Lelijke kerstboomquote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef BB-King het volgende:
Het gas gaat erop bij Kurz. Die trein naar de volgende ronde wil hij vast niet missen.
Alleen paupers hebben een witte kerstboomquote:Op maandag 21 december 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Smakeloos wijf. Ruud Brood, really?quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Een vriend van mij werkt bij het sanadome, dat is een soort welness/spa met hotel naast het goffertstadion. En daar checkten Helene Hendriks en Ruud Brood (toen hij nog trainer was van NEC) regelmatig een nachtje in na de wedstrijd.
Tot zover deze anekdote.
Ze heeft zichzelf toch ook omhoog geneukt met Joep Schreuder?quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Een vriend van mij werkt bij het sanadome, dat is een soort welness/spa met hotel naast het goffertstadion. En daar checkten Helene Hendriks en Ruud Brood (toen hij nog trainer was van NEC) regelmatig een nachtje in na de wedstrijd.
Tot zover deze anekdote.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze dingen zo gruwelijk lekker:
https://www.ah.nl/product(...)hocolade-zeevruchten
Had ze toen nog dat smerige Brabo-accent?quote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Spaanse taferelen.quote:
Lekker neuken in het warmwaterbadquote:Op maandag 21 december 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Tot zover deze anekdote.
Lekker naar onder trappen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:40 schreef Szura het volgende:
[..]
De altijd arrogante matennaaier W Genee
Ze liet zich graag door hem sandwichen kennelijk.quote:Op maandag 21 december 2020 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Smakeloos wijf. Ruud Brood, really?
Zou ze de korstjes ook opeten?quote:Op maandag 21 december 2020 22:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze liet zich graag door hem sandwichen kennelijk.
Is ie al tijdenquote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Kan Zjak hypet een Duitser nu afgestreept worden?
Twee keer zelfs.quote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Dat gebeurde al tijdens de eerste partij van Hopp toen Zjak een monoloog van 5 minuten hield over Hoppquote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Kan Zjak niet gewoon afgestreept worden?quote:Op maandag 21 december 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Er is geen beter alternatief dan Zjakquote:Op maandag 21 december 2020 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan Zjak niet gewoon afgestreept worden?
Age of Empires heeft mij geleerd dat Fransen alleen met bijlen gooienquote:Op maandag 21 december 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
Misschien Zjak ons uitleggen waarom Frankrijk geen dartland is.
Waarom is de Mensur nog niet afgestreept?quote:
Trieste waarheidquote:Op maandag 21 december 2020 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is geen beter alternatief dan Zjak
Omdat ie nog niet voorbij gekomen isquote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is de Mensur nog niet afgestreept?
Omdat Mensur pas woensdag speelt.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom is de Mensur nog niet afgestreept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |