kennen we diequote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Clemens doet me een beetje denken aan Milko Steijvers.
Deze zijn gelukkig van uitmuntende kwaliteit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan niet veel zijn als het in pakket zit. Maak niet dezelfde fout als met chips toen
Hoe dan.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Daar heb ik ooit een leuke keuringsdienst van waarde over gezienquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Lekker samenwerken/aandelen hebben in die laaielichters van RUMAGquote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die krijgt geen banen vanwege zijn kwaliteiten in ieder geval.
Rumag.... die bestaan nog steeds héquote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker samenwerken/aandelen hebben in die laaielichters van RUMAG
Zijn er mensen die hem níet in de pick em hebben?quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Clemens mag wel wat beter gaan gooien
Ik vind Keuringsdienst van Waarde een erg irritant en onsympathiek programma maar die aflevering was wel oké. Go Tan Goden.quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een leuke keuringsdienst van waarde over gezien
Is Clemens zijn vrouw?quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Kim zijn vrouw is ook weer zwanger, of heeft dat in alle kranten gestaan?
Ik zag er eentje met Ratatatataquote:Op maandag 21 december 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er mensen die hem níet in de pick em hebben?
Ik heb op dit moment geen significante problemenquote:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan Teun van de Keuken.quote:Op maandag 21 december 2020 22:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vind Keuringsdienst van Waarde een erg irritant en onsympathiek programma maar die aflevering was wel oké. Go Tan Goden.
Minder hinderlijk dan dat van Clemens.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Teveel kijkers nemen aanstoot aan haar pinkie.
Teun gelooft in Teun.quote:Op maandag 21 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan Teun van de Keuken.
2 met rattata ja. Maar die lopen wel ver achter.quote:Op maandag 21 december 2020 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zag er eentje met Ratatatata
Ik aan dat wijf met die babystemquote:Op maandag 21 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is niet zo problematisch. Ik had een spannendere wedstrijd verwacht bij Ratataquote:Op maandag 21 december 2020 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 met rattata ja. Maar die lopen wel ver achter.
wie is Bibiquote:Op maandag 21 december 2020 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
@:de_boswachter Bibi vraagt er ook om he ouwe reus
[ afbeelding ]
Nazi humor komt altijd volledig spontaan in mij op.quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je deze allemaal in de auto zitten oefenen en staan ze op een briefje?
Die mag van mij wel dood ja.quote:Op maandag 21 december 2020 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever Circus Mvogo.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nazi humor komt altijd volledig spontaan in mij op.
Geef mij die vaccin en ik spuit het gelijk in mijn oogbal. Klaar met dit gezeik.quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
Hebben jullie trouwens die radio reclame al gehoord op 538?Als we ALLEMAAL vaccin nemen dan krijgen we langzaamaan onze vrijheden terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |