Jaquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Provencaals Borrelnoten" Is dat Duyvis? Zat in mijn kerstpakket.
dat klinkt als Makro zooiquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Teveel kijkers nemen aanstoot aan haar pinkie. Dus dan maar een man die te pas en te onpas vreemdgaat. Past beter in onze maatschappij.quote:
Mwah dat had ook gewoon een smerige tokkie uit Rotterdam kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Clemens doet er niet zoveel voor onder
Kan niet veel zijn als het in pakket zit. Maak niet dezelfde fout als met chips toenquote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De gemiddelde tokkie uit Rotterdam is wat hoekigerquote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat had ook gewoon een smerige tokkie uit Rotterdam kunnen zijn.
kennen we diequote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Clemens doet me een beetje denken aan Milko Steijvers.
Deze zijn gelukkig van uitmuntende kwaliteit.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan niet veel zijn als het in pakket zit. Maak niet dezelfde fout als met chips toen
Hoe dan.quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Daar heb ik ooit een leuke keuringsdienst van waarde over gezienquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Lekker samenwerken/aandelen hebben in die laaielichters van RUMAGquote:Op maandag 21 december 2020 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die krijgt geen banen vanwege zijn kwaliteiten in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |