Dat is alleen om de chip onklaar te maken!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat je een UV lamp in je aars moest stoppen tegen Covid19.
Er was ook controversie/veel debat over de verandering van de definitie van 'pandemic' tien jaar geleden.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Wegenbouwer het volgende:
Ik heb het hier niet zo gevolgd, maar is het bericht al langsgekomen dat de WHO onlangs de definitie van herd immunity heeft aangepast op haar site? In de nieuwe definitie kan groepsimmuniteit alleen nog maar bereikt worden met vaccins, in plaats van dat het virus op de 'normale' manier is verspreid in een samenleving.
Klinkt als Orwelliaans taal veranderen om het in lijn te brengen met mondiaal beleid. Lijkt wel of het enige doel nog is, van de media, politiek, WHO, om koste wat kost het vaccin aan de man te brengen.
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)wege-coronadruk.htmlquote:
Yes thats true - go and do it!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht dat je een UV lamp in je aars moest stoppen tegen Covid19.
Daar kan ik niet terecht... Te veel Covid19 patiëntenquote:Op donderdag 24 december 2020 18:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yes thats true - go and do it!
Explain that one to accident and emergency.
In A&E ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar kan ik niet terecht... Te veel Covid19 patiënten
Dat gaat niet altijd meer nee.quote:
dat komt wel vaker voor, niks nieuws.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www-nu-nl.cdn.amp(...)wege-coronadruk.html
quote:Horeca verbindt lot aan winkels: 'Als zij de deuren openen, doen wij dat ook’
Het was duidelijke taal, begin deze maand. Horeca-ondernemers uit onder meer Breda kondigden aan hoe dan ook op 17 januari weer open te gaan, of het nu mag van het kabinet of niet. Kort daarna maakte premier Rutte een nieuwe lockdown bekend, tot en met 19 januari. Wat zijn nu de plannen van de horeca?
Winkels open=horeca open
Johan de Vos, woordvoerder van Koninklijke Horeca Nederland (KHN), afdeling Breda: ,,We schuiven het twee dagen op. We hebben besloten: winkels open = horeca open. Gaan de winkels pas open op 10 februari, dan doen wij dat ook. Het effect van de horecasluiting op de coronacijfers is nihil geweest. Het is klaar, het is op. Er moet iets gebeuren.”
https://www.bndestem.nl/b(...)ij-dat-ook~ac2ed686/
Even een stukje gekeken.quote:
Dit jaar ja, wanneer nog meer?quote:Op donderdag 24 december 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat komt wel vaker voor, niks nieuws.
Nee. Dit is in deze mate nog nooit voorgekomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat komt wel vaker voor, niks nieuws.
2018quote:Op donderdag 24 december 2020 19:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dit jaar ja, wanneer nog meer?
Ik denk dat hij zo met het beroemde plaatje komt dat de ziekenhuizen wel vaker vol lagen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope
Althans niet landelijk
En dan nog... Je brengt het alsof het iets goeds is
Het loopt gierend uit de hand ondanks onze recente lockdownquote:Nederlandse besmettingscijfers uitzonderlijk hoog, ook wereldwijd
Het aantal besmettingen in Nederland is in vergelijking met andere landen uitzonderlijk hoog. Na San Marino, Liechtenstein en Litouwen is het aantal besmettingen in Nederland gemiddeld het hoogst, gemeten over een hele week.
https://nos.nl/artikel/23(...)-ook-wereldwijd.html
Oefquote:Op donderdag 24 december 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het loopt gierend uit de hand ondanks onze recente lockdown![]()
ondanks? of dankzij? net als dat in spanje en frankrijk gebeurde begin dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het loopt gierend uit de hand ondanks onze recente lockdown![]()
Je hoort nog weleens mensen roepen dat een lockdown niet zorgt voor significante lagere besmettingen, maar ik heb nog niemand horen roepen dat een lockdown zorgt voor een explosie aan besmettingen.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:28 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ondanks? of dankzij? net als dat in spanje en frankrijk gebeurde begin dit jaar.
de meeste besmettingen vinden binnenshuis plaats dus tis geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hoort nog weleens mensen roepen dat een lockdown niet zorgt voor significante lagere besmettingen, maar ik heb nog niemand horen roepen dat een lockdown zorgt voor een explosie aan besmettingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |