Sidney van Hooijdonk.quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
Wiequote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
Dan mag @GGMM het regelen want ik ben ranzig luiquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm vindt het goed zei hij laatst.
Zij doet, of deed, het met Edgar Davidsquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat je niet twee likes voor een post kan geven
Horst Wessel Liedquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker nummertje dat tududududu, wat is het
Mooi. Dat is dan geregeldquote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mag @:ggmm het regelen want ik ben ranzig lui
Tja als het referentiekader Jorgensen isquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
Dit is een FOK!kerquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal mijn prachtige filmpje vergeten.
Op zeker ouwe dibbes.quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat jij genoeg dingen eet waarvan jij niet allemaal weet wat erin zit
Moet jij zeggenquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Szura het volgende:
Ja bedankt Jelle, dit hebben we net allemaal gezien
Een spits waar zelfs bij FC Groningen de meningen sterk over uiteenliepen.quote:
Dit betwist ikquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Karamel zeezout is een ranzige smaak, ongeacht waar het in zit.
Like ingetrokkenquote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zij doet, of deed, het met Edgar Davids
Olcay Gulsen ook thiccc Turks hoertjequote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zij doet, of deed, het met Edgar Davids
Ohquote:Op maandag 21 december 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat vorig jaar bij Groningen en daarvoor bij (jong) Ajax.
Zout in chocoladequote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Karamel zeezout is een ranzige smaak, ongeacht waar het in zit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht hetzelfde maar kreeg ook ooit zo’n reep en vond het best lekker.quote:
Dit kan dus eigenlijk net nietquote:Op maandag 21 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wanneer ik chocolade eet voel ik mij een kannibaal. Tis net of je Awkwasi zit te eten hahaha.
Doet dit pijn?quote:Op maandag 21 december 2020 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
Kurz is gebroken door zijn eigen gekloot in de vierde leg van set 1.
Hipster. Ga je een Latte Frappe Caramel Choco Kutzooi bestellen bij Starbucks met je knaken sjaal om je nekquote:
Doet mijn maar karamel zonder zeezout, of zeezout zonder karamel.quote:
Tuurlijk wel joh, rot op met die cancel culture aids. DRT is om te lachen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan dus eigenlijk net niet
Doe maar niet
Misschien kunnen ze die krant weer naar Rotterdam sturen, hahaha!quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik sla toch maar over.
èn inclusiefquote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh, rot op met die cancel culture aids. DRT is om te lachen.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Doet mijn maar karamel zonder zeezout, of zeezout zonder karamel.
Zout in sjokelaa, hoepel op man.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]sow tegen de paal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Nee want ik lust geen koffie en Starbucks is sowieso een kuttentquote:Op maandag 21 december 2020 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hipster. Ga je een Latte Frappe Caramel Choco Kutzooi bestellen bij Starbucks met je knaken sjaal om je nek
Geen koffie lustenquote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee want ik lust geen koffie en Starbucks is sowieso een kuttent
Ik denk het niet, want dit kind moet sowieso maar een tourkaart gaan halen dan wel meer wedstrijden spelen. En Clemens is ook gewoon een sympathieke beer.quote:
Ik vind deze dingen zo gruwelijk lekker:quote:Op maandag 21 december 2020 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Karamel zeezout is het beste wat deze wereld is overkomen. Mensen die het hier niet meen eens zijn krijgen een enkeltje Goelag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |