SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
We missen allemaal EYE OF THE TIGER.quote:Op maandag 21 december 2020 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Even tussendoor. Wat heeft Dobbie een kutnummer tegenwoordig en dat is dan ook nog speciaal als opkomstnummer geschreven.![]()
Dan nog liever die teringherrie van de Aubergenius.
Moffen ruik je op afstand allen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Kurz op straat zou tegenkomen in China zou je meteen zeggen dat het een Duitser is.
als je iets anders vreet dan Duyvis kom ik je halenquote:Op maandag 21 december 2020 22:13 schreef Mani89 het volgende: Ik ben een gigantische zak borrelnoten aan het verorberen.
En dan had ie hiervoor No Limit van 2Unlimited. Wat een paljas ben je dan als je dat weggooit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Even tussendoor. Wat heeft Dobbie een kutnummer tegenwoordig en dat is dan ook nog speciaal als opkomstnummer geschreven.![]()
Dan nog liever die teringherrie van de Aubergenius.
2Unlimited GODEN.quote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan had ie hiervoor No Limit van 2Unlimited. Wat een paljas ben je dan als je dat weggooit.
Dit hebben we allang behandeldquote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto Tan gaat de presentatie van de Champions League-wedstrijden bij RTL voor zijn rekening nemen, zo meldt Chris Woerts
DEUGPUNTEN VOOR DE MOL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Clemens doet er niet zoveel voor onderquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een ontzettend Duits hoofd heeft die Kurz.
Niet Maijerquote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Humberto Tan gaat de presentatie van de Champions League-wedstrijden bij RTL voor zijn rekening nemen, zo meldt Chris Woerts
DEUGPUNTEN VOOR DE MOL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
"Provencaals Borrelnoten" Is dat Duyvis? Zat in mijn kerstpakket.quote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
als je iets anders vreet dan Duyvis kom ik je halen
Adolf H. vindt dit leuk.quote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een ontzettend Duits hoofd heeft die Kurz.
Jaquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Provencaals Borrelnoten" Is dat Duyvis? Zat in mijn kerstpakket.
dat klinkt als Makro zooiquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teveel kijkers nemen aanstoot aan haar pinkie. Dus dan maar een man die te pas en te onpas vreemdgaat. Past beter in onze maatschappij.quote:
Mwah dat had ook gewoon een smerige tokkie uit Rotterdam kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Clemens doet er niet zoveel voor onder
Kan niet veel zijn als het in pakket zit. Maak niet dezelfde fout als met chips toenquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De gemiddelde tokkie uit Rotterdam is wat hoekigerquote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat had ook gewoon een smerige tokkie uit Rotterdam kunnen zijn.
kennen we diequote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Clemens doet me een beetje denken aan Milko Steijvers.
Deze zijn gelukkig van uitmuntende kwaliteit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan niet veel zijn als het in pakket zit. Maak niet dezelfde fout als met chips toen
Hoe dan.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Daar heb ik ooit een leuke keuringsdienst van waarde over gezienquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Lekker samenwerken/aandelen hebben in die laaielichters van RUMAGquote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die krijgt geen banen vanwege zijn kwaliteiten in ieder geval.
Rumag.... die bestaan nog steeds héquote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker samenwerken/aandelen hebben in die laaielichters van RUMAG
Zijn er mensen die hem níet in de pick em hebben?quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Clemens mag wel wat beter gaan gooien
Ik vind Keuringsdienst van Waarde een erg irritant en onsympathiek programma maar die aflevering was wel oké. Go Tan Goden.quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een leuke keuringsdienst van waarde over gezien
Is Clemens zijn vrouw?quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Kim zijn vrouw is ook weer zwanger, of heeft dat in alle kranten gestaan?
Ik zag er eentje met Ratatatataquote:Op maandag 21 december 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem níet in de pick em hebben?
Ik heb op dit moment geen significante problemenquote:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan Teun van de Keuken.quote:Op maandag 21 december 2020 22:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Keuringsdienst van Waarde een erg irritant en onsympathiek programma maar die aflevering was wel oké. Go Tan Goden.
Minder hinderlijk dan dat van Clemens.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Teveel kijkers nemen aanstoot aan haar pinkie.
Teun gelooft in Teun.quote:Op maandag 21 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan Teun van de Keuken.
2 met rattata ja. Maar die lopen wel ver achter.quote:Op maandag 21 december 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag er eentje met Ratatatata
Ik aan dat wijf met die babystemquote:Op maandag 21 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is niet zo problematisch. Ik had een spannendere wedstrijd verwacht bij Ratataquote:Op maandag 21 december 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 met rattata ja. Maar die lopen wel ver achter.
wie is Bibiquote:Op maandag 21 december 2020 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
@:de_boswachter Bibi vraagt er ook om he ouwe reus
[ afbeelding ]
Nazi humor komt altijd volledig spontaan in mij op.quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je deze allemaal in de auto zitten oefenen en staan ze op een briefje?
Die mag van mij wel dood ja.quote:Op maandag 21 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever Circus Mvogo.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nazi humor komt altijd volledig spontaan in mij op.
Geef mij die vaccin en ik spuit het gelijk in mijn oogbal. Klaar met dit gezeik.quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens die radio reclame al gehoord op 538?Als we ALLEMAAL vaccin nemen dan krijgen we langzaamaan onze vrijheden terug
Ik ben geen boomer dus luister geen radioquote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens die radio reclame al gehoord op 538?Als we ALLEMAAL vaccin nemen dan krijgen we langzaamaan onze vrijheden terug
Ik spuit helemaal niks Corona act.quote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef mij die vaccin en ik spuit het gelijk in mijn oogbal. Klaar met dit gezeik.
Eensquote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef mij die vaccin en ik spuit het gelijk in mijn oogbal. Klaar met dit gezeik.
dat kon het al heel lang, net als iedereen die zich aftrekt op zout met caramel in chocoladerepenquote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
Teun van de Keuken is de bedenker van Tony Chocolonely. Teun = Tony.
Dat merk kan dus ook per direct de tyfus krijgen.
Verbaas je je hierover?quote:
Wel tijd voor wat lekkere wijven weer jaquote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een goed idee
Zullen we COR onzin in COR doen en hier gewoon leuke dartsgifjes, feitjes of lekkere wijven posten
Foetussen las ik.quote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen idee wat er in dat vaccin zit en wat het doet, afwachten allen.
Zou je me dan een unban in COR kunnen geven, dan hoef ik het ook niet hier te postenquote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een goed idee
Zullen we COR onzin in COR doen en hier gewoon leuke dartsgifjes, feitjes of lekkere wijven posten
Parasieten van Soros.quote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen idee wat er in dat vaccin zit en wat het doet, afwachten allen.
Darude - sandstormquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker nummertje dat tududududu, wat is het
Roller Coaster.quote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ojaquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je me dan een unban in COR kunnen geven, dan hoef ik het ook niet hier te posten
Ik zie alleen maar voordelen
Ik durf te zeggen dat jij genoeg dingen eet waarvan jij niet allemaal weet wat erin zitquote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat je niet twee likes voor een post kan gevenquote:
@GGMM vindt het goed zei hij laatst.quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Ik weet alleen niet zo goed wat de rest daarover denkt
quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Ik weet alleen niet zo goed wat de rest daarover denkt
Dit postte maxi een kwartier geledenquote:
Karamel zeezout is een ranzige smaak, ongeacht waar het in zit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat kon het al heel lang, net als iedereen die zich aftrekt op zout met caramel in chocoladerepen
quote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een goed idee
Sidney van Hooijdonk.quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
Wiequote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
Dan mag @GGMM het regelen want ik ben ranzig luiquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm vindt het goed zei hij laatst.
Zij doet, of deed, het met Edgar Davidsquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat je niet twee likes voor een post kan geven
Horst Wessel Liedquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi. Dat is dan geregeldquote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mag @:ggmm het regelen want ik ben ranzig lui
Tja als het referentiekader Jorgensen isquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
Dit is een FOK!kerquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal mijn prachtige filmpje vergeten.
Op zeker ouwe dibbes.quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat jij genoeg dingen eet waarvan jij niet allemaal weet wat erin zit
Moet jij zeggenquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Szura het volgende:
Ja bedankt Jelle, dit hebben we net allemaal gezien
Een spits waar zelfs bij FC Groningen de meningen sterk over uiteenliepen.quote:
Dit betwist ikquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Karamel zeezout is een ranzige smaak, ongeacht waar het in zit.
Like ingetrokkenquote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zij doet, of deed, het met Edgar Davids
Olcay Gulsen ook thiccc Turks hoertjequote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zij doet, of deed, het met Edgar Davids
Ohquote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat vorig jaar bij Groningen en daarvoor bij (jong) Ajax.
Zout in chocoladequote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Karamel zeezout is een ranzige smaak, ongeacht waar het in zit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht hetzelfde maar kreeg ook ooit zo’n reep en vond het best lekker.quote:
Dit kan dus eigenlijk net nietquote:Op maandag 21 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wanneer ik chocolade eet voel ik mij een kannibaal. Tis net of je Awkwasi zit te eten hahaha.
Doet dit pijn?quote:Op maandag 21 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
Kurz is gebroken door zijn eigen gekloot in de vierde leg van set 1.
Hipster. Ga je een Latte Frappe Caramel Choco Kutzooi bestellen bij Starbucks met je knaken sjaal om je nekquote:
Doet mijn maar karamel zonder zeezout, of zeezout zonder karamel.quote:
Tuurlijk wel joh, rot op met die cancel culture aids. DRT is om te lachen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan dus eigenlijk net niet
Doe maar niet
Misschien kunnen ze die krant weer naar Rotterdam sturen, hahaha!quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
èn inclusiefquote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, rot op met die cancel culture aids. DRT is om te lachen.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet mijn maar karamel zonder zeezout, of zeezout zonder karamel.
Zout in sjokelaa, hoepel op man.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]sow tegen de paal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Nee want ik lust geen koffie en Starbucks is sowieso een kuttentquote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hipster. Ga je een Latte Frappe Caramel Choco Kutzooi bestellen bij Starbucks met je knaken sjaal om je nek
Geen koffie lustenquote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee want ik lust geen koffie en Starbucks is sowieso een kuttent
Ik denk het niet, want dit kind moet sowieso maar een tourkaart gaan halen dan wel meer wedstrijden spelen. En Clemens is ook gewoon een sympathieke beer.quote:
Ik vind deze dingen zo gruwelijk lekker:quote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Karamel zeezout is het beste wat deze wereld is overkomen. Mensen die het hier niet meen eens zijn krijgen een enkeltje Goelag.
Ja dat klopt welquote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaj Sierhuis is toch die gozer die meer op FIFA zit dan dat ie voetbalt?
Als je maar lang genoeg over Nazi's post dan verschijnt hij vanzelf.quote:
Deze koop ik bewust nietquote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze dingen zo gruwelijk lekker:
https://www.ah.nl/product(...)hocolade-zeevruchten
Is geen echte chocolade joh gek. Chemische rommel allen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat ik ze dan helemaal op vreet meteen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze koop ik bewust niet
Maar dat is niet omdat ik ze niet lekker vind
Kent u deze? Ze zijn belachelijk duur maar koekoek GENOHOOOTTT. Zon klein zakje zowat 5 euroquote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze koop ik bewust niet
Maar dat is niet omdat ik ze niet lekker vind
Méér dan Huybrechts?quote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaj Sierhuis is toch die gozer die meer op FIFA zit dan dat ie voetbalt?
quote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6836157_e37fe698
Ik heb er al 2x een gekregen en na 2 stukjes beide weggegeven.quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde maar kreeg ook ooit zo’n reep en vond het best lekker.
CORONEDquote:
Sinds vrijdag niet actief op de soosjals zegt het ADquote:Op maandag 21 december 2020 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb Helene ook niet bij FOX gezien dit weekend maar ik zal me wel vergissen.
Zwanger?quote:Op maandag 21 december 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds vrijdag niet actief op de soosjals zegt het AD
Hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 21 december 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds vrijdag niet actief op de soosjals zegt het AD
Lelijke kerstboomquote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef BB-King het volgende:
Het gas gaat erop bij Kurz. Die trein naar de volgende ronde wil hij vast niet missen.
Alleen paupers hebben een witte kerstboomquote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Smakeloos wijf. Ruud Brood, really?quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Een vriend van mij werkt bij het sanadome, dat is een soort welness/spa met hotel naast het goffertstadion. En daar checkten Helene Hendriks en Ruud Brood (toen hij nog trainer was van NEC) regelmatig een nachtje in na de wedstrijd.
Tot zover deze anekdote.
Ze heeft zichzelf toch ook omhoog geneukt met Joep Schreuder?quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Een vriend van mij werkt bij het sanadome, dat is een soort welness/spa met hotel naast het goffertstadion. En daar checkten Helene Hendriks en Ruud Brood (toen hij nog trainer was van NEC) regelmatig een nachtje in na de wedstrijd.
Tot zover deze anekdote.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had ze toen nog dat smerige Brabo-accent?quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Spaanse taferelen.quote:
Lekker neuken in het warmwaterbadquote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Lekker naar onder trappen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
De altijd arrogante matennaaier W Genee
Ze liet zich graag door hem sandwichen kennelijk.quote:Op maandag 21 december 2020 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Smakeloos wijf. Ruud Brood, really?
Zou ze de korstjes ook opeten?quote:Op maandag 21 december 2020 22:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze liet zich graag door hem sandwichen kennelijk.
Is ie al tijdenquote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Kan Zjak hypet een Duitser nu afgestreept worden?
Twee keer zelfs.quote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Dat gebeurde al tijdens de eerste partij van Hopp toen Zjak een monoloog van 5 minuten hield over Hoppquote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Kan Zjak niet gewoon afgestreept worden?quote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Er is geen beter alternatief dan Zjakquote:Op maandag 21 december 2020 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan Zjak niet gewoon afgestreept worden?
Age of Empires heeft mij geleerd dat Fransen alleen met bijlen gooienquote:Op maandag 21 december 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
Misschien Zjak ons uitleggen waarom Frankrijk geen dartland is.
Waarom is de Mensur nog niet afgestreept?quote:
Trieste waarheidquote:Op maandag 21 december 2020 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is geen beter alternatief dan Zjak
Omdat ie nog niet voorbij gekomen isquote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is de Mensur nog niet afgestreept?
Omdat Mensur pas woensdag speelt.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben de D14 eerder de Suljovic genoemd, nog niet de Mensur (als ik het goed heb)quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |