret voor die jongeren kan beginnen want een paar agenten zijn niet genoeg omdat ze hun wapen niet durven trekken.

En nu ineens gaat het machtige staatsapparaat wel met zijn spierballen rollen omdat gewone mensen het wel een beetje gehad hebben met die onzinmaatregelen en het verwarren van adviezen met wettelijke regels.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 10:28:52 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196920217
werd een keer tijd dat ze daar ook achter kwamen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:42:47 #157
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196920381
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik niet zeker van.
Maar we gaan het zien in de berichten.
Qua coronawetgeving niet iig. In die wet staat expliciet dat de regels qua afstand en maximale groepsgrote niet gelden in een woning :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196920658
Dat er veel kutvolk een kogel mag vangen *O*
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196920695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Het is geen ebola of zo. Covid is niet gevaarlijk genoeg voor een dergelijk beroep op noodmaatregelen.
[..]

Vooral na jaren van de-escalatiebeleid zodat jongeren lekker de politie konden blijven uitdagen en rellen. Dan moet er telkens maar versterking komen zodat de pret voor die jongeren kan beginnen want een paar agenten zijn niet genoeg omdat ze hun wapen niet durven trekken.

En nu ineens gaat het machtige staatsapparaat wel met zijn spierballen rollen omdat gewone mensen het wel een beetje gehad hebben met die onzinmaatregelen en het verwarren van adviezen met wettelijke regels.
Zo waar dit
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196920715
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat er veel kutvolk een kogel mag vangen *O*
Tot Jij het bent omdat je per ongeluk op de verkeerde plek bent
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196920746
Onze NU.nl vriend Walter heeft de oplossing. Gewoon naar de Gulag! Wat is dit trouwens voor een klapjosti? :')

"De overheid kan een website openen, waar iedereen suggesties kan delen voor veilige oudejaarsactiviteiten in plaats van vuurwerk.

Bijv. het gebruik van een vuurwerk-app, die digitale geluiden en beelden van vuurwerk geeft.

En elk huishouden kan bijv. een zelfgemaakte poster voor het raam hangen, met een nieuwjaarswens voor de buurtgenoten.

De Nederlandse politie waarschuwt nu via de media dat het dienstpistool kan worden ingezet, als agenten worden bestookt met zwaar vuurwerk.

Daar ben ik niet tegen, want zwaar vuurwerk is erg gevaarlijk. Maar het is veiliger om daarvoor less-lethal beanbag-patronen te gebruiken, voor 18,5 of 40 mm kaliber. Zo nodig kan daarvoor een beroep worden gedaan op de krijgsmacht.

Ook voor beanbag-munitie moet het publiek tijdig worden gewaarschuwd via massamedia en megafoons. Want zulke munitie kan iemand ernstig verwonden.

Het kan ook preventief werken om vooraf te dreigen met een werkstraf van jaren, voor het gooien of afschieten van zwaar vuurwerk."
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196920766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Tot Jij het bent omdat je per ongeluk op de verkeerde plek bent
Ik kom niet in pauperwijken :{w
No amount of money ever bought a second of time.
pi_196920794
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.

Vind ik vreemd.
De politie is vooral zelf erg bang, blijkt wel uit dit soort dreigementen.
Zonder wrijving geen glans
pi_196920830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.

Vind ik vreemd.
Het zal wel een loze dreiging van de politie zijn. Om normale mensen het gevoel te geven, dat de politie ook tegen de toenemende debiliteit strijdt.
  donderdag 24 december 2020 @ 11:16:02 #165
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_196920857
Zouden ze vaker moeten doen.
Bedankt Hans.
pi_196920918
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 23:56 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

We weten allemaal dat tokkies uit bepaalde wijken komen. Gewoon hek eromheen en zeggen dat er 's nachts in het midden van de wijk een mooie show zal zijn zonder coronaregels.
:D Ik vind dit wel een mooi plan
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 11:20:58 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196920926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Het zal wel een loze dreiging van de politie zijn. Om normale mensen het gevoel te geven, dat de politie ook tegen de toenemende debiliteit strijdt.
politieagenten bedreigen is in geen enkel land ter wereld een goed idee

alleen in Nederland moeten ze nog ff melden dat ze dan gaan schieten en dan denken mensen blijkbaar nog steeds dat het een loze bedreiging is _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196920970
quote:
83s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

politieagenten bedreigen is in geen enkel land ter wereld een goed idee

alleen in Nederland moeten ze nog ff melden dat ze dan gaan schieten en dan denken mensen blijkbaar nog steeds dat het een loze bedreiging is _O-
Prima dat een agent schiet als er een serieuze bedreiging is, maar dit mediabericht mogen ze laten in Texas. Het gaat helemaal nergens over.
pi_196921091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Het zal wel een loze dreiging van de politie zijn. Om normale mensen het gevoel te geven, dat de politie ook tegen de toenemende debiliteit strijdt.
Ik hoop het niet, dat het een loze dreiging is dus.

Ik vind het nogal vanzelfsprekend dat politie niet schuwt om te schieten indien men in een dreigende situatie komt. Juist daarom vind ik dit soort berichtgeving ontzettend dom, omdat het vanzelfsprekend zou moeten zijn.

Nu, en juist in 'deze tijd' staat er al achterlijk veel spanning op relatie tussen handhaving en bevolking. Juist nu heb je overal berichten dat de 'politie tegen ons is!' en al dat soort flauwekul. En ondanks dat iedereen weet dat er geen agent is die straks lukraak zijn wapen gaat trekken creëer je nu wel beeldvorming, vooral bij de minder intelligenten onder de bevolking, dat ze met getrokken pistolen hun 'feestjes' komen verstoren, waardoor iedereen die zo denkt al in een andere gemoedstoestand staat zodra ze politie aan zien komen.

Creëer nou het idee dat de politie er vóór je is, dat je sámen oud & nieuw door wilt komen, deëscalatie! Nee, hier zetten we de verhoudingen nog even op scherp.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2020 11:31:40 ]
pi_196921163
Agressie lokt agressie uit. Wat schiet men er precies mee op om dit soort zaken van te voren te melden?

Zij die willen rellen denken nu enkel: 'ah, de politie wil ook. Kom maar op dan'.
  donderdag 24 december 2020 @ 11:40:46 #171
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196921261
Dat wordt met oudjaar ipv zo'n suffe conference gewoon wat livestreams kijken op de telefoon, de laptop en de smart tv :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196921457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dat het een loze dreiging is dus.

Ik vind het nogal vanzelfsprekend dat politie niet schuwt om te schieten indien men in een dreigende situatie komt. Juist daarom vind ik dit soort berichtgeving ontzettend dom, omdat het vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Inderdaad

Feit is alleen dat als er één incident is waar dit wel gebeurd het land daarna te klein is en hoe kut de politie wel niet is en dat het allemaal anders had gemoeten en gekund bla bla bla.
pi_196921480
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Inderdaad

Feit is alleen dat als er één incident is waar dit wel gebeurd het land daarna te klein is en hoe kut de politie wel niet is en dat het allemaal anders had gemoeten en gekund bla bla bla.
Misschien, niet van mijn kant in elk geval. Al vind ik wel weer dat elk incident waarbij agent een wapen trekt en moet schieten onafhankelijk onderzocht moet worden, zou ook een vanzelfsprekendheid moeten zijn, en ik denk dat agenten dat alleen maar zouden toejuichen (even los van of dat niet al gebeurt).
  donderdag 24 december 2020 @ 11:53:40 #174
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196921511
Als ze zich bedreigd voelen. Lekker vaag weer.
pi_196921539
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien, niet van mijn kant in elk geval. Al vind ik wel weer dat elk incident waarbij agent een wapen trekt en moet schieten onafhankelijk onderzocht moet worden, zou ook een vanzelfsprekendheid moeten zijn, en ik denk dat agenten dat alleen maar zouden toejuichen (even los van of dat niet al gebeurt).
Hoe dan ook:

Oudjaarsavond verloopt rustig: Dus 2021/22 ook maar geen vuurwerk , want dit jaar verliep alles rustig en dan zie je dat het verbod helpt

Oudjaarsavond verloopt onrustig: Dus 2021/22 ook geen vuurwerk want zelfs zonder vuurwerk verloopt het kut dus laten we het tuig niet nog meer "munitie" geven...

Als het mis gaat ergens dan hoop ik dat ze echt de mankracht hebben om dat smerige tuig kei- en keihard aan te pakken en te straffen.
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 11:58:36 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196921591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:53 schreef herverwijderd het volgende:
Als ze zich bedreigd voelen. Lekker vaag weer.
zo staat het ook in de geweldsinstructie of hoe je het ook noemt

het is niet dat ze nu ineens de regels aanpassen om dit varkentje te wassen ofzo, het is meer een reminder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 24 december 2020 @ 12:02:56 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196921662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Kan soms een natuurlijke paniek reactie zijn, dat is een wel bekend fenomeen.
En ook geen reden om te gaan schieten overigens, dit is Amerika niet.
In dit geval was het wel een reden om te schieten:

quote:
Wanneer mag een politieagent schieten?
Een agent mag schieten om iemand aan te houden die van een ernstig feit verdacht wordt, zoals bijvoorbeeld een gewapende overval of een (poging) doodslag of moord. Agenten leren om op de benen van een verdachte te schieten, het zogenaamde aanhoudingsvuur. Soms is de situatie zo ernstig dat er levensgevaar dreigt voor omstanders en/of de agent zelf. Dan is er sprake van noodweer en mag de agent niet alleen gelijk schieten, maar ook op het bovenlichaam van de verdachte richten in plaats van op de benen.

https://www.politie.nl/th(...)de%20aanhoudingsvuur
pi_196921799
Bij plofkraken, groepsverkrachtingen, inbraken, overvallen en rellen wordt hooguit "de-escalerend" opgetreden, maar steek tijdens de coronajaarwisseling een rotje af en je wordt als een dier afgeknald. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196922349
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bij plofkraken, groepsverkrachtingen, inbraken, overvallen en rellen wordt hooguit "de-escalerend" opgetreden, maar steek tijdens de coronajaarwisseling een rotje af en je wordt als een dier afgeknald. :')
Kijk en bij dit soort mensen gaat het dus mis, hulde!
pi_196922438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
Bij plofkraken, groepsverkrachtingen, inbraken, overvallen en rellen wordt hooguit "de-escalerend" opgetreden, maar steek tijdens de coronajaarwisseling een rotje af en je wordt als een dier afgeknald. :')
Rotje? Dat illegale spul icm met brandstof (oftewel molotov on steroids) noem ik geen rotje, helemaal als het dan ook nog eens richting de politie wordt afgeschoten.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_196922797
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik hoop het niet, dat het een loze dreiging is dus.

Ik vind het nogal vanzelfsprekend dat politie niet schuwt om te schieten indien men in een dreigende situatie komt. Juist daarom vind ik dit soort berichtgeving ontzettend dom, omdat het vanzelfsprekend zou moeten zijn.

Nu, en juist in 'deze tijd' staat er al achterlijk veel spanning op relatie tussen handhaving en bevolking. Juist nu heb je overal berichten dat de 'politie tegen ons is!' en al dat soort flauwekul. En ondanks dat iedereen weet dat er geen agent is die straks lukraak zijn wapen gaat trekken creëer je nu wel beeldvorming, vooral bij de minder intelligenten onder de bevolking, dat ze met getrokken pistolen hun 'feestjes' komen verstoren, waardoor iedereen die zo denkt al in een andere gemoedstoestand staat zodra ze politie aan zien komen.

Creëer nou het idee dat de politie er vóór je is, dat je sámen oud & nieuw door wilt komen, deëscalatie! Nee, hier zetten we de verhoudingen nog even op scherp.
Ik hoop ook dat het geen loze dreiging van de politie is, want de debielen uiten ook geen loze bedreigingen.
pi_196923061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:39 schreef BeriBeri het volgende:
Mensen die vuurwerk naar hulpverleners gooien neerschieten, goed plan👍
wel een beetje goed richten svp, bij voorkeur op hun voortplantingsorgaan
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 13:34:20 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196923117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het geen loze dreiging van de politie is, want de debielen uiten ook geen loze bedreigingen.
is het ook niet

het is ook niets nieuws ofzo, als je agenten gaat bedreigen dan loop je het risico dat ze je kapot schieten, dat is altijd al zo geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196923228
quote:
14s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Kijk en bij dit soort mensen gaat het dus mis, hulde!
Het gaat mis bij de mensen die, omdat corona, het allemaal maar prima vinden dat agenten als ware Ordnungspolizei door de straten dienen te patrouilleren om binnen te vallen bij gourmettende families en razzia's houden op mensen die wat vuurwerk afsteken. Toen "jongeren" in voorgaande jaren complete woonwijken in de fik staken en zaken opbliezen was de politie in geen velden of wegen te bekennen. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 24 december 2020 @ 13:50:24 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196923368
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:40 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het gaat mis bij de mensen die, omdat corona, het allemaal maar prima vinden dat agenten als ware Ordnungspolizei door de straten dienen te patrouilleren om binnen te vallen bij gourmettende families en razzia's houden op mensen die wat vuurwerk afsteken. Toen "jongeren" in voorgaande jaren complete woonwijken in de fik staken en zaken opbliezen was de politie in geen velden of wegen te bekennen. :')
Mooi moment dat de politie eindelijk streng gaat optreden en met stevige waarschuwingen komt. Hopelijk houden ze dit ook na corona vol. Dat tuig dat de voorgaande jaren woonwijken terroriseerden hadden ze wat mij betreft veel eerder moeten neerknallen.
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 14:05:30 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196923603
het zijn geen doodseskaders ofzo he
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196924126
quote:
83s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

is het ook niet

het is ook niets nieuws ofzo, als je agenten gaat bedreigen dan loop je het risico dat ze je kapot schieten, dat is altijd al zo geweest
Zullen ze volgens mij nooit doen, want dan komen de debielen massaal in opstand en die hebben sterkere wapens.
pi_196924217
Typisch crimineel goedpraatgedrag. 'Ja maar ik werd crimineel door de politie, het was geen eigen keuze, heus niet.'
Te dom om te poepen dat volk.
dag
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 15:18:13 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196924984
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:33 schreef torentje het volgende:

[..]

Zullen ze volgens mij nooit doen, want dan komen de debielen massaal in opstand en die hebben sterkere wapens.
nooit of niet zo vaak?

https://www.om.nl/onderwe(...)ers-schietincidenten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 24 december 2020 @ 15:25:34 #190
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196925170
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:58 schreef sp3c het volgende:

[..]

zo staat het ook in de geweldsinstructie of hoe je het ook noemt

het is niet dat ze nu ineens de regels aanpassen om dit varkentje te wassen ofzo, het is meer een reminder
Help help ik voel me bedreigd 😂
pi_196925465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:30 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

wel een beetje goed richten svp, bij voorkeur op hun voortplantingsorgaan
Of de knieschijven👌
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 15:44:54 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196925575
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:25 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Help help ik voel me bedreigd 😂
gelukkig ben je geen agent :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196925602
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat het geen loze dreiging van de politie is, want de debielen uiten ook geen loze bedreigingen.
Welke debielen precies? Waar precies? Bron?
  donderdag 24 december 2020 @ 17:21:01 #194
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196927109
quote:
83s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

gelukkig ben je geen agent :)
Nee, dat is waar. Ik zou eerlijk gezegd ook veel te schijterig zijn om een vuurwapen te hanteren.
pi_196927564
Allereerst ben ik het er mee eens dat volk wat vuurwerk of andere dingen naar een hulpverlener gooit zwaar bestraft moet worden. Om daarbij nu meteen je vuurwapen te trekken gaat wel wat ver denk ik. Wat ik wel regelmatig heb mogen zien is dat een groep ME'ers het ook wel uitdaagt hoor. Niets aan de hand, en dan moet er even zo'n peloton ME'ers door de menigte heen marcheren. Onder groepsdruk wordt er dan wel eens een rotje voor de voeten gegooid. Ik keur dat niet goed, maar de ME kan er ook voor kiezen wat minder te flaneren. Hetzelfde geld voor de politie.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  donderdag 24 december 2020 @ 18:00:45 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196927649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Allereerst ben ik het er mee eens dat volk wat vuurwerk of andere dingen naar een hulpverlener gooit zwaar bestraft moet worden. Om daarbij nu meteen je vuurwapen te trekken gaat wel wat ver denk ik. Wat ik wel regelmatig heb mogen zien is dat een groep ME'ers het ook wel uitdaagt hoor. Niets aan de hand, en dan moet er even zo'n peloton ME'ers door de menigte heen marcheren. Onder groepsdruk wordt er dan wel eens een rotje voor de voeten gegooid. Ik keur dat niet goed, maar de ME kan er ook voor kiezen wat minder te flaneren. Hetzelfde geld voor de politie.
:')
pi_196927664
quote:
84s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]

:')
Waarom zou je in formatie door een menigte marcheren terwijl er niets aan de hand is? Waarbij als je niet snel genoeg aan de kant gaat gewoon een beuk krijgt?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196927804
quote:
16s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:02 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Waarom zou je in formatie door een menigte marcheren terwijl er niets aan de hand is? Waarbij als je niet snel genoeg aan de kant gaat gewoon een beuk krijgt?
Heb je voorbeelden van situaties waar "niets aan de hand is" en de ME dan mensen neerknuppelt?
Conscience do cost.
pi_196927851
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden van situaties waar "niets aan de hand is" en de ME dan mensen neerknuppelt?
Dat was een persoonlijke ervaring. En niet neerknuppelen, maar aan de kant beuken. Dat overdreven aanwezig zijn is niet nodig. Neemt niet wel dat degene het niet kan laten toch iets te flikken hard aangepakt moet worden. Maar het mag allemaal wel wat minder. We leven hier niet in China.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196927888
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Dat was een persoonlijke ervaring. En niet neerknuppelen, maar aan de kant beuken. Dat overdreven aanwezig zijn is niet nodig. Neemt niet wel dat degene het niet kan laten toch iets te flikken hard aangepakt moet worden. Maar het mag allemaal wel wat minder. We leven hier niet in China.
Maar dat komt toch niet uit het niets? Mijn persoonlijke ervaring is dat er eerst meerdere malen wordt aangekondigd dat groepen uit elkaar moeten of vertrekken. Als je dan vervolgens blijft staan of je tussen eventuele raddraaiers blijft begeven dan kan je wel een duw krijgen ja.

Incidenten daargelaten heb ik niet het idee dat de Nederlandse ME compleet willekeurig door groepen heen stormt. Er is altijd wel een aanleiding en als je een beetje op let hoef je nooit in de buurt te komen bij een ME'er.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')