maar dat is ie dus wel in geval van hcq (icm etc..juiste dosering) 😃quote:Op donderdag 24 december 2020 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Punt is dat wanneer een behandeling niet effectief is je wel de lasten (de bijwerkingen) maar niet de lusten (het verminderen van de kwaal) hebt. Dit is zeker ook logica waar de honden geen brood van lusten?
Om die claim van gewicht te voorzien ben je niet verder gekomen dan een linkje naar een nieuwsbericht van BNR over een retrospective onderzoek. Heb je gelezen wat ik zei over dat soort onderzoeken? Zo ja: heb je dat begrepen, en heb je er iets over te zeggen?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar dat is ie dus wel in geval van hcq (icm etc..juiste dosering) 😃
of je/ oosterhaus dat nu leuk vind(t) of niet..
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Maar goed, ik laat me graag overtuigen! Heb je een RCT-studie waaruit de klinische effectiviteit van de HCQ + zink-behandeling blijkt? Alle RCT's waarvan ik de resultatne gezien heb laten namelijk zien dat die behandeling niet effectief is.
Ministry of Truth was weer bezig inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik heb het hier niet zo gevolgd, maar is het bericht al langsgekomen dat de WHO onlangs de definitie van herd immunity heeft aangepast op haar site? In de nieuwe definitie kan groepsimmuniteit alleen nog maar bereikt worden met vaccins, in plaats van dat het virus op de 'normale' manier is verspreid in een samenleving.
Klinkt als Orwelliaans taal veranderen om het in lijn te brengen met mondiaal beleid. Lijkt wel of het enige doel nog is, van de media, politiek, WHO, om koste wat kost het vaccin aan de man te brengen.
Offfff het verkrijgen van immuniteit zonder vaccin kost teveel levens en tijd.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik heb het hier niet zo gevolgd, maar is het bericht al langsgekomen dat de WHO onlangs de definitie van herd immunity heeft aangepast op haar site? In de nieuwe definitie kan groepsimmuniteit alleen nog maar bereikt worden met vaccins, in plaats van dat het virus op de 'normale' manier is verspreid in een samenleving.
Klinkt als Orwelliaans taal veranderen om het in lijn te brengen met mondiaal beleid. Lijkt wel of het enige doel nog is, van de media, politiek, WHO, om koste wat kost het vaccin aan de man te brengen.
Was er in juni al een vaccin?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ministry of Truth was weer bezig inderdaad.
[ afbeelding ]
Klinkt plausibel... Vooral omdat je geen bron hebt daar dat blijkbaar de maatstaf is hierquote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
Oh nee ik bedoelde natuurlijk Soros en Gates hebben na overleg even met de WHO gebeld en gevraagd of ze de betreffende tekst konden aanpassen.
Maat ga me niet over een kam schapen dat gerucht gaat gewoon rond hoor!quote:Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klinkt plausibel... Vooral omdat je geen bron hebt daar dat blijkbaar de maatstaf is hier
Ja dat zeg ik.. geruchten zijn veel plausibeler dan feiten. Ik ben blij dat je dat nu ook ziet na alle feiten die je hebt gepost ben je nu eindelijk wakkerquote:Op donderdag 24 december 2020 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maat ga me niet over een kam schapen dat gerucht gaat gewoon rond hoor!
Bedankt voor de link. Daar wordt bevestigd wat ik in mijn eerdere post al zei. Er wordt een definitie (die al bijna 100 jaar bestaat) veranderd om het in lijn te brengen met de huidige strategie van massavaccinatie.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
Wat staat er trouwens in die media briefing speech? Zou het kunnen dat e.e.a. daarin uitgelegd wordt?
Voila: https://www.who.int/direc(...)19---12-october-2020
quote:Never in the history of public health has herd immunity been used as a strategy for responding to an outbreak, let alone a pandemic. It is scientifically and ethically problematic.
Heeft allemaal weinig met een wetenschappelijk concept als herd immunity te maken.quote:Allowing a dangerous virus that we don't fully understand to run free is simply unethical. It's not an option.
Hier valt in mijn beleving wel wat op af te dingen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:49 schreef devlinmr het volgende:
Offfff het verkrijgen van immuniteit zonder vaccin kost teveel levens en tijd.
Offff tot een maand geleden waren er nog geen vaccins
Waarom meteen weer een complot?
Dat zou kunnen. Maar is er over vaccins ook niet erg veel onduidelijk wat betreft langdurige immuniteit?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
Probleem is ook dat het erop lijkt dat bij mensen bij wie de infectie mild verliep de afweerreactie niet sterk genoeg was om voor langdurige immuniteit te zorgen. Dan ga je dus geen groepsimmuniteit bereiken.
Zoals ik het lees is het enige dat de WHO doet aangeven dat groepsimmuniteit behalen door mensen al dan niet gecontroleerd een besemetting te laten oplopen geen realistisch (of wenselijk) scenario is, en wordt er niet getornd aan de definitie zelf (die is dan ook vrij helder).quote:Op donderdag 24 december 2020 14:14 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Daar wordt bevestigd wat ik in mijn eerdere post al zei. Er wordt een definitie (die al bijna 100 jaar bestaat) veranderd om het in lijn te brengen met de huidige strategie van massavaccinatie.
[..]
[..]
Heeft allemaal weinig met een wetenschappelijk concept als herd immunity te maken.
Of het wenselijk is (ik vind van niet) is iets anders dan uitleggen wat het is, die groepsimmuniteit.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is het enige dat de WHO doet aangeven dat groepsimmuniteit behalen door mensen al dan niet gecontroleerd een besemetting te laten oplopen geen realistisch (of wenselijk) scenario is, en wordt er niet getornd aan de definitie zelf (die is dan ook vrij helder).
Niet deze onzin weer...quote:Op donderdag 24 december 2020 17:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Ik ga geen kiwi's meer eten
Nja bleekmiddel schijnt ook goed te werken tegen covid-19.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Oh... Ik dacht dat je een UV lamp in je aars moest stoppen tegen Covid19.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja bleekmiddel schijnt ook goed te werken tegen covid-19.
Oplossing bleekmiddel injecteren.
Niet mijn idee BTW.
En raad het niet aan.
Ben geen dokter.
quote:Burgemeester Lamers van Schiedam voorstander van verplicht vaccineren tegen coronavirus
Burgemeester Cor Lamers van Schiedam is een voorstander van een verplichte vaccinatie tegen het coronavirus. Dat zegt hij in een interview met de lokale omroep Schie TV, dat tijdens Kerstmis wordt uitgezonden.
‘Ik denk dat het kabinet er verstandig aan doet om die verplichting in te voeren en niet alleen te rekenen op vrijwilligheid’, geeft hij in het interview aan.
https://www.ad.nl/waterwe(...)oronavirus~abeb3b26/
Ook geen geit en papaya meer of colaquote:Op donderdag 24 december 2020 17:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Dat is alleen om de chip onklaar te maken!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat je een UV lamp in je aars moest stoppen tegen Covid19.
Er was ook controversie/veel debat over de verandering van de definitie van 'pandemic' tien jaar geleden.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Wegenbouwer het volgende:
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)wege-coronadruk.htmlquote:
Yes thats true - go and do it!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat je een UV lamp in je aars moest stoppen tegen Covid19.
Daar kan ik niet terecht... Te veel Covid19 patiëntenquote:Op donderdag 24 december 2020 18:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes thats true - go and do it!
Explain that one to accident and emergency.
In A&E ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar kan ik niet terecht... Te veel Covid19 patiënten
Dat gaat niet altijd meer nee.quote:
dat komt wel vaker voor, niks nieuws.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)wege-coronadruk.html
quote:Horeca verbindt lot aan winkels: 'Als zij de deuren openen, doen wij dat ook’
Het was duidelijke taal, begin deze maand. Horeca-ondernemers uit onder meer Breda kondigden aan hoe dan ook op 17 januari weer open te gaan, of het nu mag van het kabinet of niet. Kort daarna maakte premier Rutte een nieuwe lockdown bekend, tot en met 19 januari. Wat zijn nu de plannen van de horeca?
Winkels open=horeca open
Johan de Vos, woordvoerder van Koninklijke Horeca Nederland (KHN), afdeling Breda: ,,We schuiven het twee dagen op. We hebben besloten: winkels open = horeca open. Gaan de winkels pas open op 10 februari, dan doen wij dat ook. Het effect van de horecasluiting op de coronacijfers is nihil geweest. Het is klaar, het is op. Er moet iets gebeuren.”
https://www.bndestem.nl/b(...)ij-dat-ook~ac2ed686/
Even een stukje gekeken.quote:
Dit jaar ja, wanneer nog meer?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat komt wel vaker voor, niks nieuws.
Nee. Dit is in deze mate nog nooit voorgekomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat komt wel vaker voor, niks nieuws.
2018quote:Op donderdag 24 december 2020 19:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dit jaar ja, wanneer nog meer?
Ik denk dat hij zo met het beroemde plaatje komt dat de ziekenhuizen wel vaker vol lagen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope
Althans niet landelijk
En dan nog... Je brengt het alsof het iets goeds is
Het loopt gierend uit de hand ondanks onze recente lockdownquote:Nederlandse besmettingscijfers uitzonderlijk hoog, ook wereldwijd
Het aantal besmettingen in Nederland is in vergelijking met andere landen uitzonderlijk hoog. Na San Marino, Liechtenstein en Litouwen is het aantal besmettingen in Nederland gemiddeld het hoogst, gemeten over een hele week.
https://nos.nl/artikel/23(...)-ook-wereldwijd.html
Oefquote:Op donderdag 24 december 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het loopt gierend uit de hand ondanks onze recente lockdown![]()
ondanks? of dankzij? net als dat in spanje en frankrijk gebeurde begin dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het loopt gierend uit de hand ondanks onze recente lockdown![]()
Je hoort nog weleens mensen roepen dat een lockdown niet zorgt voor significante lagere besmettingen, maar ik heb nog niemand horen roepen dat een lockdown zorgt voor een explosie aan besmettingen.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ondanks? of dankzij? net als dat in spanje en frankrijk gebeurde begin dit jaar.
de meeste besmettingen vinden binnenshuis plaats dus tis geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hoort nog weleens mensen roepen dat een lockdown niet zorgt voor significante lagere besmettingen, maar ik heb nog niemand horen roepen dat een lockdown zorgt voor een explosie aan besmettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |