Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef torentje het volgende:
[..]
Omdat het leek alsof jij tegen hard optreden van de politie bent.
Benno L nam die quote iets te letterlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 10:15 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Goed Christelijk gebruik;
" Wie zijn kind liefheeft, spaart de roede niet "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal top! harder optreden![]()
Kan soms een natuurlijke paniek reactie zijn, dat is een wel bekend fenomeen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Niet gaan wegrennen als de politie vraagt te blijven staan bijvoorbeeld.
Eigenlijk niet. Het is geen ebola of zo. Covid is niet gevaarlijk genoeg voor een dergelijk beroep op noodmaatregelen.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is met de huidige pandemie al gauw het geval, natuurlijk.
Vooral na jaren van de-escalatiebeleid zodat jongeren lekker de politie konden blijven uitdagen en rellen. Dan moet er telkens maar versterking komen zodat de pret voor die jongeren kan beginnen want een paar agenten zijn niet genoeg omdat ze hun wapen niet durven trekken.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.
Vind ik vreemd.
Qua coronawetgeving niet iig. In die wet staat expliciet dat de regels qua afstand en maximale groepsgrote niet gelden in een woningquote:Op donderdag 24 december 2020 09:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet zeker van.
Maar we gaan het zien in de berichten.
Zo waar ditquote:Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Het is geen ebola of zo. Covid is niet gevaarlijk genoeg voor een dergelijk beroep op noodmaatregelen.
[..]
Vooral na jaren van de-escalatiebeleid zodat jongeren lekker de politie konden blijven uitdagen en rellen. Dan moet er telkens maar versterking komen zodat de pret voor die jongeren kan beginnen want een paar agenten zijn niet genoeg omdat ze hun wapen niet durven trekken.
En nu ineens gaat het machtige staatsapparaat wel met zijn spierballen rollen omdat gewone mensen het wel een beetje gehad hebben met die onzinmaatregelen en het verwarren van adviezen met wettelijke regels.
Tot Jij het bent omdat je per ongeluk op de verkeerde plek bentquote:Op donderdag 24 december 2020 11:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat er veel kutvolk een kogel mag vangen
Ik kom niet in pauperwijkenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tot Jij het bent omdat je per ongeluk op de verkeerde plek bent
De politie is vooral zelf erg bang, blijkt wel uit dit soort dreigementen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het apart dat er een soort van 'angst campagne' aan de gang is waarbij we vooral erg bang moeten worden van politie. Met eerst het bericht over de woonkamers (wat weer teruggefloten werd) en nu dit bericht over dat ze niet bang zijn om te schieten.
Vind ik vreemd.
Het zal wel een loze dreiging van de politie zijn. Om normale mensen het gevoel te geven, dat de politie ook tegen de toenemende debiliteit strijdt.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind ik vreemd.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We weten allemaal dat tokkies uit bepaalde wijken komen. Gewoon hek eromheen en zeggen dat er 's nachts in het midden van de wijk een mooie show zal zijn zonder coronaregels.
politieagenten bedreigen is in geen enkel land ter wereld een goed ideequote:Op donderdag 24 december 2020 11:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zal wel een loze dreiging van de politie zijn. Om normale mensen het gevoel te geven, dat de politie ook tegen de toenemende debiliteit strijdt.
Prima dat een agent schiet als er een serieuze bedreiging is, maar dit mediabericht mogen ze laten in Texas. Het gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
politieagenten bedreigen is in geen enkel land ter wereld een goed idee
alleen in Nederland moeten ze nog ff melden dat ze dan gaan schieten en dan denken mensen blijkbaar nog steeds dat het een loze bedreiging is
Ik hoop het niet, dat het een loze dreiging is dus.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zal wel een loze dreiging van de politie zijn. Om normale mensen het gevoel te geven, dat de politie ook tegen de toenemende debiliteit strijdt.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dat het een loze dreiging is dus.
Ik vind het nogal vanzelfsprekend dat politie niet schuwt om te schieten indien men in een dreigende situatie komt. Juist daarom vind ik dit soort berichtgeving ontzettend dom, omdat het vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Misschien, niet van mijn kant in elk geval. Al vind ik wel weer dat elk incident waarbij agent een wapen trekt en moet schieten onafhankelijk onderzocht moet worden, zou ook een vanzelfsprekendheid moeten zijn, en ik denk dat agenten dat alleen maar zouden toejuichen (even los van of dat niet al gebeurt).quote:Op donderdag 24 december 2020 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad
Feit is alleen dat als er één incident is waar dit wel gebeurd het land daarna te klein is en hoe kut de politie wel niet is en dat het allemaal anders had gemoeten en gekund bla bla bla.
Hoe dan ook:quote:Op donderdag 24 december 2020 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien, niet van mijn kant in elk geval. Al vind ik wel weer dat elk incident waarbij agent een wapen trekt en moet schieten onafhankelijk onderzocht moet worden, zou ook een vanzelfsprekendheid moeten zijn, en ik denk dat agenten dat alleen maar zouden toejuichen (even los van of dat niet al gebeurt).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |