——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Dankje.quote:
Moet je dan de US Army site even gaan troll-mailen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je dat een boost wil noemen... De uitleg van de US army is blijkbaar voor Jip en Janneke
[..]
https://www.cbg-meb.nl/on(...)n%20we%20antistoffen.
[..]
het is dus het trainen van je immuunsysteem
[..]
Wie vertrouw je dan wel?
Jawel. Altijd dat gezeik wie onbetrouwbaar zijn. Kom maar eens met iemand die je wel vertrouwtquote:Op maandag 21 december 2020 15:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie ik vertrouw niet erg belangrijk is.
Kuato! (het mannetje in "de onderbuik"quote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef devlinmr het volgende:
Jawel. Altijd dat gezeik wie onbetrouwbaar zijn. Kom maar eens met iemand die je wel vertrouwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
hij zegt net dat ie corona heeft gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar volgens Bolsonaro was Covid sowieso toch fake
Voordat hij het kreeg ontkende hij het bestaanquote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hij zegt net dat ie corona heeft gehad.
Nee hoor. Je zoekt maar persoonlijk 'discussie', en met jou (en je cohorts) heb ik daar echt geen interesse in.quote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jawel. Altijd dat gezeik wie onbetrouwbaar zijn. Kom maar eens met iemand die je wel vertrouwt
Typisch angsthaas antwoord. Geen discussie aan durven gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zoekt maar persoonlijk 'discussie', en met jou (en je cohorts) heb ik daar echt geen interesse in.
Ik weet al goed wat jij betrouwbaar vind. Jouwe meningen kan ik elke dag op internationale coronahysteria TV zien.
'Trolivier' past zeker heel goed bij je.
Nou ja, verzinnen is ene groot woord.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Chinese Virus, Chinese Vaccine?: CCP Leak Confirms Pfizer, AstraZeneca Employed 123 Communist Party Members
Chinese Communist Party members have infiltrated both Pfizer and AstraZeneca, who are pioneering the COVID-19 vaccine effort.
A leaked list of 1.95 million Chinese Communist Party members, containing apparently thousands of names of individuals living in the West and employed in government or top corporations, includes 123 names of individuals who work for pharmaceutical giants Pfizer and AstraZeneca. Both companies are currently engaged in the ongoing COVID-19 vaccination effort.
https://nationalfile.com/(...)unist-party-members/
Wat is dit voor vreemde post?quote:
Als je nou eens de tijd neemt om het artikel door te nemen ipv direct tijd te investeren in jouw o zo belangrijke kijk op de wereld....quote:Op maandag 21 december 2020 18:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
National File...
Goede bron, wel.
O ja, als ze 2 miljoen hebben., moeten deze zaken wel een link hebben. En dat allemaal op het internet gezet door een zeer betrouwbare bron. Zij kunnen het weten!quote:Op maandag 21 december 2020 18:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde post?
Jij hebt dit niet meegekregen?
NWS / Enorm lek laat zien dat China's CCP 2 miljoen agenten wereldwijd heeft
Want iemand die altijd liegt, moet je vooral blijven volgen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je nou eens de tijd neemt om het artikel door te nemen ipv direct tijd te investeren in jouw o zo belangrijke kijk op de wereld....
Wat probeer je nou precies te zeggen dan? Het verhaal dat de CCP 2 miljoen agenten wereldwijd heeft klopt niet?quote:Op maandag 21 december 2020 18:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
O ja, als ze 2 miljoen hebben., moeten deze zaken wel een link hebben. En dat allemaal op het internet gezet door een zeer betrouwbare bron. Zij kunnen het weten!
Ja want het CDA is hetzelfde als de CCPquote:Op maandag 21 december 2020 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, in dat geval heeft het CDA waarschijnlijk letterlijk *alle* agrarische organisaties in Nederland "geïnfiltreerd", en een groot deel van de Europese. Wat een redenatie zeg.
De CCP zien als gewone politieke partij....quote:Op maandag 21 december 2020 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel FvD-agenten er in dit topic rondlopen.
Wat heeft dit met Corona te maken?quote:Op maandag 21 december 2020 18:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja want het CDA is hetzelfde als de CCP![]()
[ afbeelding ]
En ook:
NWS / China's katoenproductie door Oeigoeren in kampen
Dat wordt in een eerdere post duidelijk gemaakt. Het Corona-virus komt uit China en de CCP heeft 123 agenten werken bij grote vaccin-producenten.quote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Corona te maken?
Chinese regering is kut, zijn smerige moordenaars. Klaar. Next!
Zalm ongetwijfeld. Net overigens zoals westerse agenten in Chinese en Russische labs rondlopen. De vraag is even wat jij denkt dat Chinese agenten doen en wat de rol van China rondom dat virus is?quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat wordt in een eerdere post duidelijk gemaakt. Het Corona-virus komt uit China en de CCP heeft 123 agenten werken bij grote vaccin-producenten.
Ik dacht dat ik dat wel kon posten in BNW, maar de gedachtenpolitie hier vond dat niet okay dus ik licht het een en ander toe.
Man man man... Als een SP'er bij Pfizer werkt zeg je toch ook niet dat Pfizer geïnfiltreerd is door een Nederlandse agent?quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat wordt in een eerdere post duidelijk gemaakt. Het Corona-virus komt uit China en de CCP heeft 123 agenten werken bij grote vaccin-producenten.
Ik dacht dat ik dat wel kon posten in BNW, maar de gedachtenpolitie hier vond dat niet okay dus ik licht het een en ander toe.
En tegelijkertijd kom jij de hele tijd met allerlei obscure websites waar allemaal wilde theorieën over het covid-19 virus op staan.quote:Op maandag 21 december 2020 10:17 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik als leek een site moet doorspitten om antwoord te krijgen op mijn vragen, dan wordt er toch niet goed geinformeerd?
'Er wordt gezegd dat het false positives zijn.' Wat denk jij dan?quote:Op maandag 21 december 2020 18:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik deel dit alleen maar! Er wordt gezegd dat het false-positives zijn:
[ twitter ]
Daily briefing: Australian COVID vaccine trial abandoned after HIV 'false positives'
HIV protein fragment posed no risk to human health, but could interfere with HIV screening tests. Plus, China launches twin-satellite mission and a COVID vaccine is poised for authorization in the US.
https://www.nature.com/articles/d41586-020-03570-0
Australian COVID vaccine terminated due to HIV 'false positives'
https://www.smh.com.au/po(...)20201210-p56mju.html
Je zou het best kunnen vermoeden en dat vermoeden kunnen delen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Man man man... Als een SP'er bij Pfizer werkt zeg je toch ook niet dat Pfizer geïnfiltreerd is door een Nederlandse agent?
De CCP heeft 4 keer zoveel leden als Nederland inwoners heeft. Niet heel gek dat er dan wat in de farmaceutische industrie werkzaam zijn hè. Dat lijkt me nou niet iets om direct heel veel zorgen over te maken.quote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Je zou het best kunnen vermoeden en dat vermoeden kunnen delen.
Denk dat jouw voorbeeld met de SP'er alleen iets minder houvast zou hebben als theorie zijnde.
Is Masterexpo een kwaliteitskrant oid? Snap niet helemaal dat je daar nieuws vandaan haalt. Het is een beetje als om cement vragen bij een snackbar. Laat me raden, de msm is onbetrouwbaar?quote:Op maandag 21 december 2020 19:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Osterhaus bevestigt dat hij ¤5,6 miljoen, door aandelenverkoop, heeft verdiend met vaccinonderzoek
‘Ab is gewoon een leugenaar’
De kompanen reconstrueren uitgebreid in The GYGS hoe er over de ruggen van zieke mensen dik geld wordt verdiend door types als Ab Osterhaus en mogelijk ook Jaap van Dissel. En hoe daar glashard over wordt gelogen. Hoe kwam Ab eigenlijk aan die 5,6 miljoen euro?
In het artikel van Follow The Money van Eelke van Ark wordt veel meer duidelijk, zij vraagt zich af: Heeft de verkoop van de aandelen Viroclinics hem 5,6 miljoen euro opgeleverd? Als we dat aan Osterhaus voorleggen, weigert de viroloog in eerste instantie zich uit principe hierover uit te laten. ‘Dat is privé, daar heeft niemand iets mee te maken. Het is al vervelend genoeg dat deze informatie op straat ligt,’ zegt hij meermalen. ‘Moet iedere wetenschapper straks zijn bankrekening prijsgeven?’ Ten langen leste stapt Osterhaus toch over zijn weerstand heen en bevestigt hij dat de verkoop van de aandelen inderdaad 5,6 miljoen euro heeft opgeleverd.
Waarom loog Ab hier dan over tegen Jort Kelder aan tafel in Op1? Waarom worden mensen bang gemaakt? En waarom zitten dit soort deskundigen nog aan tafel in talkshows als Op1? Gijrath & De Vlieger bespreken de mogelijke scenario’s.
https://mastersexpo.com/the-gygs-osterhaus-bevestigt/
Je gooit toch ook geen foto's van je overleden cavia in een glas bier..?quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Man man man... Als een SP'er bij Pfizer werkt zeg je toch ook niet dat Pfizer geïnfiltreerd is door een Nederlandse agent?
Die gast die de overwinning greep, terwijl hij verloren had? De dictator van wit-rusland? Ja, naar die gast moeten we luisteren. Sadam Hoessein had hier ook vast een mening over gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Belarusian president claims IMF and World Bank offered him a bribe to impose Covid restrictions
Belarusian President Aleksandr Lukashenko said last month via Belarusian Telegraph Agency, BelTA., that World Bank and IMF offered him a bribe of $940 million USD in the form of “Covid Relief Aid.” In exchange for $940 million USD, the World Bank and IMF demanded that the President of Belarus:
• imposed “extreme lockdown on his people”
• force them to wear face masks
• impose very strict curfews
• impose a police state
• crash the economy
https://www.armstrongecon(...)-covid-restrictions/
Hoe kun je een SPer in godsnaam gelijkstellen aan een lid van de CCP?quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja in mijn opinie is de MSM volledig onbetrouwbaar wanneer je objectieve berichtgeving over gebeurtenissen wilt.quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is Masterexpo een kwaliteitskrant oid? Snap niet helemaal dat je daar nieuws vandaan haalt. Het is een beetje als om cement vragen bij een snackbar. Laat me raden, de msm is onbetrouwbaar?
Laat ik even die mensen bellen en uitnodigen in mijn laboratorium! Ik hoop je volgende week te kunnen vertellen hoe ik er over denkquote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Er wordt gezegd dat het false positives zijn.' Wat denk jij dan?
Mijn God zeg.... zit jij te reageren op fok terwijl je ondertussen computerspelletjes aan t doen bent of zo?quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Vis1980 het volgende:
n het artikel van Follow The Money van Eelke van Ark
Welke bronnen kan ik dan raadplegen voor betrouwbare informatie?quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja in mijn opinie is de MSM volledig onbetrouwbaar wanneer je objectieve berichtgeving over gebeurtenissen wilt.
Wat doet mensen er in godsnaam toe denken dat de MSM wel betrouwbaar is?
Die grijze hersenmassa boven je wenkbrauwen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Welke bronnen kan ik dan raadplegen voor betrouwbare informatie?
Waar staat dat ik deze man gelijk geloof?quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef Vis1980 het volgende:
Krant brengt nieuws: 'Ik doe mijn eigen onderzoek en MSM liegt'
Dictator hangt lulverhaal aan: 'Deze meneer ga ik gelijk geloven'
Ja, maar daar ontstaat het wereldnieuws niet. Ik moet wel eerst de info hebben voor ik er mee aan de slag kan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Die grijze hersenmassa boven je wenkbrauwen.
Er zijn tal van bronnen te raadplegen over situaties; Twitter/Facebook/Alternatieve nieuwssites/MSM.quote:Op maandag 21 december 2020 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar daar ontstaat het wereldnieuws niet. Ik moet wel eerst de info hebben voor ik er mee aan de slag kan.
En vind je jouw bronnen wel aan die eisen voldoen?quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja in mijn opinie is de MSM volledig onbetrouwbaar wanneer je objectieve berichtgeving over gebeurtenissen wilt.
In the light of truth...quote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zou jij de situatie aanpakken dan?quote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou jij je nu maar bij jouw verlosser het vaccin.
Nicequote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bronnen? Ik heb geen specifieke bronnen waarvan ik meen dat ze zomaar betrouwbaar zijn. Ik laat betrouwbaarheid zelf sowieso niet afhangen van een enkele of meerdere bronnen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En vind je jouw bronnen wel aan die eisen voldoen?
Maar voel jij je serieus onderdrukt nu?quote:Op maandag 21 december 2020 20:31 schreef Summers het volgende:
[..]
NiceEen SOS signaal wereldwijd in deze tijd van onderdrukking
Met een zaklamp het virus verdrijvenquote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe zou jij de situatie aanpakken dan?
Heeft iig meer potentie dan een zaklampquote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Hou jij je nu maar bij jouw verlosser het vaccin.
quote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heeft iig meer potentie dan een zaklamp
Leuk plaatje. Jammer dat je weer niet met een bron en bewijs komtquote:
quote:EMA geeft groen licht voor toelating Pfizer-vaccin
Medicijnwaakhond EMA, gevestigd in Amsterdam, heeft groen licht gegeven voor toelating van het coronavaccin van Pfizer/BioNTech. Alleen de Europese Commissie moet nog goedkeuring geven, maar dat is slechts een formaliteit.
https://www.at5.nl/artike(...)lating-pfizer-vaccin
Als ik het goed heb zijn er al een aantal duizenden mensen met dit vaccin gevaccineerd.quote:
Mao was wel hun angel investor.quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe kun je een SPer in godsnaam gelijkstellen aan een lid van de CCP?
Rijdt de SP met tanks over protesterende studenten heen?
Niemand wil je verplicht of 'onder drang' blootstellen aan COVID19.. klein verschilletje.quote:Op maandag 21 december 2020 21:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Leuk plaatje. Jammer dat je weer niet met een bron en bewijs komt
PS je kent de potentiële bijwerkingen van COVID19?
Niemand wil je verplicht of onder drang vaccineren.quote:Op maandag 21 december 2020 21:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niemand wil je verplicht of 'onder drang' blootstellen aan COVID19.. klein verschilletje.
En vooral ook bewijs dat het door het vaccin kwam.quote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn er al een aantal duizenden mensen met dit vaccin gevaccineerd.
Heb je alleen plaatjes of ook echte mensen die na die behandelingen er zo uit zien?
Berichgeving, politieke debatten en zelfs discussies hier op Fok! wijzen toch echt anders uit.quote:Op maandag 21 december 2020 21:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niemand wil je verplicht of onder drang vaccineren.
Nou niet dus, en zeker niet met een zwaar ziekteverloop of welke ernstige bijwerking dan ook.quote:En Covid19 krijg je vanzelf
"anti Corona groepen"? Wat zijn dat uberhaupt?quote:En wederom een mooi voorbeeld van de anti Corona groepen die angst zaaien
quote:Inspectie onderzoekt vreemde uitspraken arts: ‘Coronatest is verkapte vaccinatie’
De inspectie onderzoekt omstreden uitspraken van een huisarts over de coronamaatregelen. De arts riep tijdens een manifestatie in Eindhoven mensen op zich niet te laten testen en vaccineren, omdat ze anders ‘eigendom van Microsoft’ worden. Ook zit het vaccin al stiekem in de coronatest, aldus de arts.
https://www.ad.nl/binnenl(...)cinatie-br~a30492d4/
Dankje voor t laten weten.quote:Op maandag 21 december 2020 18:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou ja, verzinnen is ene groot woord.
https://en.wikipedia.org/(...)_Mutant_Blobs_Attack
De genetica wordt gigantisch nauwgezet in de gaten gehouden. Zie bijvoorbeeld: https://nextstrain.org/sars-cov-2quote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:
Hoe weten ze dat van die mutatie en dat het zoveel voorkomt? Dacht dat ze heel generiek testen allemaal...
Nee, gewoon niet veel zin in.quote:Op maandag 21 december 2020 17:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Typisch angsthaas antwoord. Geen discussie aan durven gaan.
Tis toch niet zo makkelijk voor sommige mensen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Die grijze hersenmassa boven je wenkbrauwen.
jeetje mensen praten er over... De horrorquote:Op maandag 21 december 2020 22:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Berichgeving, politieke debatten en zelfs discussies hier op Fok! wijzen toch echt anders uit.
[..]
dat hoop ik niet voor je inderdaad, maar de kans dat je het gaat krijgen acht ik vrij hoogquote:Nou niet dus, en zeker niet met een zwaar ziekteverloop of welke ernstige bijwerking dan ook.
[..]
Corona ontkenners, ant-vax, complot denkers, mensen die denken dat ze het niet krijgen , mensen die denken dat de ziekenhuizen het aankunnen etc etcquote:"anti Corona groepen"? Wat zijn dat uberhaupt?![]()
Als de MSM, met al z'n checks & balances al niet betrouwbaar is, wat doet mensen er in bobsnaam toe denken dat "alternatieve" sites zonder checks WEL betrouwbaar zijn(?)quote:Op maandag 21 december 2020 19:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef devlinmr het volgende:
<snip>
Heeft wel een heel hoog "Jezus redt" gehalte
Dit is voor veel mensen een echokamer. Je hebt het dan ook tegen een persoon die ontkent dat satellieten bestaan omdat zeekabels wel bestaan, om maar een voorbeeld te noemen.quote:
Dat blijkt hier aan de lopende band ja.quote:Op maandag 21 december 2020 23:06 schreef Tingo het volgende:
Tis toch niet zo makkelijk voor sommige mensen.
Als je alles moet geloven wat in de non msm word weergegeven, dan moet je veelal logica overboord gooien want dat is nogal best tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als de MSM, met al z'n checks & balances al niet betrouwbaar is, wat doet mensen er in bobsnaam toe denken dat "alternatieve" sites zonder checks WEL betrouwbaar zijn(?)
Doen ze dan een vaccin op een stokje en dan in je neus roeren?quote:
Inclusief chip uiteraardquote:Op dinsdag 22 december 2020 07:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Doen ze dan een vaccin op een stokje en dan in je neus roeren?
Iedereen die een beetje de echte berichtgeving volgt weet toch dat het vaccin gebruikt wordt om blanken, met name blanke mannen onvruchtbaar te maken zodat de anti-borealistische samenleving van Soros c.s. in zicht komt?quote:
quote:Politie checkt volle woonkamer tijdens oud en nieuw: ‘Dat is reden om aan te bellen’
Gezellig met tien man in de woonkamer aftellen tot het nieuwe jaar is in deze tijd een serieuze overtreding en reden genoeg om politie aan de deur te krijgen. Dat zegt Wilbert Paulissen, politiechef van Oost-Brabant.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-bellen~afa127f7/
Als je gezin uit 7 mensen bestaat is daar niks 'serieuze overtreding' aan. Beetje sensatie artikel ook, want volgens mij hebben ze al vaker aangegeven dat ze binnen niks kunnen/doen.quote:
Als je geen geluidsoverlast veroorzaakt dan zal je er wel mee wegkomen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:21 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Als je gezin uit 7 mensen bestaat is daar niks 'serieuze overtreding' aan. Beetje sensatie artikel ook, want volgens mij hebben ze al vaker aangegeven dat ze binnen niks kunnen/doen.
Ze gaan aanbellen (daarna begint de betaalmuur) en dan?
Ik vind het niet helemaal logisch want ze zijn met dat testen op 3 specifieke brokstukjes afgeschaald naar 1 oid. Als je alles constant test wat is daar dan het nut van.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De genetica wordt gigantisch nauwgezet in de gaten gehouden. Zie bijvoorbeeld: https://nextstrain.org/sars-cov-2
Zo kan je ook de verspreiding goed traceren (en mooie kaartjes maken): https://nextstrain.org/ncov/global
Specifiek voor Nederland: https://nextstrain.org/gr(...)ds&p=grid&r=division
Ik vind het niet helemaal logisch want ze zijn met dat testen op 3 specifieke brokstukjes afgeschaald naar 1 oid. Als je alles constant test wat is daar dan het nut van.quote:Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De genetica wordt gigantisch nauwgezet in de gaten gehouden. Zie bijvoorbeeld: https://nextstrain.org/sars-cov-2
Zo kan je ook de verspreiding goed traceren (en mooie kaartjes maken): https://nextstrain.org/ncov/global
Specifiek voor Nederland: https://nextstrain.org/gr(...)ds&p=grid&r=division
Hou op hoor. Paar stagiairs die selectief lezen en suggestieve niet kloppende titels schrijven boven hun tekst die in de eerste zin wordt ontkracht door henzelf.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als de MSM, met al z'n checks & balances al niet betrouwbaar is, wat doet mensen er in bobsnaam toe denken dat "alternatieve" sites zonder checks WEL betrouwbaar zijn(?)
quote:Robotten en slaven
De Klerk noemde een groot deel van de mensen ‘robotten’ en ‘slaven van de elite’. Ze waarschuwde mensen voor het vaccin en de coronatesten. Daarbij zinspeelde ze op de complottheorie dat miljardair Bill Gates achter de uitbraak van het virus zit om via een vaccin mensen te kunnen implanteren met een chip.
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’
Ook zou er volgens haar bewijs zijn dat de testen worden gebruikt om mensen stiekem te vaccineren. ,,De PCR-test is een soort nasale vaccinatie. Ik roep ook op: stop met testen. Het lijkt erop dat je al gevaccineerd bent als je die test neemt.’'
Onder een video van de manifestatie op Facebook staan veel boze reacties van mensen die de inspectie oproepen in te grijpen. De inspectie geeft daar gehoor aan en neemt contact op met de betrokkenen.
,,We willen het signaal afgeven dat we inderdaad aan de slag gaan met dit soort meldingen’’, zegt een IGJ-woordvoerster. ,,Als mensen zien dat BIG-geregistreerden mogelijk desinformatie verspreiden, kunnen ze daar zeker melding van doen bij ons, bijvoorbeeld via het Landelijke Meldpunt Zorg.’'
De Klerk profileert zich als criticaster op internet en sociale media. Ze geeft interviews aan alternatieve ‘mediaplatforms’, zoals de website Lockdown News Network (LNN). In een recente video op YouTube legt ze een verklaring af voor de ‘Buiten Parlementaire Onderzoekscommissie’.
De anti-coronademonstratie in Eindhoven
De arts heeft volgens eigen zeggen tijdens de eerste coronagolf in de ouderenzorg gewerkt. Daar zag ze hoe bewoners van verpleeghuizen geïsoleerd werden bij een vermoeden van een besmetting. ,,Isolatie vind ik een marteling.’’
Geheime boodschappen
Ook kreeg ze via ‘geheime boodschappen’ in patiëntendossiers de instructie corona als doodsoorzaak op te geven. ,,Ik heb daar meegewerkt aan een plan dat niet verantwoord is. Dan werk ik mee aan genocide. Ik ben daarmee gestopt.’’
Ze zegt dat er geen bewijs is voor het virus, dat er gesjoemeld wordt met cijfers en dat het een ‘gewone griep’ is. ,,Hoe meer ik zoek, hoe meer bewijs ik vind dat er medische fraude plaatsvindt.’’
De Klerk is sinds september aangesloten bij World Doctors Alliance, een internationaal coronakritisch verbond van artsen, wetenschappers en activisten. Enkele maanden geleden richtte ze de stichting Artsen voor Vrijheid op.
Rechtszaak
Met de stichting wil ze een rechtszaak aanspannen om Covid-19 van de lijst van meldingsplichtige ziektes te krijgen. Volgens haar hebben tientallen artsen zich aangesloten, maar hun namen blijven geheimd vanwege het ‘onveilige politiek-sociale klimaat’ en de angst voor repercussies.
De stichting zamelt geld in, maar de rekening werd door de bank geblokkeerd. Onlangs zijn brieven gestuurd naar alle bewindspersonen, onder wie premier Mark Rutte en de ministers Hugo de Jonge en Ferd Grapperhaus. Ze worden persoonlijk aansprakelijk gesteld voor het ‘verlenen van misdaden tegen de menselijkheid’.
De Klerk was vanavond niet bereikbaar voor commentaar.
Het coronavaccin is er snel gekomen, kan dat dan wel veilig zijn? Hoe zit het met de langetermijneffecten? En hoe moet je kijken naar de risico’s van zo’n vaccin? Professor Marjolein van Egmond (Amsterdam UMC) geeft antwoord op al je vragen rondom het coronavaccin in de video hieronder.
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’
Op een of andere manier denk ik dat mevrouw vast wel een antroposofische, homeopathische, holistische benadering heeft bij haar behandeling van patiënten. Klankschalen, magneten en helend water zullen vast tot het assortiment behoren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft.
![]()
ik snap het wel, na de flop van windows 8 telefoons moeten ze op andere manier hun klanten kunnen traceren
De mutatie is om iedereen in ‘t gareel te krijgen. Draagvlak neemt op moment (voor vaccinaties) af en er is niets beter dan een verse dosis angst om de neuzen de juiste richting op te krijgen. De mutatie zal eerst her en der gevonden worden om vervolgens over te gaan naar dreigende proporties. Grenzen dicht, nieuwe maatregelen, meer doden en ze hebben weer iedereen tussen twijfelaar ~ pro-vaccinatie goed te pakken. De onder sociale druk steeds kleiner wordende groep kan dan weer eenvoudig worden weggezet als ... wappie/antivax/complotgekkiequote:Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:
Hoe weten ze dat van die mutatie en dat het zoveel voorkomt? Dacht dat ze heel generiek testen allemaal...
Ik heb er wel eens over nagedacht om een handeltje te beginnen in 'helende stenen', want gekleurde stenen verkopen met een verhaaltje dat 'ze door Boeddhistische Tibetaanse monniken uit Peru zijn meegenomen en vervolgens zijn ingestraald door Sufi-mystisci' doet het wel goed in bepaalde kringen. Helaas ben ik iets te integer voor dergelijke handel en kreeg ik al gewetensbezwaren voor ik er aan begon.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Op een of andere manier denk ik dat mevrouw vast wel een antroposofische, homeopathische, holistische benadering heeft bij haar behandeling van patiënten. Klankschalen, magneten en helend water zullen vast tot het assortiment behoren.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
De mutatie is om iedereen in ‘t gareel te krijgen. Draagvlak neemt op moment (voor vaccinaties) af en er is niets beter dan een verse dosis angst om de neuzen de juiste richting op te krijgen. De mutatie zal eerst her en der gevonden worden om vervolgens over te gaan naar dreigende proporties. Grenzen dicht, nieuwe maatregelen, meer doden en ze hebben weer iedereen tussen twijfelaar ~ pro-vaccinatie goed te pakken. De onder sociale druk steeds kleiner wordende groep kan dan weer eenvoudig worden weggezet als ... wappie/antivax/complotgekkie
Mooi. Uitstekende ontwikkeling als die groep steeds kleiner wordt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
De mutatie is om iedereen in ‘t gareel te krijgen. Draagvlak neemt op moment (voor vaccinaties) af en er is niets beter dan een verse dosis angst om de neuzen de juiste richting op te krijgen. De mutatie zal eerst her en der gevonden worden om vervolgens over te gaan naar dreigende proporties. Grenzen dicht, nieuwe maatregelen, meer doden en ze hebben weer iedereen tussen twijfelaar ~ pro-vaccinatie goed te pakken. De onder sociale druk steeds kleiner wordende groep kan dan weer eenvoudig worden weggezet als ... wappie/antivax/complotgekkie
Ze brengen natuurlijk niet van elk individueel sample het volledige genoom in kaart. Dat is niet te doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal logisch want ze zijn met dat testen op 3 specifieke brokstukjes afgeschaald naar 1 oid. Als je alles constant test wat is daar dan het nut van.
Mevrouw is hier, niet geheel verrassend, ook al een paar keer voorbijgekomen. Is dit nou een wappie die je geen wappie mag noemenquote:Op dinsdag 22 december 2020 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
TOTALE KOEKWAUS GESPOT:
Inspectie onderzoekt vreemde uitspraken arts: ‘Coronatest is verkapte vaccinatie’
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal je huisarts maar zijn, zo iemand. Levensgevaarlijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over nagedacht om een handeltje te beginnen in 'helende stenen', want gekleurde stenen verkopen met een verhaaltje dat 'ze door Boeddhistische Tibetaanse monniken uit Peru zijn meegenomen en vervolgens zijn ingestraald door Sufi-mystisci' doet het wel goed in bepaalde kringen. Helaas ben ik iets te integer voor dergelijke handel en kreeg ik al gewetensbezwaren voor ik er aan begon.
Ach, zolang je geen Sylvia Millecampje doet is er niets mis mee toch? Iedereen heeft hoop nodig, ook of misschien wel juist, wappies.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens over nagedacht om een handeltje te beginnen in 'helende stenen', want gekleurde stenen verkopen met een verhaaltje dat 'ze door Boeddhistische Tibetaanse monniken uit Peru zijn meegenomen en vervolgens zijn ingestraald door Sufi-mystisci' doet het wel goed in bepaalde kringen. Helaas ben ik iets te integer voor dergelijke handel en kreeg ik al gewetensbezwaren voor ik er aan begon.
Jup De Televaag heeft zijn bijdrage al geleverd. Nieuwe mutatie, nog gevaarlijker, niet alleen voor risicogroepen maar ook voor degenen die zich veilig waanden zoals jongeren en gezonde mensen. The horror.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Goh pasen. Daarna komt er vast wel weer een nieuwe variant waardoor het toch weer tot einde zomer wordt en vervolgens weer iets nieuws tot eind december en ga zo maar door. Totdat de bouwstenen zijn gezet door de elite en wij als slaven door het leven gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup De Televaag heeft zijn bijdrage al geleverd. Nieuwe mutatie, nog gevaarlijker, niet alleen voor risicogroepen maar ook voor degenen die zich veilig waanden zoals jongeren en gezonde mensen. The horror.
[ twitter ]
Die cijfers zijn gewoon gepubliceerd. Terug naar helemaal normaal gaat pas als de zorg het aantal ziekenhuisopnames door corona aan kanquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Goh pasen. Daarna komt er vast wel weer een nieuwe variant waardoor het toch weer tot einde zomer wordt en vervolgens weer iets nieuws tot eind december en ga zo maar door. Totdat de bouwstenen zijn gezet door de elite en wij als slaven door het leven gaan.
En mensen slikken het. Hier ook de comments op de vraag welke cijfers moeten we hebben mbt besmettingen/ziekenhuisopname om weer terug naar normaal te gaan? Dat kan je niet berekenen!! Zo werkt het niet!! etc. etc.
Iedereen vindt het kut, maar iedereen weet waarom we het doen. Althans, iedereen behalve wat mensen die denken dat het een complot isquote:Over een paar jaar zullen zij zich afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren dat we al onze vrijheden zijn verloren. Wir haben es nicht gewußt.
Kudt is dat he, een geweten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit. Kan niet vaak genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Iedereen vindt het kut, maar iedereen weet waarom we het doen. Althans, iedereen behalve wat mensen die denken dat het een complot is
Laat gaan, ik besteed geen aandacht aan die groep en al helemaal niet op bnw. Ik lees die comments met een half oog of helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Goh pasen. Daarna komt er vast wel weer een nieuwe variant waardoor het toch weer tot einde zomer wordt en vervolgens weer iets nieuws tot eind december en ga zo maar door. Totdat de bouwstenen zijn gezet door de elite en wij als slaven door het leven gaan.
En mensen slikken het. Hier ook de comments op de vraag welke cijfers moeten we hebben mbt besmettingen/ziekenhuisopname om weer terug naar normaal te gaan? Dat kan je niet berekenen!! Zo werkt het niet!! etc. etc.
Over een paar jaar zullen zij zich afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren dat we al onze vrijheden zijn verloren. Wir haben es nicht gewußt.
Altijd lastig ja, mensen die met je willen discussiëren. Hop hop! Snel weer terug naar een fijne 'alternatieve nieuwspagina' zonder slecht nieuws!quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laat gaan, ik besteed geen aandacht aan die groep en al helemaal niet op bnw. Ik lees die comments met een half oog of helemaal niet.
Als die cijfer gepubliceerd is, dan kan je hem toch gewoon plaatsen? Bij welke cijfer verliezen we de 1.5m?quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Die cijfers zijn gewoon gepubliceerd. Terug naar helemaal normaal gaat pas als de zorg het aantal ziekenhuisopnames door corona aan kan
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
[..]
Iedereen vindt het kut, maar iedereen weet waarom we het doen. Althans, iedereen behalve wat mensen die denken dat het een complot is
Bij signaalwaarde=0quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als die cijfer gepubliceerd is, dan kan je hem toch gewoon plaatsen? Bij welke cijfer verliezen we de 1.5m?
alleen klachten of ook getest?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:05 schreef theguyver het volgende:
kak, ik moet we vanmiddag laten testen, en krijg dus gelijk een nano chip in mijn neus![]()
nja gelijk mooi want dan weten we of mondkapjes beetje helpen ja of nee, er heeft hier iemand vrijdag en zondag vanuit uitzend bureau gewerkt en die heeft sinds vandaag klachten, en dus ziek.
Beetje kort door de bocht deze conclusie.quote:de hele werkvloer +- 100 man moet zich nu testen, iedereen loopt met mondkapje.
als mondkapje dus weinig nut heeft dan zou op zijn minst 10% besmet moeten zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ow is dat zo? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Dat zou dan betekenen dat het virus volledig weg zou moeten zijn om weer terug naar normaal te gaan. Kortom dat gaat niet gebeuren.quote:
Zo begint het en over niet al te lange tijd komen er verontruste berichten de huiskamer binnen; de mutant begint om zich heen te grijpen. Kan deze week al zijn, of half januari. Het gros breekt dan zijn/haar nek om een vaccin te halen als er daadwerkelijk doden vallen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup De Televaag heeft zijn bijdrage al geleverd. Nieuwe mutatie, nog gevaarlijker, niet alleen voor risicogroepen maar ook voor degenen die zich veilig waanden zoals jongeren en gezonde mensen. The horror.
[ twitter ]
Fear porn fear pornquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoelang gaan mensen er nog intrappenquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:31 schreef KNAK het volgende:
[..]
Zo begint het en over niet al te lange tijd komen er verontruste berichten de huiskamer binnen; de mutant begint om zich heen te grijpen. Kan deze week al zijn, of half januari. Het gros breekt dan zijn/haar nek om een vaccin te halen als er daadwerkelijk doden vallen.
Bij signaalwaarde 0 is afstand houden niet meer nodig. Simpel toch. Heb je geen bron voor nodigquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:26 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ow is dat zo? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Dat zou dan betekenen dat het virus volledig weg zou moeten zijn om weer terug naar normaal te gaan. Kortom dat gaat niet gebeuren.
Heb je daar ook een bron van?
Oh ja?quote:
Waarin? In de vaccinatie fear porn van de anti vax. Zoals ook hier mbv mêmes gedeponeerd wordt en door geflipte artsen wordt gepropageerdquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoelang gaan mensen er nog intrappen
Eenvoudig om vaccinatieslachtoffers als Coronamutant-slachtoffer weg te zetten. Aangezien de meute de MSM blind achterna loopt kunnen ze alle kanten op de komende weken/maanden met ons allenquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Hoelang gaan mensen er nog intrappen
Dan hebben de dieren een keer rust en mag de mens als proefkonijn spelen .quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarin? In de vaccinatie fear porn van de anti vax. Zoals ook hier mbv mêmes gedeponeerd wordt en door geflipte artsen wordt gepropageerd
De enigen die ik hier erop kan betrappen om blind achter wie dan ook aan te lopen zijn de mensen die denken dat het een complot is. Normaal stel je je ideeën bij als je geconfronteerd wordt met bewijzen die het tegenovergestelde bevestigen... Daar heb ik hier nog niemand op kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:48 schreef KNAK het volgende:
[..]
Eenvoudig om vaccinatieslachtoffers als Coronamutant-slachtoffer weg te zetten. Aangezien de meute de MSM blind achterna loopt kunnen ze alle kanten op de komende weken/maanden met ons allen
Diertest fase is allang geleden afgerondquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan hebben de dieren een keer rust en mag de mens als proefkonijn spelen .Go for it !
Sowieso moet je tot 5 dagen na contact wachten alvorens te testen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:03 schreef theguyver het volgende:
nevermind ik hoef niet, tenzij 1 van vaste die er vlak naast (5 mrt afstand) werkte positief is getest
nja ik hoor dat hij bij een machine stond dus afgezonderd van de rest, het hele magazijn daar word wel getest.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
alleen klachten of ook getest?
[..]
Beetje kort door de bocht deze conclusie.
Succes met je chip
was de week er voor sorry had zelf interne berichtje niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sowieso moet je tot 5 dagen na contact wachten alvorens te testen.
Goeien actie van de chefquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
nja ik hoor dat hij bij een machine stond dus afgezonderd van de rest, het hele magazijn daar word wel getest.
de chef neemt elke keer zekere voor onzekere want hij wil niet dat bedrijf op slot gaat.
nu word er dus +-75 man getest.
Zo spannend is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak er een fotoreportage van.. Guyvie wordt getest, ik ben benieuwd
Over welk 'die cijfer' heb je het?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als die cijfer gepubliceerd is, dan kan je hem toch gewoon plaatsen? Bij welke cijfer verliezen we de 1.5m?
Vaccinatieslachtoffers. Wablief?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:48 schreef KNAK het volgende:
[..]
Eenvoudig om vaccinatieslachtoffers als Coronamutant-slachtoffer weg te zetten. Aangezien de meute de MSM blind achterna loopt kunnen ze alle kanten op de komende weken/maanden met ons allen
Het gaat heel de wereld autistisch en controleerbaar door Bill Gates maken toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn we er trouwens al over uit of het nou wel of geen biowapen is?
Iedereen gaat individueel naar test locatie 150 mrt verderop.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak er een fotoreportage van.. Guyvie wordt getest, ik ben benieuwd
nja het is gewoon simpel, die heeft liever dat iedereen door kan werken.quote:
Geen idee. Zou betrouwbaarheid sowieso niet van wat voor een site ook dan af laten hangen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze op basis van genetische verschillen die verspreiding in kaart kunnen brengen hè?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor op schema, de eerste twee gevallen van de coronamutant zijn inmiddels gemeld.. regio Amsterdam.
Wiens schema?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja hoor op schema, de eerste twee gevallen van de coronamutant zijn inmiddels gemeld.. regio Amsterdam.
Joh follow the scriptquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Summers?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vindt men overigens van die vaccins nu Trump claimt dat de totstandkoming ervan zijn verdienste is?
[ twitter ]
De vraag was niet: Waarom vindt je MSM onbetrouwbaar?quote:Op dinsdag 22 december 2020 08:50 schreef ludovico het volgende:
<snip>
Hou op hoor. Paar stagiairs die selectief lezen en suggestieve niet kloppende titels schrijven boven hun tekst die in de eerste zin wordt ontkracht door henzelf.
Afgezien van dat is de vraag "wat is nieuws" al gigantisch ingekleurd en heeft die eenzijdige verslaggeving trekjes van propaganda.
Je geilt er op?quote:
De link Trump-Pfizer doet er schijnbaar niet toe, want Trump kan niets verkeerds doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vindt men overigens van die vaccins nu Trump claimt dat de totstandkoming ervan zijn verdienste is?
[ twitter ]
COR / Onderzoek Radboud: longen herstellen goed na Covid-19 infectiequote:Op maandag 21 december 2020 21:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
PS je kent de potentiële bijwerkingen van COVID19?
Klauss Schwaab wapenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn we er trouwens al over uit of het nou wel of geen biowapen is?
Boeit niet. Het gaat hier over Covid-19.quote:
Boeit wel, dit is namelijk BNW.In het Convid-19 topic in COR kan je inhoudelijk (zonder dat je last hebt van wappies/tegengeluid) over het virus praten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Boeit niet. Het gaat hier over Covid-19.
Oh wacht, dat is natuurlijk stiekem de griep. Ik snap 'm.
Wat een projectiequote:Op dinsdag 22 december 2020 17:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Je geilt er op?
Ze willen je rechten afpakken. Fear the government!
Ze willen je controleren. Fear the government!
Ze willen je chippen. Fear the vaccin!
Ze willen je ziek maken. Fear the vaccin!
Ze willen je de mond snoeren. Fear the fake corona!
Ze willen de "waarheid" niet vertellen. Fear the MSM!
Wie dat niet gelooft, leeft in angst
Sowieso is jouw fixatie met MSM ongezond, je kan werkelijk vrijwel niets posten zonder een MSM BAD statement erbij![]()
Wow, je hebt in de gaten dat jullie 'fear mongering' niets dan projectie is. Top!quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:39 schreef Summers het volgende:
Wat een projectie, je kan beter die energie in jezelf stoppen je hebt het hard nodig
Is there any verification of a veritable vaccine for this very virulent variant of the vicious,violent virus or is it only virtual?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
griep bestaat al een tijdje niet meer, vanwege social distancing.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boeit wel, dit is namelijk BNW.In het Convid-19 topic in COR kan je inhoudelijk (zonder dat je last hebt van wappies/tegengeluid) over het virus praten.
Iemand die weet waar ik de griepcijfers kan vinden?
dat coronavaccin kan dus ook de prullenbak in. of kan die ge-update worden als ie in je lichaam zit?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 december 2020 18:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
COR / Onderzoek Radboud: longen herstellen goed na Covid-19 infectie
3 maanden uitziekenquote:De meest voorkomende klachten na drie maanden zijn vermoeidheid, kortademigheid en pijn op de borst.
Ja OTA, tegelijkertijd met je Teslaquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dat coronavaccin kan dus ook de prullenbak in. of kan die ge-update worden als ie in je lichaam zit?
Inderdaad, door de kapjes en de 1.5m no more griep maar ondertussen de coronabesmettingen uit de hand lopen omdat mensen zich juist niet aan de regels houden zoals kapjes en de 1.5m.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
griep bestaat al een tijdje niet meer, vanwege social distancing.
ja wat is t nou?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, door de kapjes en de 1.5m no more griep maar ondertussen de coronabesmettingen uit de hand lopen omdat mensen zich juist niet aan de regels houden zoals kapjes en de 1.5m.
In dat geval is covid besmettelijker dan griep.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad, door de kapjes en de 1.5m no more griep maar ondertussen de coronabesmettingen uit de hand lopen omdat mensen zich juist niet aan de regels houden zoals kapjes en de 1.5m.
Yep zij zeker. Dat is toch die muts die beweert dat je stiekem gevaccineerd wordt als je je laat testen waarna je een slaaf van Bill wordtquote:
Een lulverhaal.quote:
quote:
De prima verklaring daarvoor is nou al een paar keer haarfijn uitgelegd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Zoals ik al eerder zei:
Het CDC heeft gekeken naar een drietal landen die hun griepcijfers bijzonder nauwgezet volgen (Chili, Australië en Zuid-Afrika): https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/69/wr/mm6937a6.htm
Normaal gesproken test in de periode april-juli ongeveer 14% van de mensen met luchtwegklachten positief op influenza, in dezelfde periode 2020 was dat 0.06% Een logische verklaring is dat maatregelen die je tegen COVID-19 neemt ook de verspreiding van influenza beperkt (minder fysiek contact door bijvoorbeeld afstand houden, en thuiswerken gecombineerd met een betere hygiëne). Die maatregelen hebben ontegenzeggelijk effect op de verspreiding van elke besmettelijke ziekte. Waarom dan wel verspreiding van corona? Tegen griep hebben meer mensen een natuurlijke immuniteit, dus zal het reproductiegetal lager liggen. Zolang het onder de 1 blijft zal de verspreiding afnemen. Bij corona is er minder (of nagenoeg geen) immuniteit, dus zal het reproductiegetal bij dezelfde maatregelen hoger liggen.
Wat je vaak ziet is dat infectieziektes elkaar afwisselen: je zal bijvoorbeeld tijdens een griepgolf niet snel een verkoudheidsvirus zien pieken. Dat heeft er deels mee te maken dat wanneer je in aanraking komt met een virus je afweersysteem "aan" gaat. Er is een deel van je afweersysteem dat niet ziekte-specifiek is, en bij een infectie ook een berg generieke eiwitten aanmaakt om indringers te lijf te gaan. Wanneer je dus met virus X besmet raakt, ben je een tijdje ook minder vatbaar voor virus Y. De vraag is een beetje hoe groot dat effect is, omdat de verspreiding van COVID-19 nog niet echt gigantisch groot is.
Zodra jij ophoudt met doen alsof je van niks weet. Is het geen logische verklaring? Als je het anders ziet dan hoor ik graag van je waar het scheelt aan mijn uiteenzetting.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Bespaar je de moeite met mij quoten, weet je toch
Je buren verklikken dan ben je gewoon diep gezonkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Talloze mensen verklikken buren: ‘we leven toch niet in oorlogstijd?’
De politie gaat tijdens de jaarwisseling letten op volle huiskamers en illegale feesten waarbij de coronaregels worden overtreden. “Als de drukte het toelaat, gaan we handhaven op het vuurwerkverbod en de coronamaatregelen,” aldus een woordvoerster van de politie.
Eerder zei politiechef Wilbert Paulissen van Oost-Brabant dat de politie zal aanbellen bij mensen die met z’n tienen in een woonkamer oud en nieuw vieren. Volgens de politie zijn de uitspraken van Paulissen ‘in lijn met het landelijke beleid’. “We drukken niet onze neus tegen elk raam,” zei de politiechef. “Maar 10 man in een woonkamer, dat vind ik in deze tijd een exces. Dan gaan we echt wel aanbellen.”
Anja Keuter hoorde naar eigen zeggen op Sky Radio een oproep van de politie om je buren vooral aan te geven als er met oud en nieuw te veel mensen bij ze thuis zijn. “Moet toch niet gekker worden, we leven toch niet in oorlogstijd?” schrijft ze op Twitter.
Tientallen per dag
In België klinken exact dezelfde geluiden. Talloze Belgen geven hun buren aan. “Alleen al in politiezone Charleroi tientallen verklikkingen per dag,” schrijft hoogleraar en mediafiguur Rik Torfs, die tot 2017 rector van de KU Leuven was. “Van een warme samenleving naar een samenleving waarin mensen het warm krijgen.”
Ook de Belgische politicus Theo Francken vraagt aandacht voor de kliklijnen. Hij verwijst naar een artikel in De Standaard waarin burgemeester Bart Tommelein van Oostende zegt dat de politie hard moet optreden tijdens de feestdagen. “Ook oma die haar kleinkinderen nog eens wou zien, riskeert een zware boete,” zei hij.
Jouw tips
Andere burgemeesters sluiten zich bij de strenge aanpak aan. En nu komt het: niet door agenten van deur tot deur te sturen, maar ‘op basis van camerabeelden en jouw tips’. Er worden zelfs drones ingezet om mensen in de gaten te houden.
De Gentse burgemeester Mathias De Clercq zei: “We gaan geen agenten van deur tot deur sturen, maar wanneer buren bellen dat ze denken dat er een feestje aan de gang is met te veel volk of er staan te veel wagens op een oprit, zullen we uiteraard gaan aanbellen en desnoods verbaliseren.”
Klinkt gezellig bij de buren Henk.. bel de pliesie. Treurig volk
De 1e verklikkers bellers hebben zich al laten zienquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Je buren verklikken dan ben je gewoon diep gezonken
Heb je 't zelf gehad? (positieve testuitslag) NEE.Geen test gehadquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik wil om het topic weer even een beetje tastbare grond onder de voeten te geven, en omdat ik het interessant vind, de volgende vraag stellen int algemeen; hoe heeft corona gehuisvest in jouw omgeving?
Heb je 't zelf gehad? (positieve testuitslag)
Hebben mensen in je omgeving het gehad?
Zijn er verhalen die je gehoord hebt van mensen die er aan zijn overleden of door toedoen van 't coronavirus op de IC zijn beland?
Ik heb zelf de situatie meegemaakt waarbij een huisgenoot besmet is geraakt met het coronavirus. Zij is na een aantal dagen hoesten en een aantal weken niet kunnen proeven en ruiken weer klachtenvrij.
Huisgenoten zoals ik zijn getest maar die tests waren negatief en echt klachten hadden we ook niet.
Bij een zwaarlijvige tante van mij een vrij identiek verhaal, helemaal geen klachten, geen besmette huisgenoten. Wel positief getest.
Onlangs een verhaal gehoord over een bekende man +- 60 jaar, relatief gezond, een poos op de ic gelegen met een coronabesmetting.
Verder woon ik in een gemeente wat enkele weken lang als zogenaamde 'hotspot' is benoemd in de media. Iedereen kent iedereen hier maar verhalen hier uit de buurt van mensen die ermee op de IC terecht zijn gekomen komen vaak bij hetzelfde enkele geval uit.
Hoe zit dat in jullie omgeving?
karma is a bitch zeg ik dan maarquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De 1e verklikkers bellers hebben zich al laten zien
Curtain Twitchers United.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De 1e verklikkers bellers hebben zich al laten zien
Tsja – US en UK is het 2m afstand en duidelijk ook helemaal geen reet van verschil heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geweldig, die houden we erinquote:
Als jij om 3 uur snachts naast me woont en doordeweeks een drumsolo begint op je nieuwe drumstel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Talloze mensen verklikken buren: ‘we leven toch niet in oorlogstijd?’
De politie gaat tijdens de jaarwisseling letten op volle huiskamers en illegale feesten waarbij de coronaregels worden overtreden. “Als de drukte het toelaat, gaan we handhaven op het vuurwerkverbod en de coronamaatregelen,” aldus een woordvoerster van de politie.
Eerder zei politiechef Wilbert Paulissen van Oost-Brabant dat de politie zal aanbellen bij mensen die met z’n tienen in een woonkamer oud en nieuw vieren. Volgens de politie zijn de uitspraken van Paulissen ‘in lijn met het landelijke beleid’. “We drukken niet onze neus tegen elk raam,” zei de politiechef. “Maar 10 man in een woonkamer, dat vind ik in deze tijd een exces. Dan gaan we echt wel aanbellen.”
Anja Keuter hoorde naar eigen zeggen op Sky Radio een oproep van de politie om je buren vooral aan te geven als er met oud en nieuw te veel mensen bij ze thuis zijn. “Moet toch niet gekker worden, we leven toch niet in oorlogstijd?” schrijft ze op Twitter.
Tientallen per dag
In België klinken exact dezelfde geluiden. Talloze Belgen geven hun buren aan. “Alleen al in politiezone Charleroi tientallen verklikkingen per dag,” schrijft hoogleraar en mediafiguur Rik Torfs, die tot 2017 rector van de KU Leuven was. “Van een warme samenleving naar een samenleving waarin mensen het warm krijgen.”
Ook de Belgische politicus Theo Francken vraagt aandacht voor de kliklijnen. Hij verwijst naar een artikel in De Standaard waarin burgemeester Bart Tommelein van Oostende zegt dat de politie hard moet optreden tijdens de feestdagen. “Ook oma die haar kleinkinderen nog eens wou zien, riskeert een zware boete,” zei hij.
Jouw tips
Andere burgemeesters sluiten zich bij de strenge aanpak aan. En nu komt het: niet door agenten van deur tot deur te sturen, maar ‘op basis van camerabeelden en jouw tips’. Er worden zelfs drones ingezet om mensen in de gaten te houden.
De Gentse burgemeester Mathias De Clercq zei: “We gaan geen agenten van deur tot deur sturen, maar wanneer buren bellen dat ze denken dat er een feestje aan de gang is met te veel volk of er staan te veel wagens op een oprit, zullen we uiteraard gaan aanbellen en desnoods verbaliseren.”
Klinkt gezellig bij de buren Henk.. bel de pliesie. Treurig volk
Die 'niet kunnen proeven/ruiken symptoom' kan je ook bij influenza hebben.quote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik heb zelf de situatie meegemaakt waarbij een huisgenoot besmet is geraakt met het coronavirus. Zij is na een aantal dagen hoesten en een aantal weken niet kunnen proeven en ruiken weer klachtenvrij.
Huisgenoten zoals ik zijn getest maar die tests waren negatief en echt klachten hadden we ook niet.
Hoe zit dat in jullie omgeving?
Bij drumsolo feestjes om 3uur s'nachts? Gebeurt heel vaak in Enschede zeker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als jij om 3 uur snachts naast me woont en doordeweeks een drumsolo begint op je nieuwe drumstel.
Moet je echt niet gaan verbazen dat je politie op je dak hebt.
Veel feestjes zijn op deze manier aan licht gekomen.
Nee.. Je weet het effect niet. Je hebt geen gelijke situatie voor handen zonder mondkapje om mee te vergelijken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:05 schreef theguyver het volgende:
kak, ik moet we vanmiddag laten testen, en krijg dus gelijk een nano chip in mijn neus![]()
nja gelijk mooi want dan weten we of mondkapjes beetje helpen ja of nee, er heeft hier iemand vrijdag en zondag vanuit uitzend bureau gewerkt en die heeft sinds vandaag klachten, en dus ziek.
de hele werkvloer +- 100 man moet zich nu testen, iedereen loopt met mondkapje.
als mondkapje dus weinig nut heeft dan zou op zijn minst 10% besmet moeten zijn.
quote:Horeca heropent ten vroegste in maart, “maar de feesten kunnen roet in het eten strooien”
Als alles meezit, kunnen cafés en restaurants weer de deuren openen in maart. De kans lijkt evenwel groter dat dat pas rond Pasen zal gebeuren. “Er zijn zoveel factoren die de curve in alle mogelijke richtingen kunnen sturen.”
https://www.hln.be/binnen(...)n-strooien~a1b272c6/
Je bent als agent ook een idioot als jeje daarvoor laat lenen.quote:
Ik vind juist dit hele griep gebeuren een onderwerp waarin je Juist bewijs kan vinden dat het zin heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Real Madrid en het Schubbekutveen 6e klasse senioren elftal voetballen ook allebei..quote:Op maandag 21 december 2020 21:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mao was wel hun angel investor.
typisch weer zo'n causualiteits-theorie..!quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:05 schreef theguyver het volgende:
de hele werkvloer +- 100 man moet zich nu testen, iedereen loopt met mondkapje.
De uitkomst was niemand.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:49 schreef Orwell het volgende:
[..]
typisch weer zo'n causualiteits-theorie..!
Geloof je jezelf nog?quote:Op woensdag 23 december 2020 06:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
De uitkomst was niemand.
Behalve de uitzend kracht.
En waren er 70+
update: 1 hoor ik vanochtend! een van de gene die gisteren vrij was.
Ik meld alleen mijn eigen observaties!quote:
Sorry ik wil en hoor eigenlijk niet persoonlijk te worden!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik meld alleen mijn eigen observaties!
En de meldingen die ik oude app krijg van de directie!
ik moet zo ook voor test over uurtje dus..
maakt mij niet uit, dat jij me niet geloofd.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Sorry ik wil en hoor eigenlijk niet persoonlijk te worden!
Met dank aan de verspreiding van "fear porn" van de complotmafiaquote:Op woensdag 23 december 2020 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Staff at hospitals in DC, Texas turn down COVID-19 vaccine
The hospital, a major healthcare provider for the Black community, received 725 doses of the Pfizer vaccine Dec. 15 and expects to receive a second shipment this week. As of Dec. 18, only about 600 of the hospital's 1,900 employees had signed up for the shots, according to Kaiser Health News.
Howard University Hospital isn't the only healthcare provider with workers who turned down the vaccine. At Doctors Hospital at Renaissance in Edinburg, Texas, so many workers declined the COVID-19 vaccine that the hospital offered doses to other medical workers in the region, according to ProPublica.
The hospital received 5,850 doses of the vaccine, and it quickly became clear that not enough people eligible for the vaccine, like staff who work directly with COVID-19 patients, were opting to get it, DHR Health CMO Robert Martinez, MD, told ProPublica.
"You start to see similar numbers across the country, all this mistrust and misinformation," Dr. Martinez said.
YeeHaa!
quote:"There is a high level of mistrust and I get it," Ms. Jenkins told Kaiser Health News. "People are genuinely afraid of the vaccine."
Wees er maar trots op hoor. Lekker mensen bangmaken met je 5G, Bill Gates en weet ik veel wat voor onzin nog meer.quote:"You start to see similar numbers across the country, all this mistrust and misinformation," Dr. Martinez said.
Dan ben je nu officieel een slaaf van Bill Gates, en alles wat je hier post moet dan ook gezien worden als een leugenquote:
Schoenen met rubber zolen aantrekken. Paar keer over het tapijt vegen en dan je vinger in je neus.quote:
Dat was hiervoor toch al zo..quote:Op woensdag 23 december 2020 12:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan ben je nu officieel een slaaf van Bill Gates, en alles wat je hier post moet dan ook gezien worden als een leugen
nano Chips zijn best gevoelig idd.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Schoenen met rubber zolen aantrekken. Paar keer over het tapijt vegen en dan je vinger in je neus.
Met die statische electriciteit blaas je zelfs een pentium processor op, dus die chip in je neus moet geen probleem zijn![]()
Laat 'm wel ff zitten zodat je keihard bewijs hebt dat er een chip is ingebracht.
Kan ook stress zijn: hoe zwaarder de cognitieve taak hoe groter de pupillen.quote:
Damnnnquote:
Nja we hadden het over Guiliani dat zijn reptilian gezicht aan het smelten was paar weken geleden.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
Prima dat je kritiek hebt op De Jonge, maar reken hem dan af op z'n functioneren en niet op z'n pupillen.
Dacht dat de export van Colombia compleet in elkaar gezakt was na het overlijden van een bekende Argentijnse voetballer.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je niet aan joh, over strakke Hugo gaan al vaker deze speculaties rond. Half Den Haag hangt boven de spiegel, las laatst nog een artikel van een psychiater over hoe cocaïne een Haagse ziekte is onder politici, de afgelopen tien jaar de man meerdere malen politici van landelijke bekendheid over de vloer heeft gehad.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30794665/quote:Op woensdag 23 december 2020 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet mensen zeggen maar mensen zien dat er iets mis is met de ogen van de man
[ afbeelding ]
He should resign.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Dus roddel je lekker mee. Top framingquote:Op woensdag 23 december 2020 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je niet aan joh, over strakke Hugo gaan al vaker deze speculaties rond. Half Den Haag hangt boven de spiegel, las laatst nog een artikel van een psychiater over hoe cocaïne een Haagse ziekte is onder politici, de afgelopen tien jaar de man meerdere malen politici van landelijke bekendheid over de vloer heeft gehad.
Jij doet aan iriscopie?quote:Op woensdag 23 december 2020 15:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, die tijd komt nog wel. Jaren geleden werden al drugssporen gevonden op de toiletten van de Tweede Kamer. Ze zijn er niet vies van en Hugo al helemaal niet.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup, die tijd komt nog wel. Jaren geleden werden al drugssporen gevonden op de toiletten van de Tweede Kamer. Ze zijn er niet vies van en Hugo al helemaal niet.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 23 december 2020 16:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat blijf je me toch quoten jongen, je weet toch dat het zinloos is?
[ afbeelding ]
Trump ookquote:
Het boeit geen hond wat hij wel of niet in zijn neus stopt. Sterker nog, het is een staaltje framing dat zijn weerga niet kent. Je rekent iemand af op zijn prestaties. Dit soort onbewezen roddel en achterklap is triestquote:Op woensdag 23 december 2020 16:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Vertel me iets wat ik niet weet, ik zei toch Den Haag is er niet vies van?
[ afbeelding ]
Hugo spant de kroon het begint mensen op te vallen
Als mediasnol Marianne Zwagerman je vijand is, dan kan het niet anders dan dat je het gewoon goed doet als minister.quote:
U bent de geschiedenis van Oceanië aan het herschrijven of gewoon bedroevend slecht op de hoogte?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
Real Madrid en het Schubbekutveen 6e klasse senioren elftal voetballen ook allebei..
Wat heeft uw kennelijke reactie in hemelsnaam te maken met mijn post die u hier citeert?quote:Wortels
In Onze Partij (1974) beschrijft de SP hoe in 1963 twee Rotterdamse CPN'ers, de pijpfitter Daan Monjé en de zakenman Nico Schrevel, in De Waarheid, het partijblad van de CPN, lazen dat er een scheuring had plaatsgevonden in de internationale communistische beweging tussen de Sovjet-Unie en China.[5] Omdat de CPN partij koos voor de Sovjets, traden de twee dissidente communisten in 1964 naar buiten met het op de ideeën van de Chinese leider Mao Zedong georiënteerde Marxistisch-Leninistisch Centrum (MLC). Een jaar later werd het MLC omgedoopt tot Marxistisch-Leninistisch Centrum Nederland (MLCN). In de wandeling door diverse partijen 'De groep Schrevel' genoemd.[6] Door verzet in de Rotterdamse CPN-afdeling werd het tweetal pas begin 1966 uit de CPN gezet. Schrevel en Monjé stonden in deze periode in contact met de Chinese ambassade in Nederland, waardoor het MLC(N) vanaf het begin financieel gesteund werd door China.[7][8] Monjé reisde in 1965 voor het eerst naar China, waar hij lid werd van Mao's Rode Garde. In 1967 reisde Monjé een tweede maal naar China, waarop hij tot erelid van de Rode Garde benoemd werd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Socialistische_Partij_(Nederland)
Virussen muteren, dat is niks bijzonders.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Je verzint het niet.. alweer een nieuwe en nog besmettelijker.
Minister: meer Britse steden in lockdown en weer nieuwe variant vastgesteld
In het Verenigd Koninkrijk gaan meer steden in lockdown en is opnieuw een nieuwe virusvariant vastgesteld. Het is vastgesteld bij twee personen die in nauw contact zijn geweest met mensen die vanuit Zuid-Afrika hiernaartoe zijn gereisd, zei de Britse minister van Gezondheidszorg Hancock op een persconferentie.
Hancock: "Deze nieuwe variant is hoogst zorgelijk, omdat de variant opnieuw besmettelijker is en verder gemuteerd lijkt te zijn dan de voorgaande nieuwe variant die is ontdekt in het Verenigd Koninkrijk."
De minister maakte ook bekend dat vanaf Tweede Kerstdag ook Essex, Norfolk, Sussex, Surrey, Oxfordshire en Hampshire in lockdown gaan. Daar geldt het hoogste dreigingsniveau en dat betekent dat alle niet-essentiële winkels moeten sluiten en mensen niet meer bij elkaar op bezoek mogen.
Bah wie gelooft het nog...
Het griepseizoen is begonnenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Verenigd Koninkrijk gaan meer steden in lockdown en is opnieuw een nieuwe virusvariant vastgesteld. Het is vastgesteld bij twee personen die in nauw contact zijn geweest met mensen die vanuit Zuid-Afrika hiernaartoe zijn gereisd, zei de Britse minister van Gezondheidszorg Hancock op een persconferentie.
Hancock: "Deze nieuwe variant is hoogst zorgelijk, omdat de variant opnieuw besmettelijker is en verder gemuteerd lijkt te zijn dan de voorgaande nieuwe variant die is ontdekt in het Verenigd Koninkrijk."
De minister maakte ook bekend dat vanaf Tweede Kerstdag ook Essex, Norfolk, Sussex, Surrey, Oxfordshire en Hampshire in lockdown gaan. Daar geldt het hoogste dreigingsniveau en dat betekent dat alle niet-essentiële winkels moeten sluiten en mensen niet meer bij elkaar op bezoek mogen.
Ahaa , maar wanneer de cijfers stijgen komt het omdat niemand zich aan de maatregelen houdtquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
griep bestaat al een tijdje niet meer, vanwege social distancing.
Miljoenen jaren leeft de mens al met virussen maar nu ineens moeten we opgesloten worden omdat virussen te gevaarlijk zouden zijn. Dit wordt steeds lachwekkender.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is de griep. De griepcijfers melden ze als Corona.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als het griep was dan zou de pcr test negatief zijn
Er zijn nog meer cijfers die ze als corona melden.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is de griep. De griepcijfers melden ze als Corona.
Denk eens na man
Nogmaals... Als het griep was zou de pcr corona test negatief zijn...quote:Op woensdag 23 december 2020 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Denk eens na man
Oke... Jij hebt liever 50 miljoen doden zoals de laatste echte wereldwijde pandemiequote:Op woensdag 23 december 2020 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Miljoenen jaren leeft de mens al met virussen maar nu ineens moeten we opgesloten worden omdat virussen te gevaarlijk zouden zijn. Dit wordt steeds lachwekkender.
Klopt,ze schrijven bijna alles toe aan Corona..in Marokko hebben veel artsen naar buiten gebracht dat ze voor elke vervalste coronageval 7000 euro krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn nog meer cijfers die ze als corona melden.
Bron?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,ze schrijven bijna alles toe aan Corona..in Marokko hebben veel artsen naar buiten gebracht dat ze voor elke vervalste coronageval 7000 euro krijgen.
Zal hier ook wel gebeuren, artsen die met onwaarheden voor de gek worden gehouden van hogere hand.
over welk virus heb jij het?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke... Jij hebt liever 50 miljoen doden zoals de laatste echte wereldwijde pandemie
Het goede nieuws is ik las zojuist de comments op Daily Mail over dit bericht heel wat commotie en heel wat Britten die zien dat ze besodemieterd worden.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Miljoenen jaren leeft de mens al met virussen maar nu ineens moeten we opgesloten worden omdat virussen te gevaarlijk zouden zijn. Dit wordt steeds lachwekkender.
De WHO mag eerst met bewijzen komen dat de maatregelen niet voor veel meer doden zorgt dan t virus zelf.quote:
@devlinmr, maar vergeet niet om eerst je aluhoedje op te zetten. Anders kun je niet helder denken met al die 5G om je hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:34 schreef PSVCL het volgende:
Denk eens na man
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
De WHO mag eerst met bewijzen komen dat de maatregelen niet voor veel meer doden zorgt dan t virus zegt.
Ah is dat het... Kut.. heb van de sint net een nieuwe 5g OnePlus 8 pro gekregen. Kutquote:Op woensdag 23 december 2020 19:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
@:devlinmr, maar vergeet niet om eerst je aluhoedje op te zetten. Anders kun je niet helder denken met al die 5G om je hoofd.
Oke... Ik bijt. Vertel hoe wil je dat ze het bewijzen.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:33 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
niet nodig? ze mogen gewoon experimenteren van jou?
nee het is bijna niet te bewijzen daarom is t een experiment. er zijn wel aanwijzingen dat er meer zelfmoorden zijn tijdens economische crises en hongersnood wordt ook erger. daarom snap ik dat eenzijdige corona bangmakerij ook niet alsof dat het enige is.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke... Ik bijt. Vertel hoe wil je dat ze het bewijzen.
Eerst een paar maanden met nul maatregelen... Tel de doden
Voer maatregelen in... Tel de doden
Nog even afgezien van het feit dat de who niet over ons beleid gaat, heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat bnw vol zou staan met topics dat de who bezig is met het creëren van een genocide als ze dat zouden doen
Daar is dan ook geen sprake van. Er wordt juist continue een afweging gemaakt tussen al die zaken en zelfs rekening gehouden met de publieke opinie omtrent de maatregelen. Of die afweging en maatregelen de juiste zijn, daar valt over te twisten, maar die 'éénzijdige bangmakerij' zie ik alleen bij de ontkenners en bagetalliseerders.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:43 schreef weetjewel5 het volgende:
nee het is bijna niet te bewijzen daarom is t een experiment. er zijn wel aanwijzingen dat er meer zelfmoorden zijn tijdens economische crises en hongersnood wordt ook erger. daarom snap ik dat eenzijdige corona bangmakerij ook niet alsof dat het enige is.
Het gepeupel is te dom om dat zelf te beslissen. Gelukkig hebben die mensen het beste met ons voor, toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:50 schreef PSVCL het volgende:
Waarom wordt de Great Reset eigenlijk nooit besproken in de MSM ? Rutten heeft het een paar keer verkapt voorbij laten komen( het nieuwe normaal/mutlilatorale wereld) voor de rest us opvallend stil
Rutte is nota bene een loopjongen voor het WEF:https://www.weforum.org/agenda/authors/mark-rutte
En het is ook geen geheim/complot ofzo.KlauSS Schwaab heeft er een boek over geschreven en uitgebreid besproken:
Voor iedereen een must watch!. Het nieuwe systeem wat ze willen invoeren na het corona tijdperk.
Waarom dit select groepje dat moet bepalen voor de rest van de wereld weet niemand. Zijn niet gekozen of wat dan ook
Nee, dat zou ontzettend stom zijn om te denken. Evengoed om te denken dat ze continue liegen, over echt alles.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:52 schreef weetjewel5 het volgende:
Het gepeupel is te dom om dat zelf te beslissen. Gelukkig hebben die mensen het beste met ons voor, toch?
Doden van wat precies?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke... Ik bijt. Vertel hoe wil je dat ze het bewijzen.
Eerst een paar maanden met nul maatregelen... Tel de doden
Voer maatregelen in... Tel de doden
Nog even afgezien van het feit dat de who niet over ons beleid gaat, heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat bnw vol zou staan met topics dat de who bezig is met het creëren van een genocide als ze dat zouden doen
Dat maakt dus niet uit, om het effect van de maatregelen te bepalen.quote:
Dat bepalen we zelf welquote:Op woensdag 23 december 2020 19:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Na een kerst met beperkt bezoek is de kans groot op een oud en nieuw met geen bezoek.
Van alle mensen die overlijden omdat de ziekenhuizen vol liggen en niet meer geholpen kunnen wordenquote:
Vast... Niks doen is pas een experiment ook al weet je de uitkomst alquote:Op woensdag 23 december 2020 19:43 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nee het is bijna niet te bewijzen daarom is t een experiment. er zijn wel aanwijzingen dat er meer zelfmoorden zijn tijdens economische crises en hongersnood wordt ook erger. daarom snap ik dat eenzijdige corona bangmakerij ook niet alsof dat het enige is.
Wie zijn ze? De 1% ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2020 19:50 schreef PSVCL het volgende:
Waarom wordt de Great Reset eigenlijk nooit besproken in de MSM ? Rutten heeft het een paar keer verkapt voorbij laten komen( het nieuwe normaal/mutlilatorale wereld) voor de rest us opvallend stil
Rutte is nota bene een loopjongen voor het WEF:https://www.weforum.org/agenda/authors/mark-rutte
En het is ook geen geheim/complot ofzo.KlauSS Schwaab heeft er een boek over geschreven en uitgebreid besproken:
Voor iedereen een must watch!. Het nieuwe systeem wat ze willen invoeren na het corona tijdperk.
Waarom dit select groepje dat moet bepalen voor de rest van de wereld weet niemand. Zijn niet gekozen of wat dan ook
Dat mag. Feitelijk heeft de overheid bitter weinig te vertellen achter de voordeur. (Gelukkig)quote:
zoals we al 100 jaar doen bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2020 20:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vast... Niks doen is pas een experiment ook al weet je de uitkomst al
Zoals we 100 jaar geleden hebben gedaan bedoel ik. Met als gevolg toen ~50 miljoen doden door een echte griepquote:Op woensdag 23 december 2020 20:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
zoals we al 100 jaar doen bedoel je?
quote:
Scherp .. daar horen ze uiteindelijk ook thuis, in de prullenbakquote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg, in de prullenbak ermee.
Wat zegt dat dan volgens jou? Wat is de context?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg, in de prullenbak ermee.
Treurnis, je zou het maar willen zijn quarantainecoachquote:
Zelfde vraag voor jou.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Scherp .. daar horen ze uiteindelijk ook thuis, in de prullenbak
kleine stap naar heropvoedingskampen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Treurnis, je zou het maar willen zijn quarantainecoach
naar buiten gaan staat gelijk aan fuck de rest?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja lachen man. Positieve test en gewoon lekker naar buiten. Fuck de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |