Ik ben geen boomer dus luister geen radioquote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens die radio reclame al gehoord op 538?Als we ALLEMAAL vaccin nemen dan krijgen we langzaamaan onze vrijheden terug
Ik spuit helemaal niks Corona act.quote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef mij die vaccin en ik spuit het gelijk in mijn oogbal. Klaar met dit gezeik.
Eensquote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef mij die vaccin en ik spuit het gelijk in mijn oogbal. Klaar met dit gezeik.
dat kon het al heel lang, net als iedereen die zich aftrekt op zout met caramel in chocoladerepenquote:Op maandag 21 december 2020 22:24 schreef De_Kraam het volgende:
Teun van de Keuken is de bedenker van Tony Chocolonely. Teun = Tony.
Dat merk kan dus ook per direct de tyfus krijgen.
Verbaas je je hierover?quote:
Wel tijd voor wat lekkere wijven weer jaquote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een goed idee
Zullen we COR onzin in COR doen en hier gewoon leuke dartsgifjes, feitjes of lekkere wijven posten
Foetussen las ik.quote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen idee wat er in dat vaccin zit en wat het doet, afwachten allen.
Zou je me dan een unban in COR kunnen geven, dan hoef ik het ook niet hier te postenquote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een goed idee
Zullen we COR onzin in COR doen en hier gewoon leuke dartsgifjes, feitjes of lekkere wijven posten
Parasieten van Soros.quote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen idee wat er in dat vaccin zit en wat het doet, afwachten allen.
Darude - sandstormquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker nummertje dat tududududu, wat is het
Roller Coaster.quote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker nummertje dat tududududu, wat is het
Ojaquote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je me dan een unban in COR kunnen geven, dan hoef ik het ook niet hier te posten
Ik zie alleen maar voordelen
Ik durf te zeggen dat jij genoeg dingen eet waarvan jij niet allemaal weet wat erin zitquote:Op maandag 21 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat je niet twee likes voor een post kan gevenquote:
@GGMM vindt het goed zei hij laatst.quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Ik weet alleen niet zo goed wat de rest daarover denkt
quote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja
Ik weet alleen niet zo goed wat de rest daarover denkt
Dit postte maxi een kwartier geledenquote:
Karamel zeezout is een ranzige smaak, ongeacht waar het in zit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat kon het al heel lang, net als iedereen die zich aftrekt op zout met caramel in chocoladerepen
quote:Op maandag 21 december 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |